First Prev
of 2
Next Last
anonymous
#1 Oct 16, 2012
who is he?
that one guy

Logan, OH

#2 Oct 16, 2012
Ricky is an awesome guy I don't see why all you people keep posting this crap trying to get other no life assholes to post stupid shit about great people on this web site why can't you start conversations about really things like the economy or something that could actually affect your life not trying to bring down every one else
boogoogamer97

Hillsboro, OH

#3 Oct 17, 2012
that my brother
Annie

Mansfield, OH

#4 Oct 17, 2012
Hes a horrible person!
Firefly

Washington Court House, OH

#5 Oct 17, 2012
Annie wrote:
Hes a horrible person!
are you serious?
Annie

Mansfield, OH

#6 Oct 17, 2012
Yes iam
Firefly

Washington Court House, OH

#7 Oct 17, 2012
Why us he horrible?
unknown

Mansfield, OH

#8 Oct 18, 2012
All the shit hes done to me you would know
nameless

Delaware, OH

#9 Oct 18, 2012
well hes both good and bad person hes sweet cute and caring and all that but he dosent know how to be real he dose cheat he dose lie how do i know because hes done it to me hes cheated and lied to me
CheyenneC

Delaware, OH

#10 Oct 18, 2012
yes ricky has made some wrong and bad dissions in his life but that dosent mean that you have to bash on him for it i mean come on its not like any of you has done nothing wrong in your life in my view ricky is a great person for the shit he has been through and if you knew him like i did youd understand and would call him a "horrible person" weve had our problems and hes put me through some shit too,yes , but it dosent make him a horrible person most likely you probably deserved whatever he did point is rickys made bad dissions but everyone shouldnt bash on him for it when in my eye hes done more that people should be proud of him for then what hes done wrong so if your going to say something about him make it something good if you dont like him o well then dont say shit..:D
annie

Washington Court House, OH

#11 Nov 10, 2012
Getting an abortion cause he wanted that's what duserved right? Ha whatever.
Hmmm

Washington Court House, OH

#12 Nov 10, 2012
You got an abortion and its HIS fault? Hmmm
okay

Washington Court House, OH

#13 Nov 12, 2012
You guys need to shut the fuck up ! Ricky is a great guy and has been thru a lot in his life you all need to get a damn life before I make you get one your all pathetic & obviously useless cause the only good thing u have to do is bash people get a life
just wondering

Washington Court House, OH

#14 Nov 12, 2012
Who had an abortion?
Sadie

Delaware, OH

#15 Jan 18, 2013
U guys just need to shut up he is a good guy.....
uhm

Cincinnati, OH

#16 Jan 18, 2013
I love how half of you cannot spell lmao! Duserved? Dose? Yeah, no!
jonzey

United States

#17 Jan 21, 2013
Thanks for the good and bad love y'all just keeping it real
Curious

Hamilton, OH

#18 Jan 22, 2013
nameless wrote:
well hes both good and bad person hes sweet cute and caring and all that but he dosent know how to be real he dose cheat he dose lie how do i know because hes done it to me hes cheated and lied to me
hmm here is that spelling of the word "dose" I've seen it spelled like this on some other topix forum. Must be the same person I can't believe anyone else could misspell such an easy word!!!! Correct spelling "does"
sarah

United States

#19 Jan 23, 2013
annie wrote:
Getting an abortion cause he wanted that's what duserved right? Ha whatever.
you getting abortion is not ricky fault even if he says he don't want a kid its urs choice not his so u choose it not him don't blame him for the shit he pumps my gas and his funny as he'll I think he's pretty nice
Anonymous

United States

#20 Feb 7, 2013
Learn how to spell people !

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greenfield Discussions

Title Updated Last By Comments
Who is the smartest person in Greenfield ? 13 hr Traveler 10
Nancy jenkins 22 hr Nancy 1
Heard Jeremy Ward is getting married?? Sun Ashley 2
let' talk Sat new in town 2
sherri barton (May '12) Sat Jerry 34
where? Jan 14 To much time on u... 36
Craig and Lindsey Lawson (May '16) Jan 14 Force 18

Greenfield Jobs

More from around the web

Personal Finance

Greenfield Mortgages