fruit loop

Antioch, TN

#1 Jan 14, 2011
havent heard much lately,hope she is doing better
she used to be a fine ball player
wow

Rock Hill, SC

#2 Jan 15, 2011
No not really big time drugie. She didn't have a place to stay last I heard
Leahs Bud-Lolo

United States

#3 Jan 15, 2011
wow wrote:
No not really big time drugie. She didn't have a place to stay last I heard
Well you heard wrong...She is trying to get her life back in order and straighten up. I will never understand why people feel the need to run their mouth when they don't even know what they are saying is the truth or not. Karma's crap so remember that. Love you Leah and I wish nothing but great things for you! Don't listen to any of these idiots. Just focus on yourself for a while.
BeatDown

Lake Mary, FL

#4 Jan 18, 2011
She owes me $200 bucks. Her and Justin ripped me off. If you see them out let me know.
jjj

Faith, NC

#5 Jan 19, 2011
Retarded
leah herself

Elizabethton, TN

#6 Jan 28, 2011
thank you to you know who you are...and i dont owe you shit to you know who you are...i am not with that piece of shit justin anymore...im with an amazing man...and yes i said man cuz hes not a little immature boy...i got my life straightened out and back on track and you need to do the same and grow up and get over yourself
just sayin

Peapack, NJ

#7 Jan 29, 2011
BeatDown wrote:
She owes me $200 bucks. Her and Justin ripped me off. If you see them out let me know.
hey there come get that 200 from me. if they owe you must be 4 drugs so 1st thats your da** fault but if you can take it from me you are welcome to try
LMAO

Knoxville, TN

#8 Jan 29, 2011
just sayin wrote:
<quoted text>hey there come get that 200 from me. if they owe you must be 4 drugs so 1st thats your da** fault but if you can take it from me you are welcome to try
Heres another keyboard bad a$$.They will dot your I and backslash you were it hurts.
Beatdown

United States

#9 Jan 29, 2011
leah herself wrote:
thank you to you know who you are...and i dont owe you shit to you know who you are...i am not with that piece of shit justin anymore...im with an amazing man...and yes i said man cuz hes not a little immature boy...i got my life straightened out and back on track and you need to do the same and grow up and get over yourself


First off you do owe me cause you signed the god da** check. And I will get my money one way or another. Got a problem come talk to me you know where I'm at.
Beatdown

United States

#10 Jan 29, 2011
LMAO wrote:
<quoted text>
Heres another keyboard bad a$$.They will dot your I and backslash you were it hurts.


Hell yea you right. People like this make me laugh.
just sayin

United States

#11 Jan 29, 2011
Beatdown wrote:
<quoted text>
Hell yea you right. People like this make me laugh.
laugh then but i aint playin when and where all will be settled
just sayin

United States

#12 Jan 29, 2011
LMAO wrote:
<quoted text>
Heres another keyboard bad a$$.They will dot your I and backslash you were it hurts.
you can come w/ beatdown since its your bussiness . Bi*ch
hhhaaaa

United States

#13 Feb 1, 2011
Beatdown wrote:
<quoted text>
First off you do owe me cause you signed the god da** check. And I will get my money one way or another. Got a problem come talk to me you know where I'm at.
that greenboy isn't a man puss
BLLLL

Dade City, FL

#14 Aug 28, 2012
She is a nasty drugie wh*re. Simple as that. Everyone knows this!I'm not sure who is more gross,her or her nasty new boyfriend! They are just white trash. Most people would agree. The truth sucks sometimes.
Rachael

Elizabethton, TN

#15 Apr 4, 2013
Hey girl, glad to hear your doing better, miss you playin ball.
Rcb

Hendersonville, NC

#16 May 30, 2013
She use to be hot damn hit me up girl
Judy

Fayetteville, NC

#17 Aug 5, 2013
Does anybody know where leah m morgan is ..

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
***** last post wins ***** 1 hr Alex Nicole 279
Satan's power waxing every day in our fallen land 1 hr TheUnkownPoster 10
Sammi Cooper a beotch or what? 1 hr Rhett Scarlett 5
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 1 hr TheUnkownPoster 5,026
Tragedy 2 hr Trunketeer 8
jobs 4 hr readsthepaper 1
wreck 4 hr tammy 30
What do you think about one night stands 4 hr Dixie iron fist 30
Greeneville Dating
Find my Match

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Greeneville News, Events & Info

Click for news, events and info in Greeneville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 1:20 pm PST

Bleacher Report 1:20PM
Fitzpatrick Announced as Starter vs. Titans
NBC Sports 1:37 PM
Zach Mettenberger sends himself to selfie rehab
NBC Sports 2:00 PM
Ryan Kalil says his brother's hat-flick was all his fault
NFL 2:01 PM
Shaun Phillips claimed by Indianapolis Colts
NBC Sports 2:11 PM
Shaun Phillps lands with Colts