Jost international
Welder

Columbia, SC

#1 Nov 8, 2012
Anyone no anything about this place ??
jonah 867-5309

Afton, TN

#2 Nov 11, 2012
yep, avoid like the plague! that place used to sell more drugs there than it manufactured 5th wheels.
Just saying

Stanfield, NC

#3 Nov 14, 2012
Drugs ? Lol that's funny where did you here this shit from
forreal

Morristown, TN

#4 Aug 7, 2014
This place still manufactures drugs more than 5th wheels Craig Cody is probably the top dealer...

Since: Aug 14

Morristown, TN

#5 Aug 7, 2014
They have some major issues and being uneducated is one of them they cant keep ppl then the morons wonder why hmmm lets see all they hire is a bunch of druggies and the are very unorganized
Aaron

Knoxville, TN

#6 Aug 8, 2014
Yep worked there and stayed high for years glad I got away now I'm clean

Since: Aug 14

United States

#7 Aug 8, 2014
Honestly I think they need to be looked into and im glad your clean thats a big step for anyone
who cares

Piedmont, SC

#8 Aug 22, 2014
also heard theres a lot of cheating going on. on diffrent shifts.
Xxx

United States

#9 Aug 22, 2014
What about man on 1st that wears that dew rag on his head?
who cares

Lexington, SC

#10 Aug 22, 2014
not sure dont work there.but i no 10+ people that do.some married and some not.i no a lot by name.but would have to see the person.you gotta name?
Ryan stovepipe Notso

Hermitage, TN

#11 Aug 22, 2014
Xxx wrote:
What about man on 1st that wears that dew rag on his head?
That dew rag is to wipe the sweat off his gay buddy's forehead.
who cares

Moore, SC

#12 Aug 22, 2014
dand another dumb a**.why cant anyone get real awnsers.instead of stupid crap.
Xxx

United States

#13 Aug 22, 2014
Ryan stovepipe Notso wrote:
<quoted text>
That dew rag is to wipe the sweat off his gay buddy's forehead.
I thought he had a lazy wife/girlfriend
who cares

Moore, SC

#14 Aug 22, 2014
well if you gonna talk about him.name some of them.theys cheaters and drug dealers is whats in prev. post. name some.cause names thats on here.dont work there no more....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
Anyone know anything about Shane Davis that wor... (Jan '12) 1 hr Brandy 26
John Deere 2 hr DODGE RAM 13
wrecks-a-lot (May '16) 2 hr Unknown 10
Deleted when the truth comes out :) 3 hr Eric Trump 30
Best looking girls at NG, from years past. (Jan '11) 3 hr Bryan Cranston 30
Knotheads country cookin (Nov '12) 3 hr Mike and Molly 30
President Trump 01-20-17 4 hr Soetoro 23

Greeneville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Greeneville Mortgages