pretty girls at walmart

Posted in the Greeneville Forum

First Prev
of 3
Next Last
The Edge

United States

#2 Aug 31, 2012
I think these chicks is hot. I would like to mount them like the was my goat. I like goats and my daddy does too. Walmart is a great place to go for finding someone sexy. I put it in a lady last week in the dairy department. She was still lactating, so she filled up a jug I had in my chevy pickup!

http://www.peopleofwalmart.com/50135/wwib-the...
why

United States

#3 Aug 31, 2012
Why would you not look for a woman at Walmart? Hell they work...That's more than i can say for half the women in Greene county
James

Toronto, Canada

#4 Mar 26, 2013
Ok

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#5 Mar 26, 2013
If I ever get to feeling ugly, I like to walk around walmart couple hours. I come out instantly feeling much better...
Hmm

Elizabethton, TN

#6 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
If I ever get to feeling ugly, I like to walk around walmart couple hours. I come out instantly feeling much better...
Have you ever left the store yet?

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#7 Mar 26, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
Have you ever left the store yet?
Yep, once I saw you I had all I could take so I left satisfied an feelin like a champ about myself. Thanks!
Hmm

Elizabethton, TN

#8 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
<quoted text> Yep, once I saw you I had all I could take so I left satisfied an feelin like a champ about myself. Thanks!
You might want to look in the mirror instead of taking your own advise. Your welcome!

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#9 Mar 26, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
You might want to look in the mirror instead of taking your own advise. Your welcome!
Look in the mirror instead of taking my own advise? What the hell are you even talking about? Hard for me to understand stupid but ill try if you'll speak a lil slower lol
Hmm

Elizabethton, TN

#10 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
<quoted text> Look in the mirror instead of taking my own advise? What the hell are you even talking about? Hard for me to understand stupid but ill try if you'll speak a lil slower lol
Obviously you are understanding yourself. That slow enough lmfao

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#11 Mar 26, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
Obviously you are understanding yourself. That slow enough lmfao
Is this even english or you still speakin stupid ;)
Hmm

Elizabethton, TN

#12 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
<quoted text> Is this even english or you still speakin stupid ;)
If that's all you can come up with I'll just go to bed. Thought you could at least put up an honorable argument. By the way stupid, it's speakinG. Good night.

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#13 Mar 26, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
If that's all you can come up with I'll just go to bed. Thought you could at least put up an honorable argument. By the way stupid, it's speakinG. Good night.
That was it. Was trying to cook, not compete in the special olympics with you. However, I am free now but you're in nighty night land. Probably a good thing you are because you would never keep pace lol

“Why So Serious...”

Since: Dec 12

Galactic Sector ZZ9 Plural Z A

#15 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
<quoted text> That was it. Was trying to cook, not compete in the special olympics with you. However, I am free now but you're in nighty night land. Probably a good thing you are because you would never keep pace lol
You know the thing about the special olympics, even if you win you're still retarded...

“I do not censor my comments..”

Since: Sep 12

United States

#16 Mar 26, 2013
whothehellcares- wrote:
<quoted text>
You know the thing about the special olympics, even if you win you're still retarded...
Special! We're still special. Like calling a midget a midget lol

“Why So Serious...”

Since: Dec 12

Galactic Sector ZZ9 Plural Z A

#17 Mar 26, 2013
uneducated hick wrote:
<quoted text> Special! We're still special. Like calling a midget a midget lol
They say that's like calling a black guy the n word... I beg to differ, one will get you punched in the shins, the other will get you f*cking killed...

“Cure 4 ignorance-> Knowledge!”

Since: Feb 11

Location hidden

#19 Mar 27, 2013
whothehellcares- wrote:
<quoted text>
You know the thing about the special olympics, even if you win you're still retarded...
Not all that participate in Special Olympics are "retarded"... This is a bad reference.:(

“Why So Serious...”

Since: Dec 12

Galactic Sector ZZ9 Plural Z A

#20 Mar 27, 2013
GApeach-TNflower wrote:
<quoted text>
Not all that participate in Special Olympics are "retarded"... This is a bad reference.:(
Thanks for over analyzing a joke, allow me to correct it for you...

That's the thing about the special Olympics, even if you win you're still retarded/crippled...

There, is that better...

“Why So Serious...”

Since: Dec 12

Galactic Sector ZZ9 Plural Z A

#21 Mar 27, 2013
And before anyone tries to guilt trip me, I really don't care if your cousin/brother/friend/kid is retarded or crippled. And if you were going to say what if my kid was, I don't plan on having kids so that a non point...

And I have a retarded cousin, I don't know the medical term for what's wrong with him, he's 18 or 19 and functions on a 3 year old level... so don't throw the what if one of my family members was that way...

“I've Always Been This Stupid”

Since: May 12

Greeneville TN

#22 Mar 27, 2013
whothehellcares- wrote:
And before anyone tries to guilt trip me, I really don't care if your cousin/brother/friend/kid is retarded or crippled. And if you were going to say what if my kid was, I don't plan on having kids so that a non point...
And I have a retarded cousin, I don't know the medical term for what's wrong with him, he's 18 or 19 and functions on a 3 year old level... so don't throw the what if one of my family members was that way...
I can hear the heater running in the shed again. You been messing with the thermostat again? I told you it stays on 58.

“Why So Serious...”

Since: Dec 12

Galactic Sector ZZ9 Plural Z A

#23 Mar 27, 2013
Pretend 2 B Normal wrote:
<quoted text>
I can hear the heater running in the shed again. You been messing with the thermostat again? I told you it stays on 58.
Damn it, I get offensive when I'm cold... I won't post shit like that if its 60...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
What I learned about relationshps 25 min csmaven 47
***** last post wins ***** 2 hr Dixie iron fist 600
what to do. where to go for NYE for 40+ singles? 3 hr Veronica 8
info about eric jones 4 hr Reclaim rights 16
robert blanchard (Apr '14) 4 hr Dutch 22
Just announced! 500th post wins trip to Hawaii. 5 hr Independent1 55
say it ain't so 6 hr owes me money 1
"Greeneville police: 2 infants found dead in ho... 10 hr Worried Mom 167
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 11 hr Jennifer Renee 5,665
Feeling lonely for the holidays 15 hr Veronica 155
Principal at Mosheim Fri um... 80
Greeneville Dating
Find my Match
More from around the web

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Greeneville News, Events & Info

Click for news, events and info in Greeneville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 5:53 am PST

NFL 5:53AM
Steven Jackson reportedly likely out for Falcons
NBC Sports10:26 AM
Panthers RB Williams probable vs. Falcons - NBC Sports
ESPN10:41 AM
Panthers RB Stewart gets nod vs. Falcons
ESPN 6:10 AM
Panthers assistant saves family's Christmas
Bleacher Report 9:11 AM
Complete Preview for Falcons vs. Panthers