know him

Jonesborough, TN

#22 Jan 30, 2012
PLease people the ones who think u know him . he is only there for a roof over his head.. And that Darnell girls family cant stand him. Sad thing is he wldnt bthere if she didnt come into that money from that tornado relief fund..
Anonymous

Madison, TN

#23 Feb 2, 2012
His first wife, Jaclyn is the biggest fu#*^ng loser ever. She lost her kids and her house over drugs and she sleeps with old, fat guys for pills and or money. She hits on women constantly and uses people like no other. She does not own anything, she lives in a rental unit for free that her dad owns. Yeah she got her kids back awhile but now her parents just found out that Jaclyn has been cooking up meth right where her kids live. This low life user loser does not deserve her kids or anything else except to be put away for a long time.
Nada

Jonesborough, TN

#24 Feb 2, 2012
well the kids would b better off with her parents if thats the case.. Cause their dads girlfriend is a big pill head too. Someone needs to take her kids too.
birdies friend

Murfreesboro, TN

#25 Feb 9, 2012
he is out now rolling with the big boss doing better than ever
whoo

Jonesborough, TN

#26 Feb 22, 2012
old yellow you can tell he eat up with hep c jac is a hoe and her dads a broke junkie to now forget them all
DA BEE-OTCH

Hendersonville, TN

#27 Feb 26, 2012
birdies friend wrote:
he is out now rolling with the big boss doing better than ever
who are u tryin to convince? We all know thats a DAM* LIE!!! lol He might b rolling in selling drugs ,but nothin else.
someone who knows

Murfreesboro, TN

#28 Mar 2, 2012
hater wrote:
This guy I happen to know really well he is seein a friend of mine who deserves way better than him she is young and beautifull he goes out on her all the time or did before seems like he has chilled out for a while now but she can still do so much better!!
i happen 2 know Lindburg and he really cares alot 4 this girl he is with now!!! Personally i kmow she has quit a few skeltons n her closet and u don' t need 2 b putting Lindburg down when he takes care of her and all the younguns they both have even though she does stuff behind his back i'm not saying that Lindburg is an angel but his girl is far from being an angel herself she has along way 2 go!!! as a matter of fact i think he could do better than that but he loves and cherishes her and she kmows this & takes is kindness 4 weakness,and uses him!!! so don't put him down cause he could do much better then that trash he's with!!!
someone who knows

Murfreesboro, TN

#29 Mar 2, 2012
Nada wrote:
well the kids would b better off with her parents if thats the case.. Cause their dads girlfriend is a big pill head too. Someone needs to take her kids too.
u got that right however u pronounce her name chalane or whatever is a pill junkie as is her sister i don't how many brothers r sisters she has been i have seen 1 that looked eat up just like Lindburg girlfriend
someone who knows

Murfreesboro, TN

#30 Mar 2, 2012
Chris wrote:
he aint nothin but a punk a** lil bi**h. He can talk alot of sh*t but cant back it up an Me an several of my friends tapped his ol ladies a** the Bit** is nothin but a dead lay.
no Lindburg ain't no punk a** lil b***h ur hiding behind an internet name caused ur afraid 2 say who u r cause u know you'll get that a** beat ah poor baby u scared of the BIRD hehehehehe!!!!! i will agree with 1 thing u said though i'd say u and plenty more tapped her nasty a** and i heard from plenty others she was a dead f**k but what can u & ur buddies say u all f***ed her so ur just as nasty as she is just think evryone that was inside her the one the next 1 in line got his buddies giz all over their d**k hehehe so u all r just as nasty as she is ROFLMFAO
someone who knows

Murfreesboro, TN

#31 Mar 2, 2012
DA BEE-OTCH wrote:
<quoted text> who are u tryin to convince? We all know thats a DAM* LIE!!! lol He might b rolling in selling drugs ,but nothin else.
BULLS**T HE'S WORKING AND HAS A GOOD JOB!!! AND 1 THING BOUT LINDBURG WHEN HE WORKD HR CAN WORK ALL U HATING MEN UNDER THE TABLE & WORK CICLES AROUND U ALL JUST WISH U COULD BE HIM hehehehe i'm sure all u haters r his biggest fans!!! i think u all r a joke ROFLMFAS i bet half of u all don;t even know what that means LOL
someone who knows

Murfreesboro, TN

#32 Mar 2, 2012
Chris wrote:
he aint nothin but a punk a** lil bi**h. He can talk alot of sh*t but cant back it up an Me an several of my friends tapped his ol ladies a** the Bit** is nothin but a dead lay.
bet u want say it 2 his face & u all must have liked tapping her a** or u wouldn't have put ur buddies on her ur just a hater!1!
someone who knows

Murfreesboro, TN

#33 Mar 2, 2012
Nada wrote:
Her father does not let his daugther do these things, and he didn't build her an house he sold her one when she married someone else. After she divorce lynburgh for cheating with Ginger Norton 2nd, whom he also cheated one time to many, Now all he needs is someone to pay for his child support to 1st wife and ask the kids how they like they Mom and Dad
Her dad was proud when she got pregnant, with the boy because he was named after his father. 1st wive didn't get fired from plus mark, call personnel get those records maybe this could clear up alot for some people that still want to judge
and yes he does pay his child support i know 4 a fact so u get ur story straight dumb a**
someone who knows

Murfreesboro, TN

#34 Mar 2, 2012
birdies friend wrote:
i have known lindburg norton for a long time and all he has ever wanted was to love and be loved he is where he wants to be now and is doing very well so all you haters need to leave him alone
i agree with u birdies friend cause all u said bout birdie is true his haters r just mad cause they can't b him rofl
someone who knows

Murfreesboro, TN

#35 Mar 2, 2012
lmfao wrote:
<quoted text> lol u don't know him very well he had two wives that was good to him he couldn't keep his dick n. His pants shalane ur so full of yourself lol he screws around on u too lol he is only there for a free ride sweetheart so enjoy while u can.
hey lmfao ur stupid if ur a girl ur probably just mad cause birdie dissed u ROFL and if ur a guy ur just mad cause u can't roll like birdie cause u have no skills ROFLMFAO
LMFAO

Hendersonville, TN

#36 Mar 8, 2012
someone who knows wrote:
<quoted text>hey lmfao ur stupid if ur a girl ur probably just mad cause birdie dissed u ROFL and if ur a guy ur just mad cause u can't roll like birdie cause u have no skills ROFLMFAO
Hell who aint had him? lol known him for years he can't b faithful to any woman. And the skank he is with now is doin stuff behind his back. Well Aint KARMA a BI**H!!
LMFAO

Hendersonville, TN

#37 Mar 8, 2012
someone who knows wrote:
<quoted text>no Lindburg ain't no punk a** lil b***h ur hiding behind an internet name caused ur afraid 2 say who u r cause u know you'll get that a** beat ah poor baby u scared of the BIRD hehehehehe!!!!! i will agree with 1 thing u said though i'd say u and plenty more tapped her nasty a** and i heard from plenty others she was a dead f**k but what can u & ur buddies say u all f***ed her so ur just as nasty as she is just think evryone that was inside her the one the next 1 in line got his buddies giz all over their d**k hehehe so u all r just as nasty as she is ROFLMFAO
Your about as clueless as they come yourself lmfao he wont fight noone unless his ass is drunk then he might.. Ive seen first hand him getting his ass punked ROFLMFAO so get your story staight. And he has to have his family to back his ass up. They always put their nose in something that doesnt concern them. Can't fight one on one gotta have the whole damn crew. So get over urself dumbass!!
lmfao

Greeneville, TN

#38 Mar 26, 2013
no he didnt go to jail an jacklyn still gots her kids an he works everyday day for what he gots everyone wants to talk shit about him why dont u all say it to his face an not be a scared bitch if u want to whoop his ass an quit runin your mouth on here an ya he likes pussy who dont lol come get u some if u want it u no where this set of nortons are lmfao
lmfao

Greeneville, TN

#39 Mar 26, 2013
come punk me out if your big enough
lmfao

Greeneville, TN

#40 Mar 26, 2013
u want have to fight anyone but me i promice
LetMeTellYou

Greensboro, NC

#41 Mar 27, 2013
Lindburg is a good father and a pretty good guy as a friend however if your interested in hooking up with him no no that's what your mama has always told you stay away you might get more than you bargained for! Furthermore I assure you he's not husband or boyfriend material! WARNING: Do not go there if you get my drift..........

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 29 min -Papa-Smurf- 10,895
Pandas may become extinct 54 min true 11
cinnamon toast crunch promoting cannabilism 1 hr papa smurf585 3
donald ray davis 1 hr just wondering 1
Jack Setser is missing 1 hr Biff Hooper 116
What would Jesus say? 2 hr Truthfully 2
Fetishes and fantasies 3 hr iceman 107

Greeneville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Greeneville Mortgages