cool beans

Smyrna, TN

#45 Feb 27, 2011
well shannon where is your rollback or wrecker now i guess you traded them for quick high i think we,ve seen the last of you cause you,ve screwed everyone in greeneville and your pockets are empty to buy another rollback.
pissant

Johnson City, TN

#46 Feb 27, 2011
cool beans wrote:
well shannon where is your rollback or wrecker now i guess you traded them for quick high i think we,ve seen the last of you cause you,ve screwed everyone in greeneville and your pockets are empty to buy another rollback.
Do not be dismayed Shannon, I hear Tonys looking for a CDL driver!
Abbadabba

Brentwood, TN

#47 Feb 28, 2011
Shannon Black, is a theif, and liar. He owes everyone in Greene County money. He doesn't even own the business. I'd push my car before calling him. He'll rob you blind.
LOL

Fort Campbell, TN

#48 Feb 28, 2011
Abbadabba wrote:
Shannon Black, is a theif, and liar. He owes everyone in Greene County money. He doesn't even own the business. I'd push my car before calling him. He'll rob you blind.
He doesn't owe me a dime.
just me

Matthews, NC

#51 Feb 28, 2011
J & J Wrecker in Bulls Gap and Malone's is by the far the best...
haha

United States

#52 Feb 28, 2011
pissant wrote:
<quoted text>
Do not be dismayed Shannon, I hear Tonys looking for a CDL driver!
LMFAO...you honestly think his father in law would hire him? That's the funny shit I have ever heard.
haha

United States

#54 Feb 28, 2011
shannon wrote:
haha why do u talk about me for i know who u are now lord help u when i see u
LMFAO. You only wish you knew me. You have not got a clue as to who I am. To be frankly honest I have never even met you...LOL. See I know your wife, your children & your in laws. So don't go throwing out threats or you might lose a couple more teeth...LMFAO
tow tow

Johnson City, TN

#55 Feb 28, 2011
haha wrote:
<quoted text>
LMFAO...you honestly think his father in law would hire him? That's the funny shit I have ever heard.
If his father-in-law did hire him, it would be because Shannon is married to his daughter and is the father of his 3 grand-sons. Pretty good reason to hire someone.
haha

United States

#56 Feb 28, 2011
tow tow wrote:
<quoted text>
If his father-in-law did hire him, it would be because Shannon is married to his daughter and is the father of his 3 grand-sons. Pretty good reason to hire someone.
Guess you don't know that Shannon & Ken DO NOT get along. So yes I still think that is some funny shit.
tow tow

Johnson City, TN

#57 Mar 2, 2011
haha wrote:
<quoted text>
Guess you don't know that Shannon & Ken DO NOT get along. So yes I still think that is some funny shit.
Guess you DO NOT know that Ken loves his daughter and grand sons more than he dislikes Shannon. So if employing Shannon means keeping her and the kids fed, clothed and housed, he will.

Now go talk about something you know about!
tammy troll

Johnson City, TN

#58 Mar 2, 2011
tow tow wrote:
<quoted text>
Guess you DO NOT know that Ken loves his daughter and grand sons more than he dislikes Shannon. So if employing Shannon means keeping her and the kids fed, clothed and housed, he will.
Now go talk about something you know about!
Guess You do not Know Ken can help keep Shasta and the boys fed clothed and housed without hiring Shannon!Attitude has lot to do with working for someone and think Shannons would overcome the reasoning for having a job!
tow tow

Johnson City, TN

#59 Mar 3, 2011
tammy troll wrote:
<quoted text> Guess You do not Know Ken can help keep Shasta and the boys fed clothed and housed without hiring Shannon!Attitude has lot to do with working for someone and think Shannons would overcome the reasoning for having a job!
Guess you DO NOT know that, all be it true that Ken could hand it over, he would rather see Shannon put in a little sweat equity.
greene cty

Knoxville, TN

#60 Mar 7, 2011
laying low wrote:
i workrd with mike brobeck at malones he taught sam powers how to drive and hook up cars and mike brobeck is that good because it dont him as long toget there and hook up like it does the other drivers in this county and shannon if you was so good you would still be in buiness but once again you cant get any calls to keep your bills paid i think mike brobeck is mix of mike norton and lynn hope put togther
yea he did train sam 8 hrs one day now u tell me how sam learned how 2 do all of this n that amount of time. we would put sam up against him anyday of the week.
The middle sister

Knoxville, TN

#61 Mar 7, 2011
To anyone that is talking about SHANNON FOLAND needs 2 stop and get there facts straight. The shannon on here is not shannon foland. Its shannon black. Shannon foland did not let a car fall off a roll back. He had one bad accident when he worked for tonys. but everyone knows that... Shannon black is the one that dropped the car off the rollback and hit someone causing them 2 be put in ICU. And it really shows how much people know on here cause shannon foland drives a heavy duty wrecker, he barely drives a rollback.
ThE OlDeSt SiStEr

Knoxville, TN

#62 Mar 7, 2011
Shannon Black Honey you just WISH you were the best wrecker driver in Gville!!! You are far from the best. And as for Mike Norton,he dont even need to be drivin. He runs ppl off the road. And Mike Brobeck is far from it also. Marty is a good driver yes!! But an even better truck driver!! <3 ya Marty!! Lynn Hope and Ken Schofield both have got you (ShannonBlack) beat by a long shot!!!Lynn Malone is a great wrecker driver, business man and just an all out great guy!! Anyone who thinks otherwise is just plain JEALOUS!!! But yes Shannon Foland does know how to drive a wrecker maybe you all just need to get ur story right!! And Sam sweetie you are the best driver in greeneville. Whoever said it also is right. Sam is an absolute sweetheart and no one is nicer than him!! That's why we all love him!! But the hottest driver lol.....that would have to been Jason Lee!!:) But thats another subject!!! Oh last but not least Casper's: dont have a problem with Jimmy hes an all right guy but he has had some real assholes work for him!!
yup yup

Johnson City, TN

#63 Mar 8, 2011
The middle sister wrote:
To anyone that is talking about SHANNON FOLAND needs 2 stop and get there facts straight. The shannon on here is not shannon foland. Its shannon black. Shannon foland did not let a car fall off a roll back. He had one bad accident when he worked for tonys. but everyone knows that... Shannon black is the one that dropped the car off the rollback and hit someone causing them 2 be put in ICU. And it really shows how much people know on here cause shannon foland drives a heavy duty wrecker, he barely drives a rollback.
Oh yes Foland did let a car come off the back of the towing vehicle and it hit the vehicle that was following behind him. He can say whatever he wants but it did happen.

Since: Mar 11

greeneville tn

#64 Mar 8, 2011
yup yup wrote:
<quoted text>
Oh yes Foland did let a car come off the back of the towing vehicle and it hit the vehicle that was following behind him. He can say whatever he wants but it did happen.
If u r talking about the accident that happened at aces towing in bulls gap years ago, yeah he dropped a car but it DID NOT hit a car. I know that 4 a fact cause im related 2 who use 2 own ace, not who owns it now. And yes shannon was driving the roll back but someone else hooked the car up wrong, and blamed it all on shannon. but im not fighting with anyone, its pointless & immature. Its greene county people run there mouth yes i know but when they dont know there facts it makes them sound retarded...
highgoalsinlife

Nolensville, TN

#65 Mar 8, 2011
greene cty wrote:
<quoted text> yea he did train sam 8 hrs one day now u tell me how sam learned how 2 do all of this n that amount of time. we would put sam up against him anyday of the week.
its a honest living but dang!!! maybe i shouldve set higher goals in life and been a rollback driver. LMAO I WANNA BE A ROLLBACK DRIVER SO I CAN BE IN THE COOL CROWD

you folks are crazy
tiny troll

Johnson City, TN

#66 Mar 8, 2011
The middle sister wrote:
To anyone that is talking about SHANNON FOLAND needs 2 stop and get there facts straight. The shannon on here is not shannon foland. Its shannon black. Shannon foland did not let a car fall off a roll back. He had one bad accident when he worked for tonys. but everyone knows that... Shannon black is the one that dropped the car off the rollback and hit someone causing them 2 be put in ICU. And it really shows how much people know on here cause shannon foland drives a heavy duty wrecker, he barely drives a rollback.
If you know the shannon being talked about is shannon black why would you even put shannon foland.s name out here? Why are you even on this thread. other then to tell people they better stop talking about something they arent talking about? HMMMMMMM very interesting !
tiny troll

Johnson City, TN

#67 Mar 8, 2011
The middle sister wrote:
<quoted text>
If u r talking about the accident that happened at aces towing in bulls gap years ago, yeah he dropped a car but it DID NOT hit a car. I know that 4 a fact cause im related 2 who use 2 own ace, not who owns it now. And yes shannon was driving the roll back but someone else hooked the car up wrong, and blamed it all on shannon. but im not fighting with anyone, its pointless & immature. Its greene county people run there mouth yes i know but when they dont know there facts it makes them sound retarded...
Got a crazy question for you! Who used to own Ace?[quote I know that 4 a fact cause im related 2 who use 2 own ace, not who owns it now.[/quote] I had this crazy idea it was a dummy company owned by Tonys and run by some young upstart trying to get in the business?As matter of fact I believe he was renting a trailer right next to the owner of Tony's! Isn't that when Ace started and wasn't it with Tony's trucks? So now who sounds retarded? Dumb chit!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
Druggie hits woman up side of the head! 1 hr Booger_ Burns 9
Poll R u a brokin down somebody cant find work? 1 hr Booger_ Burns 2
I'm back! 1 hr Booger_ Burns 11
docters and nurses behaving very badly 1 hr Booger_ Burns 14
really David Weems? 2 hr employees 13
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 4 hr Red_Forman 7,811
Emily Cobble 6 hr FriendofDog 2
Father battles Greene County Board of Education 15 hr John 7
cook out burgers Sun Agreed 23
More from around the web

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]