women who use good men for the money (aka, sugar daddies)

Posted in the Greeneville Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of61
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
for sure

Athens, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 2, 2013
 
There seems to be quite a bit more now days. Girls bragging about all the stuff they have and their wonderful boy friends but everybody knows she's only with him for money and that's it. The younger girls with older guys, yuk! Specially when all they dated before was younger guys and now their with an old bald guy that happens to make a lot of money. It must suck being a fake person and a fake life. You will never know what happiness is! I feel more sorry for the guys who get heart broken in the end.
Dixie Diamond

Gaffney, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 2, 2013
 

Judged:

1

for sure wrote:
There seems to be quite a bit more now days. Girls bragging about all the stuff they have and their wonderful boy friends but everybody knows she's only with him for money and that's it. The younger girls with older guys, yuk! Specially when all they dated before was younger guys and now their with an old bald guy that happens to make a lot of money. It must suck being a fake person and a fake life. You will never know what happiness is! I feel more sorry for the guys who get heart broken in the end.
So did an old fat bald guy get your girl?(Chuckles)
ambrosia

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Sep 2, 2013
 
I dont need a aka or suger daddie. I need me a good man for my baby daddie.
What Was I Thinking

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 2, 2013
 

Judged:

1

1

I can take care of myself. I don't need a man to do a damn thing for me.
This gurl

Westminster, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 2, 2013
 

Judged:

1

1

1

I don't need a man to pay my bills. I only need a man who doesn't work, who treats me like worthless dog shit, who beats me all the time and cheats on me while I work. Doing all those things to me shows me he truly loves me.
Dixie Diamond

Asheville, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 2, 2013
 
This gurl wrote:
I don't need a man to pay my bills. I only need a man who doesn't work, who treats me like worthless dog shit, who beats me all the time and cheats on me while I work. Doing all those things to me shows me he truly loves me.
Sayeth a bitter man! Lol
Lucille

Columbus, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 3, 2013
 
This gurl wrote:
I don't need a man to pay my bills. I only need a man who doesn't work, who treats me like worthless dog shit, who beats me all the time and cheats on me while I work. Doing all those things to me shows me he truly loves me.
You're in the right county then, sister. Lots of them around here. Take your pick!

“my haters inspire me”

Since: Dec 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 3, 2013
 
More more of my dollars going to one.
Guy

Westminster, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 3, 2013
 

Judged:

1

This gurl wrote:
I don't need a man to pay my bills. I only need a man who doesn't work, who treats me like worthless dog shit, who beats me all the time and cheats on me while I work. Doing all those things to me shows me he truly loves me.
Jennifer? Is that you?
megan

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 3, 2013
 

Judged:

1

What about men who use good women??? Damn deadbeats!
Perambulator

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 3, 2013
 
What Was I Thinking wrote:
I can take care of myself. I don't need a man to do a damn thing for me.
Yes! Freedom!
You don't need Anybody!

Feels good, doesn't it?
theangryguy

Jonesborough, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 4, 2013
 

Judged:

1

1

WOMEN ANYMORE ARE JUST TOO LAZY ESPECIALLY THESE YOUNG ONES! ALL THEY WANT IS FOR SOMEONE TO PAY THEIR WAY IN LIFE INSTEAD OF WORKING AND HAVING ON THEIR OWN! YOU COULDN'T PAY ME TO HAVE A GIRLFRIEND OR WIFE, I'D RATHER LIVE ALONE INSTEAD OF WORRYING IF SHE IS GOING TO BE ON THE RAG TODAY! YOU CAN TREAT THESE WOMEN AS GOOD AS GOLD BUT, IN THEIR EYES, YOU WILL ALWAYS BE A PIECE OF SHIT!
What Was I Thinking

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 4, 2013
 
Perambulator wrote:
<quoted text>
Yes! Freedom!
You don't need Anybody!
Feels good, doesn't it?
Feels awesome :)
What Was I Thinking

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 4, 2013
 
theangryguy wrote:
WOMEN ANYMORE ARE JUST TOO LAZY ESPECIALLY THESE YOUNG ONES! ALL THEY WANT IS FOR SOMEONE TO PAY THEIR WAY IN LIFE INSTEAD OF WORKING AND HAVING ON THEIR OWN! YOU COULDN'T PAY ME TO HAVE A GIRLFRIEND OR WIFE, I'D RATHER LIVE ALONE INSTEAD OF WORRYING IF SHE IS GOING TO BE ON THE RAG TODAY! YOU CAN TREAT THESE WOMEN AS GOOD AS GOLD BUT, IN THEIR EYES, YOU WILL ALWAYS BE A PIECE OF SHIT!
I'm in my upper 20's.. have 1 child ( I DO NOT get child support) or let the government pay my way. I don't ask anyone for a damn thing. I'm not lazy at all. When I do get a day off from work I have things at home that has to be done. There is some decent women out there, you gotta just look hard enough to find them.
Perambulator

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Sep 4, 2013
 
What Was I Thinking wrote:
<quoted text>
Feels awesome :)
Sooo.
Now, what do You want?

You own the keys to the highway, baby.
magen

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Sep 4, 2013
 

Judged:

1

theangryguy wrote:
WOMEN ANYMORE ARE JUST TOO LAZY ESPECIALLY THESE YOUNG ONES! ALL THEY WANT IS FOR SOMEONE TO PAY THEIR WAY IN LIFE INSTEAD OF WORKING AND HAVING ON THEIR OWN! YOU COULDN'T PAY ME TO HAVE A GIRLFRIEND OR WIFE, I'D RATHER LIVE ALONE INSTEAD OF WORRYING IF SHE IS GOING TO BE ON THE RAG TODAY! YOU CAN TREAT THESE WOMEN AS GOOD AS GOLD BUT, IN THEIR EYES, YOU WILL ALWAYS BE A PIECE OF SHIT!
You don't have to worry about getting a wife or girlfriend. Nobody would want your ass, miserable old bastard.
theangryguy

Jonesborough, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Sep 4, 2013
 
What Was I Thinking wrote:
<quoted text>
I'm in my upper 20's.. have 1 child ( I DO NOT get child support) or let the government pay my way. I don't ask anyone for a damn thing. I'm not lazy at all. When I do get a day off from work I have things at home that has to be done. There is some decent women out there, you gotta just look hard enough to find them.
WELL THEN, I SALUTE YOU! MORE OF THE YOUNG ONES OUT HERE NEED TO GROW UP AND ACT LIKE ADULTS AND PAY THEIR WAY AS SOME OF US DO! BE RESPONSIBLE FOR THE ACTIONS EACH ONE TAKES AND IF YOU HAVE A CHILD, BE THERE FOR THE KID(S), DON'T BE A CRAPPY FATHER THAT JUST WANTS THEM AND NEVER SEE THEM! EVERYONE HAS TO PULL THEIR WEIGHT AND NOT LEAVE IT FOR THE OTHER PERSON TO PICK UP! THE WORLD WOULD BE BETTER IF WE DIDN'T HAVE ALL THESE LAZY GOOD FOR NOTHING LOSERS DRAWING A DAM CHECK THAT US TAXPAYERS ARE GIVING THEM!
Guy

Westminster, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Sep 4, 2013
 

Judged:

1

What Was I Thinking wrote:
<quoted text>
I'm in my upper 20's.. have 1 child ( I DO NOT get child support) or let the government pay my way. I don't ask anyone for a damn thing. I'm not lazy at all. When I do get a day off from work I have things at home that has to be done. There is some decent women out there, you gotta just look hard enough to find them.
Then you are one of the few good ones.
Yeah

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Sep 4, 2013
 
megan wrote:
What about men who use good women??? Damn deadbeats!
Any suggestions for dealing with one of those? The more creative the solution, the better.
What Was I Thinking

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Sep 5, 2013
 
Alyagotado wrote:
<quoted text>
Too bad that the decent ones are so pissed off at sorry ass men that they have the angry guy attitude. It's sad that you have to look to find someone decent. I hope you get good things coming your way. You're a diamond in a field of shit.
Have you ever watched "Diary of A mad black woman"? I can relate to that movie so well. Except I'm white, which don't matter. Just saying. That is my favorite movie. It is sad you have to look to find someone decent. I don't think it will get any easier. I don't classify myself as a diamond, I'm just me =) but thank you. Good luck to you!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of61
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

34 Users are viewing the Greeneville Forum right now

Search the Greeneville Forum:
Topic Updated Last By Comments
I love this forum because?????? 13 min Pot Pie 238
Greene County Clerk Race 16 min Pot Pie 109
A Great Big Fck You 28 min Non-Fan 250
Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 34 min BCAlien 123,971
FUNERAL HOMES do they remove gold teeth (Oct '12) 43 min Alyagotado 16
How can we recruit some nice ladies here? 50 min Alyagotado 43
We need this man as our President 53 min master chowder 56
Greene County Mayor's Race 2 hr bozo palace 100
•••
•••
•••
•••

Greeneville Jobs

•••
•••
•••

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••