Comments
1 - 20 of 28 Comments Last updated Oct 8, 2012
First Prev
of 2
Next Last
Here we go again

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Aug 29, 2011
 

Judged:

1

1

1

Greene Goblin wrote:
I do hope for your sake that this isn't the infamous Tyler affiliated with the "redrum gang". Judging from the way the hat is cocked, I am correct. Don't you kiddies know anything about organized crime?
For the love of God, get a life besides topix. Try to buy you a friend or something.
well

Gallatin, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 30, 2011
 

Judged:

5

5

4

LOL who is this zit faced little queer. Did someone take a picture of a resident of Greene Valley? Shame on them
lol

Elizabethton, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 30, 2011
 

Judged:

3

3

2

Wow, i hope that is not the hope of "redrum" what a little punk! LMAO! he isnt even big enough to hold the weight of a gun. This is a joke, right? My Lord, what is he, 11? LMAO!!!!

Since: Jan 11

Greeneville TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 1, 2011
 

Judged:

2

2

1

Leave him alone. He probably didn't post his own picture. Very likely one of his friends (or enemies) did it and he's getting a lot of flack over it.
U idiot

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 1, 2011
 
Greene Goblin wrote:
Had the real Tyler posted it or not doesn't really matter. If he wasn't here talking his gang shit, no comment would have been made by me on this picture. I am sure he will handle this treason in the upcoming gang war/laser gun fight.:)
Are you seriously an adult? Why would you be saying anything to an obvious looking kid? Grow up.
U idiot

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 1, 2011
 
Greene Goblin wrote:
Yeah seriously. Because this is what the real deal looks like. And this is what this "kid" is claiming to be.
Teen Charged in Suspected Gang Initiation Murder
Updated: Tuesday, 26 Oct 2010, 3:31 PM CDT
Published : Tuesday, 26 Oct 2010, 3:31 PM CDT
http://www.myfoxtwincities.com/dpp/news/teen-...
Who are you??? topix police??
U idiot

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 1, 2011
 

Judged:

1

1

1

Greene Goblin wrote:
Ehm.. you called me out for posting? Confused much?.. Maybe take a break, kick back, take your temperature?
Not confused at all. Just watching a grown adult trying to badger a kid on topix. You dont know that kid. Could be a kid looking for attention and all you have done is fueled his anger for hate. You really are clueless to life arent you?
dont wanna know

Mount Juliet, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 4, 2011
 

Judged:

3

3

2

i know that kid he may be little but he can make big things happen and big things disappear i wouldnt mess wit him ive seen what he can do
Badazz MAN

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 4, 2011
 

Judged:

1

dont wanna know wrote:
i know that kid he may be little but he can make big things happen and big things disappear i wouldnt mess wit him ive seen what he can do
LMAO!

lololololololololol
lmao

Knoxville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 5, 2011
 

Judged:

2

2

2

Are you saying this kid also does large insertions lmao
insaneclown

Elizabethton, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 5, 2011
 
I have had turds bigger then this come out of my ass and not near as ugly,I sure hope this aint the future of gangsta's
snickers

Mount Juliet, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 6, 2011
 
insaneclown wrote:
I have had turds bigger then this come out of my ass and not near as ugly,I sure hope this aint the future of gangsta's
thats bc big bubba streached you out haha
insaneclown

Elizabethton, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Sep 6, 2011
 
snickers wrote:
<quoted text> thats bc big bubba streached you out haha
whatever u say bubba
Teehee

Johnson City, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 6, 2011
 

Judged:

2

1

1

U idiot wrote:
<quoted text> Not confused at all. Just watching a grown adult trying to badger a kid on topix. You dont know that kid. Could be a kid looking for attention and all you have done is fueled his anger for hate. You really are clueless to life arent you?
He likes to pick on special needs individuals as well. GG doesn't have much character. OH and when you tell the truth and he knows it, he will begin to raz you about your spelling or intelect. He's a real piece of work. LOL I forgot to mention that he claims that he was only being sarcastic when someone repudiates his remarks.
THEHIGHHORSEMAN

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 6, 2011
 
that kid is high as hell
PainfullyAware

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Sep 6, 2011
 
U idiot wrote:
<quoted text> Are you seriously an adult? Why would you be saying anything to an obvious looking kid? Grow up.
Because this "kid" has been on here posting crap like he is the be all end all of gang War Lords. He is the one who started posting this crap AND his pic trying to make a name for himself. He is nothing more than a punk wannabe.
Tunker

Chatsworth, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Sep 8, 2011
 
LOL REDRUM is a gang led by this ginger?

BWAHAHHAHAHAHAHA
Welllll

Nolensville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Sep 8, 2011
 
Who is this kid?
Uhmmm

Nolensville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Sep 8, 2011
 
does anyone know this kids last name?
Harley Angel

Greeneville, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Sep 8, 2011
 

Judged:

3

2

2

Tyler,

You are a child, you wouldn't survive a fight with a paper bag.

Old Adage or in your case, Simple Advice:

NEVER write a check your arse couldn't even cash!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

124 Users are viewing the Greeneville Forum right now

Search the Greeneville Forum:
Title Updated Last By Comments
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 4 min LOL 141,303
Crooked people of power 4 min just hope 3
any contractors/builders to stay clear of? (Jul '10) 22 min new home owner 189
TN Should state mandate immunizations? New require... (May '11) 31 min Zeke 8,978
Chuck Copas (Aug '11) 35 min Wayne form Ohio 17
Jeremy Cutshaw the barber 50 min days inn management 1
constable wayne shelton 50 min part time res 21
Policeman Teddy Lawing 1 hr Teddy 21
If we had a real newspaper in this town 6 hr failure to communicate 14
Greeneville: 4 main reasons that people refuse ... 6 hr Benny Hill 53
Lost respect for GPD 8 hr dingleberry 70
Eddie Overholt arrest question 9 hr Just one person 38
•••
•••
•••
•••

Greeneville Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Greeneville News, Events & Info

Click for news, events and info in Greeneville
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••