First Prev
of 2
Next Last
michelle

Mohawk, TN

#1 May 14, 2013
what happened to her?
insane

Mohawk, TN

#2 May 14, 2013
she dating chris green which cheats on her when he gets s chance ive seen him with a few females
interesting

Mohawk, TN

#3 May 14, 2013
i thought she was married
two cents

Elizabethton, TN

#4 May 15, 2013
Not anymore, she's being taken care of by Mr. Green now. He's gonna get her a huge house with lots of bed rooms and bathrooms.(Prison cells can be considered bed rooms and bathrooms right?)
lol

United States

#5 May 17, 2013
Ive seen Mr green with one of my friends plenty of times Brittany is clueless she should have stayed married.
omg

United States

#6 May 17, 2013
Im glad somebody called Chris out. How is she gonna,chose a man over her son?
her friend

United States

#7 May 17, 2013
She loves her son very much. If u have seen Chris with girls when where and who? State the facts
ur business

Cookeville, TN

#8 May 17, 2013
omg wrote:
Im glad somebody called Chris out. How is she gonna,chose a man over her son?
Only state the facts and why dont you step it up and ask her your self.
forreal

United States

#9 May 19, 2013
nobody talks to her since she went as low as her oh so great bf chris
brittany shelton

Rock Hill, SC

#10 May 22, 2013
You people are funny.....sure know how to make a girl feel special to know I'm on you all's mind thanks
inmate3

United States

#11 May 22, 2013
Lol jail cells dont count as a house!
while yer lookin

Mauldin, SC

#12 May 24, 2013
Hey Brittany, you might wanna take a look at the thread titled "pill headed women that can't keep their families together"
brittany shelton

Monroe, NC

#13 May 24, 2013
while yer lookin wrote:
Hey Brittany, you might wanna take a look at the thread titled "pill headed women that can't keep their families together"
hey wise one someone done brought it to my attention unfortunately I pay no mind to shit talkers and drama if anyone knows me they know the truth about me also in less someone comes to my face or states their name why in the world would I worry about what ppl come on topixs and say thanks for the concern though :)
oh snap

United States

#14 Jun 1, 2013
congrats on the baby on the way!
wht

United States

#15 Jun 1, 2013
her friend wrote:
She loves her son very much. If u have seen Chris with girls when where and who? State the facts
chris ? The son daddy?
Great news for you

Mohawk, TN

#16 Jun 2, 2013
Yes shes pregnant with christophers baby! What a life that child will have
wht

United States

#17 Jun 2, 2013
Great news for you wrote:
Yes shes pregnant with christophers baby! What a life that child will have
wrong brittany n chris
CMFD

Johnson City, TN

#18 Jun 3, 2013
Hey Brit! It's Chels!! I just seen this BS and quite frankly it sounds to me like you have some haters that are jealous as hell and may possibly also want your mans penis! Haha Don't worry b*!c#ez I'm sure if and when she is done with him, she will gladly pass him along! LMFAO
passing along

Mohawk, TN

#19 Jun 3, 2013
HEY CMFD he's already been passed along to a few females. Just ask his girl Taylor Jennings. I heard he has another baby on the way by brit,doesnt he have 2 kids already and does not see them? and what about you didnt u loose ur son to? lordy lordy lordy whats going on
Got my girls back always

Spruce Pine, NC

#20 Jun 7, 2013
Y'all are funny. Wanting to spread stuff & don't even have proof. Here's a lil advice for you: GROW UP! Brit I know you're happy & that's all that counts. All you haters need to get a life.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
what do ylu use to mastarbate with? 22 min Bubba Jo Bilbo 3
Beautiful Day 34 min whothehellcares- 5
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 1 hr Agnus 7,805
wicked people 2 hr probably 2
MORE POOR driving (posts already flattened) 2 hr Earl 3
***** last post wins ***** (Oct '14) 2 hr Alex Nicole 1,805
Any Gay Friendly places (Apr '11) 2 hr Dr Wu 131
Waitresses at Ma and Pas 8 hr Dixie iron fist 9
cook out burgers 10 hr curious 40
More from around the web

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]