First Prev
of 2
Next Last

Since: Jun 13

Jonesborough, TN

#1 Jun 14, 2013
I wish I could meet someone completely honest for a change.

Since: Dec 12

Spencer, NC

#2 Jun 14, 2013
BlueCadaver wrote:
I wish I could meet someone completely honest for a change.
Amen!:)

Since: Jun 13

Rock Hill, SC

#4 Jun 14, 2013
Lol hi hmm. How's it going

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#5 Jun 14, 2013
BlueCadaver wrote:
I wish I could meet someone completely honest for a change.
It's a tough feat to find them, but genuine, honest folks do exist. I am a very honest person, sometimes to the point of being brutally so.
Frank

Johnson City, TN

#7 Jun 14, 2013
BlueCadaver wrote:
I wish I could meet someone completely honest for a change.
Yeah. Good luck with that journey.

Since: Jun 13

Rock Hill, SC

#8 Jun 14, 2013
_Word Woman_ wrote:
<quoted text>
It's a tough feat to find them, but genuine, honest folks do exist. I am a very honest person, sometimes to the point of being brutally so.
.

But that is what is so great about it. I'd rather have someone upset me and be honest than someone kissing my a** and lying about it. It's sad that honesty rarely exists

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#9 Jun 14, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
I do think you will persevere in the end. You do seem honest and genuine. Whoever you do get with will probably lose their hearing from all your talking, but I really do think things will work out for you. The hearing part was a joke.
Thank you so much...that was a very kind thing to say. And, no worries...I know I have my moments when folks probably wish they had some earplugs handy!!! Surprisingly, though, I am actually really laid back most of the time & enjoy being silent & I talk on the phone VERY little.

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#11 Jun 14, 2013
Dafuq wrote:
<quoted text>
Cough, cough, bullsh!t lol..
Hey...I said I had my moments...I can text up a storm, but don't spend a whole lot of time actually talking on the phone. And, I am really laid back, unless provoked...then I can be quite a firecracker!!!

“is your friend ”

Since: Mar 12

Location hidden

#12 Jun 14, 2013
I believe that me and Word Women are the only two people that you can really trust on this topix thing.

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#13 Jun 14, 2013
Mrs Roberson wrote:
I believe that me and Word Women are the only two people that you can really trust on this topix thing.
:)

Since: Jun 13

Rock Hill, SC

#14 Jun 14, 2013
Mrs Roberson wrote:
I believe that me and Word Women are the only two people that you can really trust on this topix thing.
I do believe your correct. I thoroughly enjoy reading both of your posts.

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#15 Jun 14, 2013
BlueCadaver wrote:
<quoted text>
I do believe your correct. I thoroughly enjoy reading both of your posts.
Thank you...you are nice new addition to the topix community & I enjoy reading your posts, as well :)
Hmm

Bristol, TN

#16 Jun 14, 2013
Mrs Roberson wrote:
I believe that me and Word Women are the only two people that you can really trust on this topix thing.
Yeah and you forgot to mention how much you two look alike.

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#17 Jun 14, 2013
Hmm wrote:
<quoted text>
Yeah and you forgot to mention how much you two look alike.
No way!!! I can't hold a candle to Mrs. Roberson & I have come to terms with that. She is what you call a "natural beauty" :)

Since: Mar 13

Location hidden

#18 Jun 14, 2013
_Word Woman_ wrote:
<quoted text>
& I talk on the phone VERY little.
Say what?? haha I beg to differ though I love everything you say!!

Since: Mar 13

Location hidden

#19 Jun 14, 2013
Mrs Roberson wrote:
I believe that me and Word Women are the only two people that you can really trust on this topix thing.
I thought we were closer than that Mrs Roberson...
<bursts into hysterical tears>

_Word Woman_

“See you in the funny papers...”

Since: Mar 13

Location hidden

#21 Jun 14, 2013
Alright se7en & dafuq...my username is word woman for a reason...I own it...lol!!!

Since: Mar 13

Location hidden

#22 Jun 14, 2013
_Word Woman_ wrote:
Alright se7en & dafuq...my username is word woman for a reason...I own it...lol!!!
lol You are awesome! Silly lady.

Since: Jun 13

Jonesborough, TN

#23 Jun 14, 2013
Lmao everyone is always ganging up on word woman. Love to be hated right ? ;)

Since: Mar 13

Location hidden

#24 Jun 14, 2013
BlueCadaver wrote:
Lmao everyone is always ganging up on word woman. Love to be hated right ? ;)
Nah, I love WW. She's a cool person to hang out with.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
Favorite bar to go with yo friends 7 min Kohlrabi 136
make america great again 23 min Just Sayin 100
POOR DRIVING & drunk hits utility pole! 1 hr Booger_ Burns 2
Artie Wehenkel 1 hr You freak 4
Church Search 1 hr Booger_ Burns 6
Caitlyn Jenner nude?? Janet Jackson pregnate?? 1 hr one thing about it 10
Can platonic relationships work? 2 hr Mean Muggin 64
More from around the web

Personal Finance

Greeneville Mortgages