Since: Feb 13

Location hidden

#65902 Feb 10, 2013
Lite N Lively wrote:
<quoted text>One body, but two heads...kinda like a Deformed Snake!
Let this be your FINAL warning on this subject. If you make one more statement that indicates that I am HIV positive I will take action against you including but not limited to having your address seized, a permanent ban from this site and any and all legal avenues available to me. Do I make myself clear? Stop at once!

You are most welcome as far as I'm concerned, to say anything within the law about me on any manner you wish and at any time and for any reason. I don't even care that your slander doesn't meet the TOU for this site. What you will not do is slander me with untruths about deadly diseases. If you think I am bluffing you do it once more.

Since: Feb 13

Location hidden

#65903 Feb 10, 2013
Lite N Lively wrote:
<quoted text>You can put Lipstick on a Pig and dress it in Women's clothes, but it's still a Big, Fat, Ugly, Pot-Bellied, BOAR!
That's so childish.

“Ill Bill's the Best”

Since: Oct 11

Icno's Sock Drawer

#65904 Feb 10, 2013
Lite N Lively wrote:
<quoted text>
You can put Lipstick on a Pig and dress it in Women's clothes, but it's still a Big, Fat, Ugly, Pot-Bellied, BOAR!
Let me guess who you think that is. It could anyone. One thing's for sure; he had you pegged. You are a retarded antelope and you just got your ass handed to you by a lion. ;)

Judged:

11

11

10

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Ill Bill's the Best”

Since: Oct 11

Icno's Sock Drawer

#65905 Feb 10, 2013
*could be anyone*

Judged:

13

13

12

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Dec 10

Location hidden

#65906 Feb 10, 2013
Ok, now I am confused.

Really Sassy, is no longer Really Sassy. But Lite and Lively is???

WTF did I miss?

Oh and hi ya CG

Judged:

13

11

11

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Feb 13

Location hidden

#65907 Feb 10, 2013
MrNatural wrote:
Ok, now I am confused.

Really Sassy, is no longer Really Sassy. But Lite and Lively is???

WTF did I miss?

Oh and hi ya CG
Lol. You got it right. I moved her out apparently while you were out. I felt we all needed a fresh new start so she got kicked to the curb. Nice to meet you btw.

Judged:

13

12

12

Reply »
Report Abuse Judge it!
Overtaxed

Thorn Hill, TN

#65908 Feb 10, 2013
Really Sassy wrote:
<quoted text>
She just thru one big fit. Lol. I wasn't gonna tell that on her.
"thru"... "gonna"... Genius ??

Judged:

20

20

20

Reply »
Report Abuse Judge it!

“Ill Bill's the Best”

Since: Oct 11

Icno's Sock Drawer

#65909 Feb 10, 2013
MrNatural wrote:
Ok, now I am confused.
Really Sassy, is no longer Really Sassy. But Lite and Lively is???
WTF did I miss?
Oh and hi ya CG
Hi, Mr. Natural. How's it going?

Judged:

19

17

17

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Dec 10

Location hidden

#65910 Feb 10, 2013
Hmmmm
Gonna take a little getting use to. LOl

She's crawled out from under the bus more than once. Shook it off and carried on.
You might take her name, but I been reading crap from her for 3 years. You won't never shut her up.
She's a Topix institution. LMAO

Good meeting you too.

Judged:

15

15

14

Reply »
Report Abuse Judge it!
Goodbye

United States

#65911 Feb 10, 2013
Point n Click wrote:
<quoted text>
Sounds like Linda Cooper dressed up for a Saturday night on the town.
ROFL!

Judged:

12

12

12

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Dec 10

Location hidden

#65912 Feb 10, 2013
Charlie_Girl wrote:
<quoted text>
Hi, Mr. Natural. How's it going?
Working myself to death. LOL On OT till further notice. 10 hour days and then the farm work, don't mix well.

How you been doing?

Judged:

15

12

10

Reply »
Report Abuse Judge it!

Since: Feb 13

Location hidden

#65913 Feb 10, 2013
Overtaxed wrote:
<quoted text>"thru"... "gonna"... Genius ??
This is my final post to you Sir. You are nothing but a cowardly old fool who has nothing better to do than follow Linda around defending her hostile ignorance. I'm not writing a novel here so accuracy isn't that important. I doubt you would understand because many times old fools with an drawn up inch or less of soft penis have withdrawn from the world around them finding comfort in Internet relationships hoping to compensate for their "little problem". You Sir are no different than the rest of the golden aged, balding, yellow teethed "little" men like you the world over. Please get a life. I will not address you again.

That's all...

Judged:

18

18

18

Reply »
Report Abuse Judge it!
Goodbye

United States

#65914 Feb 10, 2013
Overtaxed wrote:
<quoted text> "thru"... "gonna"... Genius ??
Give me a break! You really are showing your age!

Judged:

18

18

17

Reply »
Report Abuse Judge it!
Unreal

Dandridge, TN

#65915 Feb 10, 2013
Really Sassy wrote:
<quoted text>
Let this be your FINAL warning on this subject. If you make one more statement that indicates that I am HIV positive I will take action against you including but not limited to having your address seized, a permanent ban from this site and any and all legal avenues available to me. Do I make myself clear? Stop at once!
You are most welcome as far as I'm concerned, to say anything within the law about me on any manner you wish and at any time and for any reason. I don't even care that your slander doesn't meet the TOU for this site. What you will not do is slander me with untruths about deadly diseases. If you think I am bluffing you do it once more.
WTH are you blabbering about now? How you got anything about HIV out of that is obviously something only your warped, little mind can comprehend!

I don't think anyone is very intimidated by your threats. How can you sue someone for slander against a fake name? Speaking of which, your name wouldn't happen to be Jennifer would it? You sure do remind me of MHurl because you never know when to shut up!

You have made this thread sound like a junior high school girl’s locker room. I will check back later and maybe you all will have grown up by then.

Judged:

23

23

21

Reply »
Report Abuse Judge it!
Point n Click

Mckinney, TX

#65916 Feb 10, 2013
Retarded antelope!
Priceless, kind of like crypt keeper....

Judged:

16

16

16

Reply »
Report Abuse Judge it!
itsmeeeeeeeeeee

Johnson City, TN

#65917 Feb 10, 2013
123 Pictures wrote:
<quoted text>
I have read your stuff for a while now. How does it feel to have finally met your match who not only got the best of you but rubbed it in your face by taking away your name? I knew sooner or later the way you treated other people that someone would come along who would put you in your place. It's kinda funny to many of us. Sorry but it is.
Your match is back, lets get started!!!!!!!!

“Gone to the beach”

Since: May 11

Pass the sun tan lotion

#65918 Feb 10, 2013
Lite N Lively wrote:
<quoted text>
One body, but two heads...kinda like a Deformed Snake!
*point and laugh*
ROTFLMAO!!!

Judged:

17

17

17

Reply »
Report Abuse Judge it!
Point n Click

Mckinney, TX

#65919 Feb 10, 2013
Oh look the retarded antelope has a twin, Unreal.

“Ill Bill's the Best”

Since: Oct 11

Icno's Sock Drawer

#65921 Feb 10, 2013
MrNatural wrote:
<quoted text>
Working myself to death. LOL On OT till further notice. 10 hour days and then the farm work, don't mix well.
How you been doing?
I'm fantastic, thank you. There's busy, then there's too busy. Hopefully, you'll have some time for rest and relaxation soon.

Judged:

18

17

16

Reply »
Report Abuse Judge it!
Jennifer

Johnson City, TN

#65923 Feb 10, 2013
Really Sassy wrote:
<quoted text>
This is my final post to you Sir. You are nothing but a cowardly old fool who has nothing better to do than follow Linda around defending her hostile ignorance. I'm not writing a novel here so accuracy isn't that important. I doubt you would understand because many times old fools with an drawn up inch or less of soft penis have withdrawn from the world around them finding comfort in Internet relationships hoping to compensate for their "little problem". You Sir are no different than the rest of the golden aged, balding, yellow teethed "little" men like you the world over. Please get a life. I will not address you again.
That's all...
I know who you are now, that was a PERFECT description. Thanks for the laugh.

Judged:

17

16

15

Reply »
Report Abuse Judge it!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
RIP Jeff Roark 22 min That dude 7
Elizabeth Greer 26 min CuriousGeorge 23
Trailer park on Jones bridge Rd on the curve? 46 min Sweetea 14
More Poor Driving Driver hits pedestrian 1 hr resident 1
MAUDE REAVES PROPERTIES (Subdivision Name)?? 1 hr REAVES FAMILY 3
Scary drivers in Greeneville! 2 hr Say What 13
Lisa 4 hr friendofdog 22
women with pretty eyes. (Jan '11) 14 hr knows both 70
More from around the web

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]