MikeTunn

Charlotte, NC

#1 Nov 19, 2010
I think that Jessie is the best lover I have ever had. He is soft, sexy, and here to please. I have never ever had a guy do the things he can do. He's sooooo good with his tongue. He can bend it, flip it, roll it, and rub it raw. mmmmm. I get a stiffy just thinking about it. anyway, just leave some positive comments like I did. Tell me and all of Greeneville what you think. I love him. He had me at, "Howdy son". I think Timberfelt just don't know what they're missin.
wht about

United States

#2 Nov 19, 2010
MikeTunn wrote:
I think that Jessie is the best lover I have ever had. He is soft, sexy, and here to please. I have never ever had a guy do the things he can do. He's sooooo good with his tongue. He can bend it, flip it, roll it, and rub it raw. mmmmm. I get a stiffy just thinking about it. anyway, just leave some positive comments like I did. Tell me and all of Greeneville what you think. I love him. He had me at, "Howdy son". I think Timberfelt just don't know what they're missin.
wht the hell??
Ruby Red

Gallatin, TN

#3 Nov 26, 2010
MikeTunn wrote:
I think that Jessie is the best lover I have ever had. He is soft, sexy, and here to please. I have never ever had a guy do the things he can do. He's sooooo good with his tongue. He can bend it, flip it, roll it, and rub it raw. mmmmm. I get a stiffy just thinking about it. anyway, just leave some positive comments like I did. Tell me and all of Greeneville what you think. I love him. He had me at, "Howdy son". I think Timberfelt just don't know what they're missin.
Okay im thinking this is Micheal Tunnel who said this, & omg, your so crazy(:
& btw i love Jessie too death. Hes a sweetheart.
Never done anything with him like that but if it floats your boat okay then (:
haha.
I love ya'll :DD
country_gurl

United States

#4 Oct 7, 2011
I think Jessie Smith is the biggest player an liar in all of Tennessee..he talks a lota smack to get what he wants an will lie bout the dumbest shit ever....we all know how he is an for all that don't this is a warning you may think he is he greatest thing since sliced bread but he is Not!!!!!!!
idk

United States

#5 Oct 22, 2011
I heard he was tlkin to the hot red head tht drives the white civic I'm not sure but if he is then she needs to get away from him before she gets hurt

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 1 hr Agnus 11,211
Tanner Barkley 1 hr Karma 1
Factories in Greeneville 2 hr Karma 4
where to eat in greeneville 2 hr Karma 7
Uhhhh-ohhhhhh private email again! 3 hr Hillary Lied 9
Any good mechanics in Greeneville? (Aug '09) 3 hr Please respond 79
Honeybees & fighting roosters don't mix 4 hr Max Planck 8
Max Planck For Sheriff 4 hr Max Planck 278
Nolachuckey Teacher Fired? 11 hr POS 60

Greeneville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Greeneville Mortgages