First Prev
of 2
Next Last
Anonymous

Greeneville, TN

#1 Jan 2, 2013
Chris Morgon's jizz looks like creamed corn. Anyone agree?
deadbabee

Greeneville, TN

#2 Jan 2, 2013
OH MY GOD. Why do you know that? Ew, dood.
Anonymous

Greeneville, TN

#3 Jan 2, 2013
For real. It tasted like shit to.
Jimmy Neutron

Lexington, NC

#4 Jan 2, 2013
Isnt he dating a 30 year old?
chrismorgan

Los Angeles, CA

#5 Jan 2, 2013
wooow lol . i made it to topix. woo!
Lolsofunny

Lexington, NC

#6 Jan 2, 2013
Didnt he go to chuckey doak?
Jesus Worshiper

Greeneville, TN

#7 Jan 2, 2013
As a concerned Christian, I must say I am appalled to hear his jizz is like creamed corn. It is a shame. We prefer our jizz with a liquid consistency.
furbylover

Greeneville, TN

#8 Jan 2, 2013
r u talkin bout the chris that drives that piece of shit car???!what a queer.
leave chris alone

Greeneville, TN

#9 Jan 2, 2013
what the hell is wrong with you people chris is a nice guy ill have you no that his dick doesnt taste like creamed corn ive had it so I would kno his car doesnt suck I think its sexy
Agreeing with u above

Greeneville, TN

#10 Jan 2, 2013
Seriously. I took some of that cream corn in it too and I wasn't complaining.
Cinammon

Greeneville, TN

#12 Jan 2, 2013
That's the last time I'd better see you. You better not come to the fuzzy hole anymorr. I'm telling Sheniqua and Hatata you ain't comin near me anymore
mudd butt

Shelby, NC

#13 Jan 2, 2013
Which one? The car driving man lover one OR the shit slinging dodge diesel driving hell raising one?
Lol

Greeneville, TN

#14 Jan 2, 2013
man lover
Concerned

Duluth, GA

#16 Jan 3, 2013
As a fellow Christian, I can only hope this is a joke. Please refrain from sexual activities until marriage. I would love to see everyone from our town in Heaven. God bless.
Satan

Greeneville, TN

#17 Jan 3, 2013
Party in hell!
chrismorgan

Los Angeles, CA

#18 Jan 3, 2013
hmmm tempting
Concerned

Johnson City, TN

#19 Jan 4, 2013
Do not let that Devil's representative take you into the depths of hell, young man. Stray away from him and into the light of our Savior.
LucifersSon

Elizabethton, TN

#21 Jan 4, 2013
I AM LUCIFER THE LIGHT BEEARER SON OF THE MORNING STAR O YES I COME TO BESTOW SATANIC BLESSINGS ON THE HOLY JIZZ OF CHRIS MORGAN>>>> IT IS THE SEED OF SATAN... ME MYSELF YES IT IS I LUCIFER>>> IN THE CYBER FLESH

HE IS THE OFFSPRING OF DEMONS.. HE LISTENS TO GATES OF HELL TRANCES ON YOUTUBE AND CONTACTED ME.. oh yes.. 666
the real deal

Greeneville, TN

#22 Jan 5, 2013
oh woow. you all gonna burn baby burn, but its ok. I alreayd have and its not so bad.
Lol

United States

#23 Jan 10, 2013
Heard Chris Morgan sucked a dude off recently

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Greeneville Discussions

Title Updated Last By Comments
wheel tax 14 min TiredoftheWhining 128
Dustin Cutshall (Nov '13) 15 min smdh 3
employment/Sunrise 25 min wondering 1
"Greeneville police: 2 infants found dead in ho... 26 min Disgusted 121
Favorite Classic Music? 30 min Dixie iron fist 13
***** last post wins ***** 30 min Dixie iron fist 572
fun thing to do ***Keep a Word~Drop a Word*** (Sep '10) 40 min Jennifer Renee 5,599
Feeling lonely for the holidays 1 hr Dixie iron fist 134
Greeneville Snobs 2 hr 123 say alimony 28
Principal at Mosheim 3 hr crime 62
Why so paranoid? 3 hr Dixie iron fist 82
Greeneville Dating
Find my Match
More from around the web

Greeneville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Greeneville News, Events & Info

Click for news, events and info in Greeneville

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:00 am PST

NBC Sports 4:00AM
Cam Newton's toughness on display yet again
NBC Sports10:26 AM
Titans have become the NFL's biggest slump-busters
NBC Sports11:58 AM
Panthers add Frank Alexander to 53-man roster
NBC Sports12:04 PM
Titans lead Bucs for top pick - NBC Sports
NBC Sports 1:27 PM
Another strong December has Panthers on playoff doorstep - NBC Sports