mnop

Washington, DC

#1 May 19, 2012
A few desperate girls posting pix of themselves topless or half naked on instagram. If I see another EDITED pik of some skank wearing a push up bra driving around puckering her lips out I'm gonna lmao till I cry. You have those "BIG.. Dreams" because of your VS bombshell bra and silicone inserts that you wear with bathing suits! Lmfao, you're as fake as your skin fogging technique christy. You were better looking when you wore more makeup.
Huh

Russell, KY

#2 May 19, 2012
Whats instagram??
ButtPained

Ashland, KY

#3 May 19, 2012
I draw the line at the puckered lips. Why do so many women think looking like ducks in the face is hot. STOP IT. Smiling looks way better...in fact a blank stare looks better than puckering your lips up like a f*cking duck.
happy hour

Washington, DC

#4 May 20, 2012
mnop wrote:
A few desperate girls posting pix of themselves topless or half naked on instagram. If I see another EDITED pik of some skank wearing a push up bra driving around puckering her lips out I'm gonna lmao till I cry. You have those "BIG.. Dreams" because of your VS bombshell bra and silicone inserts that you wear with bathing suits! Lmfao, you're as fake as your skin fogging technique christy. You were better looking when you wore more makeup.
you talking about christy Floyd?
yuck

New York, NY

#5 May 22, 2012
happy hour wrote:
<quoted text>you talking about christy Floyd?
I throw up a little every time I hear her name. She's one nasty cat that's for sure
whatever

Greenup, KY

#6 May 22, 2012
what is Instagram, I want in. I don't need the skin fogging techniques or any type of photoshop. I'm gods gift. And i wanna be an instagram wh ore.
suspicious

Flatwoods, KY

#7 May 23, 2012
you can get the app on the iphone

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Grayson Discussions

Title Updated Last By Comments
Scott Valandingham 3 hr puff 5
Magistrate Brammell's new gf 3 hr Resident 6
Hmmm 4 hr Up to no good 1
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 5 hr spaceship 131,583
Review: Grayson Beverage Center 6 hr New2grayson 19
Snap chat kayla_ann997 9 hr Kayla 1
Electric bill (Feb '14) 9 hr A survivor 12
Grayson Dating
Find my Match

Grayson People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Grayson News, Events & Info

Click for news, events and info in Grayson

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:28 pm PST

NBC Sports 8:28PM
Report: Washington to start Colt McCoy on Sunday
Bleacher Report 8:34 PM
Report: Redskins to Start McCoy over RGIII
NFL 8:42 PM
Redskins planning to start McCoy over RGIII on Sunday
Bleacher Report 8:54 PM
What Experts Are Saying About Bucs vs. Bengals?
Bleacher Report 9:14 PM
Redskins vs. Colts: Complete Week 13 Preview for Washington