doneright remodeling
seen it

United States

#61 May 24, 2012
Just sayin wrote:
<quoted text>
I'd. Rather talk shit than beat women you little bitch your pappy is a deadbeat ask Brandi how hard he hits!
ive seen her fight and she can damn sure hold her own that girl might look nice but step to it and she can throw down!! She did everything to help and give this bastard a better life and he blew it! he tried to beat her down but from what I seen he just made a fool of himself even more. His loss.. I'm glad shes done with him... she or no one deserves his stupid shit. Good luck to the next stupid victim of his lies.
haha

Belleville, IL

#62 Jun 13, 2012
he owes me money and I let him live at my house and all he did waz talk shit when.I waz at my other job watever I can day I never seen him take anythang from someone's home and when I worked wit him we finshed our jobs half pay to do job other half when done
kristin bridges

New Baltimore, MI

#64 Jul 17, 2012
and obviously your a piece of shit too for callin a 17 yr old a bitch. youll get yours bitch
hannah

Belleville, IL

#65 Jul 17, 2012
You guys are SOOOOO rude! Why dont you leave the man alone, its lretty pathetic that you guys all post rude sht about someone for their daughter to see! Grow up & get on with your lifes. He aint harming you known so wuit running your mouths, kristen ignore these people foreal
kristin bridges

New Baltimore, MI

#66 Jul 17, 2012
thank youu!! it feels lie 40 old dudes against one person
hannah

Belleville, IL

#67 Jul 17, 2012
& it prolly is, all the bastards talking on here prolly have a thread about them on here for being pedaphiles.
kristin bridges

New Baltimore, MI

#68 Jul 17, 2012
hannah wrote:
& it prolly is, all the bastards talking on here prolly have a thread about them on here for being pedaphiles.
lmao i would not be surprised
gcs finest lmfao

Granite City, IL

#69 Sep 21, 2012
you guys are a joke for real. dont you have anything better to do then talk shit? you guys are pathetic. why dont you take a look in the mirror cuz obviously you guys aint any better because all you are doing is talkin mad shit haha funny take a look at yourself before you start to judge mmmkay?
Reflection

Mount Vernon, MO

#71 Sep 21, 2012
never learns wrote:
Why don't you look at who's in jail still!!! And will be for quite a while for being a total fuck up his whole life. Oh but let me guess hes a great guy, nicest person wouldn't hurt anyone. Wake the fuck up ya dumb shits!! It doesn't matter if your a family member, his kids, girlfriend, or friend this pos is only out for himself. Oh and for shits and grins look at his fabulous rap sheet haha it screams loser.
very well said definately a lifetime screw up!!
GC's Finest

United States

#72 Sep 21, 2012
Karma is a bitch. And I hope he winds up getting f##ked in the a** while he's in jail. What a piece of shit. He really is a waste. Woman beating piece of shit. And anyone who truly knows him knows that's true.

Since: Nov 12

United States

#74 Nov 26, 2012
Guess what the charges against Brandi were dropped so what now you stupid pieces of shit
jimbo

Alton, IL

#75 Nov 27, 2012
Charges against Brandi??
his daughter

Granite City, IL

#76 Nov 27, 2012
The charges on my dad that Brandi made against him
Someone who knows

United States

#77 Nov 28, 2012
his daughter wrote:
The charges on my dad that Brandi made against him
Hes in jail bc of gun charges he was a felon caught with guns, the fight at her house is why the police were called but is not the reason he is in jail. Last time I looked I believe the domestic charges were still in affect and that is a felony too bc hes had so many domestics in the past with his ex wife. So no, sorry to say they are still in affect also looks like so is the order of protection which I don't blame her!! who wants a bipolar freak beating on you in front of your kids. Real classy to say the least. But jesse has no class so go figure!
mahz

Belleville, IL

#78 Nov 28, 2012
mahz

Belleville, IL

#79 Nov 28, 2012
hannah wrote:
He aint harming you known so wuit running your mouths,
WTF language is this?
jimbo

Alton, IL

#80 Nov 28, 2012
Wow, like father like daughter. You're going to wind up just like him if you keep on the way you are.
Someone who knows

United States

#81 Nov 28, 2012
jimbo wrote:
Wow, like father like daughter. You're going to wind up just like him if you keep on the way you are.
very much agreed but don't think they care much. Already seem to be on the path of destruction. My god their facebooks are screaming hoosiers dying for attention. Talking like wanna be gangsters, fighting and look at me pick me boys lol
Joke

Des Moines, IA

#83 Nov 29, 2012
UNREAL wrote:
be careful people hes a hangaround with the hells angels..........
Actually the pos made it two days as a prospect but your point is???? Or were you being sarcastic bc honestly he will never amount to anything in life. Face it 40 yrs old and still can't get a damn thing right other than being a f#ck up obviously. All he would bring that club or any club is problems they don't need.
Haha

United States

#85 Dec 3, 2012
his daughter wrote:
The charges on my dad that Brandi made against him
Just another uneducated idiot is all your"daddy"is. Id be embarrassed as hell to say he was your sperm donor. Although it does explain a lot about you kids!!! Oh and no there is still a felony court date for him on this domestic charge. Look it up! Lmfao finally someone stood up to this puke and it was a woman! He didn't deserve an ounce of her! And for the record his so called company sucked! never on time and could never finish a job correctly without having to have it redone.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Granite City Discussions

Title Updated Last By Comments
Holly Rorie is going to prison 13 min Mahz 85
Johnna wilson 2 hr Janet Freitag 5
Funny!! Word association game. (Oct '15) 2 hr -Prince- 237
*Keep a word - - Drop a word* (Aug '10) 2 hr -Prince- 3,004
Little Robby J 4 hr Mike 9
You're Welcome (May '15) 11 hr Mike 153
Anyone know Michael Lindsay? 14 hr Cardo 12

Granite City Jobs

More from around the web

Personal Finance

Granite City Mortgages