Tard

Granite City, IL

#23 Nov 3, 2012
anon wrote:
<quoted text>
SO TRUE! i'm glad i'm not the only one that sees it.
Chalk up another fat girl sad hes gone
ask away

United States

#24 Nov 3, 2012
honestone wrote:
Who knows what about this guy
I know damn near everything.. What would u like to know?!?
betrue

United States

#25 Nov 3, 2012
Not disgruntled at all Tard. Just a guy that has know him my whole life. I'm happily married. My wife and I have a home and jobs. Far from disgruntled.
honestone

United States

#26 Nov 4, 2012
ask away wrote:
<quoted text>
I know damn near everything.. What would u like to know?!?
. I need to know all I can, someone I know got involved with him and not sure she should have. Been hearing a lot and worried for her.
Tard

Granite City, IL

#27 Nov 5, 2012
betrue wrote:
Not disgruntled at all Tard. Just a guy that has know him my whole life. I'm happily married. My wife and I have a home and jobs. Far from disgruntled.
sounded disgruntled for dissin on the guy for dating some piece of $hit EX, JH is a loser who will never have anything going for him other than Stealing, selling drugs, hopefully someone he has robbed or narced out in prison offs him
ask away

Granite City, IL

#28 Nov 7, 2012
honestone wrote:
<quoted text>. I need to know all I can, someone I know got involved with him and not sure she should have. Been hearing a lot and worried for her.
well i dont know exactly what your wanting to hear, or what you have heard that worries you. a little more info would help.
but i mean hes not really anything to worry about, other than he will use up anything she has to offer. he will use up all her money, car, house. and he will hurt her as far as her feelings. but i mean hes not going to go and beat her to death or anything.
i dont know how involved you are talking, but friendship wise, hes a great friend (for the most part, james aside!) hes just VERY bad in relationships. and even worse as a parent!!!! seeing that he cant have anymore kids im sure your friend dont have to worry about the parent part.
slobe

United States

#29 Nov 11, 2012
Thank God he can't have no more kids, hell he can't take care of the four he's got. Yur right prob just another fat girl mad she got taken fer what she's got. He luvs him some fatties.
raceone

United States

#30 Nov 12, 2012
slobe wrote:
Thank God he can't have no more kids, hell he can't take care of the four he's got. Yur right prob just another fat girl mad she got taken fer what she's got. He luvs him some fatties.
. No shit yu seen the one he's using now. Damn not only fat but not sure if its woman or man
badone

United States

#32 Nov 16, 2012
raceone wrote:
<quoted text>. No shit yu seen the one he's using now. Damn not only fat but not sure if its woman or man
. No kidding. I heard he was bye so maybe it is a man.
quiteone

United States

#33 Nov 22, 2012
Looser of the biggest kind. That marriage is a train wreck waiting to happen. But she can't say she wasn't warned.
ask away

Alton, IL

#34 Nov 26, 2012
Its so funny.. When I saw his name on here I thought ohhh im gonna call him out on everything! Its so amusing to me to see so many people already know.. Let me just say nothing that has been said on here has been wrong (other than the black panther thing lol) dont know who u people are but ur crackin me up!
ask away

Alton, IL

#35 Nov 26, 2012
also... He has yet another warrant on him for child support, if u see him out, could u help out and let the cops know... His kids could really use the extra money, seeing he does nothing else for them (other than hurt them) they should at least get that much!
enough

Granite City, IL

#36 Nov 26, 2012
Funny thing is. the mothers of these children do just as little for the kids as he does none of them are ever going to win mother of the year awards.
ask away

Alton, IL

#37 Nov 26, 2012
Hmm.. Guess one person doesnt know all.. Because this mother does everything and then some! Thats why no matter what the job is I always have one! I have very well spoken, well behaved kids. Kids who have grown up with sports and music and pretty much anything they ask for.. who always dress nice, hair always perfect.. Who live in a very nice home.. and go on amazing vacations every year!

My kids have had a wonderful life, and every person who knows any of us (sean too) could only say how great my kids are.. And they are that great because I have been both mother and father to them for the last 16 years..

I cant speak for the other 2 moms but from what I know they do their best with what they have..
betrue

United States

#38 Nov 26, 2012
enough wrote:
Funny thing is. the mothers of these children do just as little for the kids as he does none of them are ever going to win mother of the year awards.
. Your an idiot, you must not know the one mom, cause I can tell you she goes above and beyond for two of his kids. Everything they have and get is because of her and her hard work.
betrue

United States

#39 Nov 26, 2012
ask away wrote:
also... He has yet another warrant on him for child support, if u see him out, could u help out and let the cops know... His kids could really use the extra money, seeing he does nothing else for them (other than hurt them) they should at least get that much!
. Sad but true your kids ain't gonna get nothin. He will dodge cops and even when they get him you ain't gonna get anything for the kids cause he still won't work and somebody always gets him out.
ask away

Alton, IL

#40 Nov 26, 2012
betrue wrote:
<quoted text>. Sad but true your kids ain't gonna get nothin. He will dodge cops and even when they get him you ain't gonna get anything for the kids cause he still won't work and somebody always gets him out.
Ya I gave up on trying to get him to get a job.. Now I just wait for him to get locked up.. The money to get him out goes to the kids.. the courts are done playin with him so he gets 1 court date to get a job and by the next one if he dont have one they put a warrent on him.. He is just that stupid he always gets caught. Got more support this way then I have in the past 5 years.

Not sure who u are, but thanks for the nice comments.
betrue

United States

#41 Nov 26, 2012
ask away wrote:
<quoted text>
Ya I gave up on trying to get him to get a job.. Now I just wait for him to get locked up.. The money to get him out goes to the kids.. the courts are done playin with him so he gets 1 court date to get a job and by the next one if he dont have one they put a warrent on him.. He is just that stupid he always gets caught. Got more support this way then I have in the past 5 years.
Not sure who u are, but thanks for the nice comments.
. Known the pos my whole life, never gonna change. Now he's got step kids to take care of. Ain't that a bitch. Probably doin more for them than for his own. Turn his lazy ass in.
ask away

Alton, IL

#42 Nov 26, 2012
betrue wrote:
<quoted text>. Known the pos my whole life, never gonna change. Now he's got step kids to take care of. Ain't that a bitch. Probably doin more for them than for his own. Turn his lazy ass in.
U would think that the fact that u have known him for so long I would put 2 and 2 together on who u are...
Well he called yesterday to try to talk to the kids..(1st time since aug.. When he talked to his daughter for all of 5 mins, on her sweet 16..)
If he tries to show up at my house I will turn him in in a heart beat!
betrue

United States

#43 Nov 27, 2012
ask away wrote:
<quoted text>
U would think that the fact that u have known him for so long I would put 2 and 2 together on who u are...
Well he called yesterday to try to talk to the kids..(1st time since aug.. When he talked to his daughter for all of 5 mins, on her sweet 16..)
If he tries to show up at my house I will turn him in in a heart beat!
. He for sho won't be showin up there cuz he knows u will do that. And not suprised he hasn't talked to them. He's to busy with his new family. I just wonder what kind of woman marries a man who don't have nothin to do with his own kids? Really suprises the shit out of me cuz Shellys a great mom. Thought she was way better than that.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Granite City Discussions

Title Updated Last By Comments
Sally Johnson 48 min banmaker 2
Trump reviewing foreign auto issues 4 hr MAGA 2
eric carney lawn care overpriced bullcrap 4 hr trashh8tr 11
Mental illness, multiple screen names and You... 4 hr MAGA 20
Ricky moreno 5 hr Blam 7
Union members cheer about economy 6 hr MAGA 23
suoicides 7 hr Just saying 10

Granite City Jobs

Personal Finance

Granite City Mortgages