joke

Glasgow, KY

#21 Aug 7, 2012
he's know my prob when i see him bet his mouth will drop. and for us haveing smart mouths. maybe you should shut your legs every now and them. we wouldnt have so much skanks around glasgow. thanks for lettin me know i was lookin in the wrong spot. get ready. yea your right thay are low life losers
Tiffany Huff

Glasgow, KY

#22 Aug 7, 2012
All I can say is come get u some.......

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#23 Aug 7, 2012
Who in the hell is that punk ass bitch bet you cant whoop him punk ass b**ch and wh**e we dont live ob adams stupid a** get your shit right.

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#24 Aug 7, 2012
that dude wrote:
i run on mckenna all the time my lil cousin whopped clay's ass the other night i believe he is a low life loser..more so a punk bitch that cant fight.
Clay whooped his ass so dont even say that stupid shit and clay didnt have a black eye yall gotta hide behind a computer
joke

Glasgow, KY

#26 Aug 8, 2012
and you tell caleb if he wants some he'll get it. tell him to get ready to call the law like last time. and for his dog faced crack hoe sister i want hit a girl, but she to damn ugly to tell what she is
Melissa

Glasgow, KY

#27 Aug 8, 2012
For all you jokers on here this is Calebs sister..firt off i wanna know what the he** me and my brother have to do with this whole topic about CLAY?? and the way i see it is if yall want some of my brother then come get some of my brother we are on McKenna as well. He aint scared of none of yall!! And for myself im glad yall think im a crack head i would love to know when ive ever smoked crack??? Your prolly just a jealous ex that is mad b/c you dont have me anymore!!! Like i said if yall want some then come get some of me or my brother either one!!
Terence

Glasgow, KY

#28 Aug 8, 2012
Melissa wrote:
For all you jokers on here this is Calebs sister..firt off i wanna know what the he** me and my brother have to do with this whole topic about CLAY?? and the way i see it is if yall want some of my brother then come get some of my brother we are on McKenna as well. He aint scared of none of yall!! And for myself im glad yall think im a crack head i would love to know when ive ever smoked crack??? Your prolly just a jealous ex that is mad b/c you dont have me anymore!!! Like i said if yall want some then come get some of me or my brother either one!!
Hell girl aint nobody want none of yo white ass. half the kingdom done tapped that fatass an the ones that aint dont want dat smelly stuff
that dude

Elizabethtown, KY

#29 Aug 8, 2012
he got his ass beat by my lil cousin no need for your lies blacked his eye busted his mouth he got what was coming he knows better going to his house thinking he is bad..
that dude

Elizabethtown, KY

#30 Aug 8, 2012
do i need to give him the same or worse then my lil cousin gave him?
Tiffany Huff

Glasgow, KY

#33 Aug 8, 2012
I know u aint talkin bout James Graham he got punked out by me and another chick the other night....lmao he aint shit
yea

Glasgow, KY

#34 Aug 8, 2012
He11 dude just go to McKenna already and whoop dat a$$ and shut the he11 up!!!

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#35 Aug 8, 2012
Tiffany Huff wrote:
I know u aint talkin bout James Graham he got punked out by me and another chick the other night....lmao he aint shit
They making us famous lol

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#36 Aug 8, 2012
yea wrote:
He11 dude just go to McKenna already and whoop dat a$$ and shut the he11 up!!!
Clay will whoop his ass and he already whooped his cousin James Graham

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#37 Aug 8, 2012
that dude wrote:
he got his ass beat by my lil cousin no need for your lies blacked his eye busted his mouth he got what was coming he knows better going to his house thinking he is bad..
Clay didnt have a black eye are you stupid are a busted lip.
that dude

Elizabethtown, KY

#38 Aug 8, 2012
really i dont think so i will be there tomorrow guess we will see then james graham lol ok well when he comes for me i will beat his eyes closed a fact...
that dude

Elizabethtown, KY

#39 Aug 8, 2012
The name is TJ Harper gonna send him to TJ Samson hospital he knows me i and i know he is nothing but a punk ass bitch.. and yeah james graham is my cousin you tiffany huff may have punked him but i doubt it for real but you wont punk me

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#40 Aug 8, 2012
that dude wrote:
The name is TJ Harper gonna send him to TJ Samson hospital he knows me i and i know he is nothing but a punk ass bitch.. and yeah james graham is my cousin you tiffany huff may have punked him but i doubt it for real but you wont punk me
Why in the hell are your trying to fight clay over some bull shit right and clay didnt have no black eye and they did punk him out so what did clay do to you?

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#41 Aug 8, 2012
joke wrote:
no i havent got him yet but its comein. maybe his mom needs to be tought something to maybe all her kids wouldnt be hooked on crack talking about how gods with them. bunch of low life losers
And as for you i wouldnt talk shit about my mom dumbass she has raised alot of kids that will whoop your ass
that dude

Elizabethtown, KY

#42 Aug 8, 2012
he aint really did shit to me just you saying he will whoop my ass but the way i heard it james was up on clay and clay brought back up as long as it is james and clay i have no problem with that but if clay cant get it done and wants to play just him i will have McKenna packed with my family but like i said one on one i dont care let the kick and beat the fuck out of each other..

Since: Jul 12

Glasgow, KY

#43 Aug 8, 2012
Clay didnt have no one jump your cusin thats a lie so believe what ever you want damn and he didnt have no black eye to let you know if you do try and fight here on Mckenna thats stupid go fight some where else if he wants to fight you but you start talking shit about him so thats not gonna happen no one will fight him and if you do try and bring family just to let you know mckenna street is our family everyone on it.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Glasgow Discussions

Title Updated Last By Comments
eaton 46 min Edd 17
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 1 hr yabadabado 135,676
psychiatric doctors in glasgow 1 hr Dr Seymour Shrinks 4
Leslie Strange-Garrett 4 hr Alpha 4
Gas prices in glasgow 4 hr So stupid 8
Looking to get rid of some tension 5 hr cdn 9
tommie miller 6 hr know them 2
Most pretty girl in Glasgow? Sun Old man 4 younger 28
What do men that have had affair really think o... (Jan '12) Apr 17 joanne 1,159
More from around the web

Glasgow People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]