First Prev
of 2
Next Last
just wondering

Glasgow, KY

#1 Jul 28, 2008
does anyone know of a Kevin Turner?
Angelk

Cave City, KY

#2 Jul 28, 2008
I do.Why?
tcb

Glasgow, KY

#3 Jul 28, 2008
depends which kevin your talking about.
just wondering

Glasgow, KY

#4 Jul 28, 2008
The Kevin Turner from Fountain Run
who knows

Glasgow, KY

#5 Jul 28, 2008
yeah I know who he is and he THINKS he is a real ladys man...lol...news to him...He's NOT!!!!
hmmm

Glasgow, KY

#6 Jul 29, 2008
yeah I think I know him but its been a while since I seen him!
know him

Glasgow, KY

#7 Jul 29, 2008
He is crazy! He tried to move in with me 2 days after we met. When I broke up with him, he said he was going to kill himself. There was so much he did but Id rather not go into on here.
Infotious

Glasgow, KY

#8 Jul 29, 2008
The Kevin Turner I know is I would say 34-35ish, bald, goatee, nice looking and VERY Bi-Sexual
know him

Glasgow, KY

#9 Jul 29, 2008
thats the same one that went crazy
hmmm

Glasgow, KY

#10 Jul 29, 2008
Bi-sexual????
just wondering

Glasgow, KY

#11 Jul 29, 2008
does anyone know how get in touch with him?
moemoe

Glasgow, KY

#12 Jul 29, 2008
yeah i do
just wondering

Glasgow, KY

#13 Jul 29, 2008
do u know if he is single or not?!?!
moemoe

Glasgow, KY

#14 Jul 29, 2008
no he is not single
Jane

Cave City, KY

#15 Jul 29, 2008
moemoe wrote:
no he is not single
What is his wifes name?I know one by that name but it doesnt sound like him at all.Where does he work?
crazy

Trinity, TX

#16 Jul 29, 2008
Infotious wrote:
The Kevin Turner I know is I would say 34-35ish, bald, goatee, nice looking and VERY Bi-Sexual
No darling he is not Bisexual so apperently you know nothing about him so words of wisdom shut up!
just wondering

Glasgow, KY

#17 Jul 29, 2008
Uh didn't mean to 'cause any trouble just wondering who he was I have heard some bad things about him but I wanted to see for myself! thanks to everyone I will know to leave him alone because I sure don't need anymore drama in my life! again thanxs!
for your info

Glasgow, KY

#18 Jul 29, 2008
Jane wrote:
<quoted text>What is his wifes name?I know one by that name but it doesnt sound like him at all.Where does he work?
The Kevin Turner there talking about works at Pan-Oston in Bowling Green and he's not married! He don't know what commitment is!
what

Glasgow, KY

#19 Aug 4, 2008
he is a real a** he has been with half of Glasgow word of advice leave him alone!
woohoo

Glasgow, KY

#20 Aug 4, 2008
u jealous cause he wouldnt let u have any ?sounds like it lmfao

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Glasgow Discussions

Title Updated Last By Comments
Nope 16 min maybe 4
Elementary school needed!!! 19 min my opinion 25
trump! trump! trump! 32 min Put em in boots 193
Word Association (Jun '08) 35 min Wicked_38 5,256
Burton 2 hr Pissed 9
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 2 hr LMS 148,316
plaza shows 4 hr Citizen 13
Michael Haines passes away Tue Class of 97 8
More from around the web

Personal Finance

Glasgow Mortgages