haha

Munfordville, KY

#21 Aug 6, 2008
yea i know thats what he does sugar cookie who are you do i know you?
haha

Munfordville, KY

#22 Aug 6, 2008
i meant sweet cookie lol
matt ballard

Sonora, KY

#23 Aug 6, 2008
my call the cops ur full of shit i fear noone and if u want some sweet cookie tell me ur name and we can meet somewhere
YORK DADDY

Glasgow, KY

#25 Aug 6, 2008
Jenny wrote:
i think morgan christie and matt ballard are the toughest i know they wont back down from nothing
matt ballard is a pu**y
2 strong

Glasgow, KY

#26 Aug 6, 2008
u people are just putting people that can fight just cause they can fight dont mean they are strong
inmyopinion

Glasgow, KY

#27 Aug 6, 2008
2 strong wrote:
u people are just putting people that can fight just cause they can fight dont mean they are strong


I agree maybe all these names should be in a strong man contest and then see who is the strongest. lol
2 strong

Glasgow, KY

#28 Aug 6, 2008
yea that would be a great sight... im sure they would put up some monster weight
dey know

Glasgow, KY

#30 Aug 6, 2008
that chapman kid looks pretty small to me..his shirts are so little you can see his nipples
2 strong

Glasgow, KY

#31 Aug 6, 2008
i bet that chapman kid is stronger than u hoss
just me

United States

#32 Sep 3, 2008
ricky cardwell!! you can try him but i bet you dont win!!!
delta dawn

Glasgow, KY

#33 Sep 3, 2008
Jenny wrote:
i think morgan christie and matt ballard are the toughest i know they wont back down from nothing
they said the strongest not the toughest or dumbest.
old school friend

Glasgow, KY

#34 Sep 3, 2008
Jenny wrote:
i think morgan christie and matt ballard are the toughest i know they wont back down from nothing
well i have known morgan christy for 15 years & as far as i know hes never mentioned a jenny so i dont think you know him like that
kudo

Tompkinsville, KY

#35 Sep 9, 2008
The black man! damn do they stank!
2 strongisgay

Glasgow, KY

#36 Sep 9, 2008
pat s tha new kid at barren is tha strongest guy
Big daddy

Glasgow, KY

#37 Jul 10, 2009
Dustin Moss. hes like 6"5 and hes very strong he doesnt back down from fights he probally is one of the top 3 strongest but Idk who the strongest is.
elsie7

Glasgow, KY

#38 Jul 10, 2009
brookey coco wrote:
charlie runyon


Charley Runyon is ALL talk and full of $h!t trust me I know I dated him for quite some time.
elsie7

Glasgow, KY

#39 Jul 10, 2009
I know wrote:
Anthony Brown is... He can whoop sum ass 2... ask wesley picock...
Anybody can whoop Wes Pitcock @s$!!! And aint Anthony Brown that tiny boy Cassie dates? If so, he dang sure aint the strongest!
Pete

Glasgow, KY

#40 Jul 11, 2009
Timmy Wood
The King

Russellville, KY

#41 Jul 11, 2009
i think the chicks are stronger there. hell i know some that are strong enough to pull a train! lmao
JO JO

Athens, AL

#42 Jul 11, 2009
Jenny wrote:
i think morgan christie and matt ballard are the toughest i know they wont back down from nothing
no they back up to it with a big smile

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Glasgow Discussions

Title Updated Last By Comments
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 8 min Truth 135,203
Chad Hunt Caveland Church (Sep '08) 38 min West Va 490
Meth lab 1 hr Just me 3
Michael tank anderson 6 hr someone who learned 6
Taste of Greece in Glasgow 9 hr Greece Is The Word 2
april fool's day 12 hr Starlite 3
Poll does anyone know stephanie wallace (Oct '09) 16 hr kelly 7
Red cross school story 18 hr anti glasgow 82
Barren County School Allegations Tue exactly but 14
Glasgow Dating
Find my Match
More from around the web

Glasgow People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]