who u wit mc...glasgow

who u wit mc...glasgow

Posted in the Glasgow Forum

First Prev
of 2
Next Last
NOT WIT DEM

Glasgow, KY

#1 Jun 15, 2009
WHO IS ALL IN THIS CLUB? IT DOESNT SEEM TO BE DOING AS WELL AS THE LOUISVILLE CHAPTER!~
h8ah8r

Glasgow, KY

#2 Jun 15, 2009
Well since u think u know how they are doin, u should know who the members are! And Louisville is a big city, so of course they goin to do better! This is a small ass town!
NOT

Glasgow, KY

#3 Jun 15, 2009
damn sound like that person offended you....who are u the president? and it's like this...some former members have let people know how bad it was! WHO U WIT!
Prez Big G

Glasgow, KY

#4 Jun 15, 2009
Well that was not me but u might want to ask the person talking why they are not in the club any more. Why post shit when u dont know shit. So Who U Wit and Who U use to be wit move on with ur hatin asses, Goodnight Prez BIG G and if u live in glasgow u know how to find me.
yeah

Glasgow, KY

#5 Jun 16, 2009
WHATEVER GREG...YOU AIN'T GONNA DO SHIT
FRIEND OF THE PREZ

Glasgow, KY

#6 Jun 17, 2009
Haters is everywhere in Glasgow so just think about it the club still has members so it doesn't matter what happens to the club you are not in the club so stop worrying about the things that goes on BIG G DOESN'T HATE ON YOU SO STOP HATEIN ON HIM HI HATERS YOU SEE ME HI HATERS
disgusted

Glasgow, KY

#7 Jun 17, 2009
Is this black slang or what? you people sound stupid!!! hahahaha! "WHO YOU WIT" WHAT THE HELL???
Stick it in u

Glasgow, KY

#8 Jun 17, 2009
disgusted wrote:
Is this black slang or what? you people sound stupid!!! hahahaha! "WHO YOU WIT" WHAT THE HELL???
Yes it is and looks like u need sum black slang stuck n ya butt! Who U wit is a club with great people. Why get on topix and bash people? Looks like some need to join a club or something!
cock

Glasgow, KY

#9 Jun 18, 2009
No, you really need to just remove the black cock from your mouth and just talk like every other human being.
disgusted

Glasgow, KY

#10 Jun 18, 2009
yea really! you can talk like that but why you gotta write like it too? It sounds ridiculously such low class!
u need grammar

Glasgow, KY

#11 Jun 18, 2009
FRIEND OF THE PREZ wrote:
Haters is everywhere in Glasgow so just think about it the club still has members so it doesn't matter what happens to the club you are not in the club so stop worrying about the things that goes on BIG G DOESN'T HATE ON YOU SO STOP HATEIN ON HIM HI HATERS YOU SEE ME HI HATERS
NANNY...DO YOU EVER CHANGE WHAT YOU SAY...HI HATER YOU SEE ME HI HATER...BITCH WHO IS HATIN ON YOU? NOW AS FAR AS THE CLUB GOES...I LOVE WHAT WHO U WIT IS DOING....KEEP UP THE GOOD WORK!!! WE LOVE U BIG G!!!!!
Stick it in u

Glasgow, KY

#12 Jun 18, 2009
cock wrote:
No, you really need to just remove the black cock from your mouth and just talk like every other human being.
That black cock in my mouth keeps me busy! Maybe you should try it and you wouldn't be stuck on this nothing ass site all day!
Stick it in u

Glasgow, KY

#13 Jun 18, 2009
disgusted wrote:
yea really! you can talk like that but why you gotta write like it too? It sounds ridiculously such low class!
(gotta) Hmm...and writing like that sounds....now how can you hear what you write???LMFAO....looks like you need some black cock in your mouth as well! NOW THAT IS CLASS!
NANNY

Glasgow, KY

#14 Jun 18, 2009
This is nanny I have not said anything about Who U WIT or worried about the WHO U WIT, bitches who are you wit, Nanny does give a damn about what goes on in the fuckin club I'm not a member of the club why should i care,I'm not the only one who says the same thing cause everybody on here is haters so if you want me to say it here it is HI HATERS NOW ARE YOU HAPPY KEEP MY NAME OUT EVERYTHING CAUSE THE WAY I SEE IT YOU DON'T HAVE ANYTHING BETTER TO DO BUT TALK ABOUT NANNY WELL I LIKE IT CAUSE IT LETS ME KNOW THAT I AM LOVED EVERYWHERE SO KEEP TALKING CAUSE THE PEOPLE WHO DO KNOW ME THEY KNOW THE BUSINESS WHORES
NANNY

Glasgow, KY

#15 Jun 18, 2009
u need grammar wrote:
<quoted text>
NANNY...DO YOU EVER CHANGE WHAT YOU SAY...HI HATER YOU SEE ME HI HATER...BITCH WHO IS HATIN ON YOU? NOW AS FAR AS THE CLUB GOES...I LOVE WHAT WHO U WIT IS DOING....KEEP UP THE GOOD WORK!!! WE LOVE U BIG G!!!!!
STOP PUTTING WORDS IN MY MOUTH BITCHES CAUSE NANNY HAS NOT SAID ANYTHING ABOUT NOTHING SO FOR THE LAST TIME COME SEE ME HATERS HA HA HA HA HA HA CAUSE THAT IS WHAT YOU ARE YOU KNOW WHERE I AM MOTHERF---ERS SO LEAVE ME ALONE STUPID ASSES GET A LIFE OF YOUR OWN
nanny please

Glasgow, KY

#16 Jun 19, 2009
NANNY wrote:
This is nanny I have not said anything about Who U WIT or worried about the WHO U WIT, bitches who are you wit, Nanny does give a damn about what goes on in the fuckin club I'm not a member of the club why should i care,I'm not the only one who says the same thing cause everybody on here is haters so if you want me to say it here it is HI HATERS NOW ARE YOU HAPPY KEEP MY NAME OUT EVERYTHING CAUSE THE WAY I SEE IT YOU DON'T HAVE ANYTHING BETTER TO DO BUT TALK ABOUT NANNY WELL I LIKE IT CAUSE IT LETS ME KNOW THAT I AM LOVED EVERYWHERE SO KEEP TALKING CAUSE THE PEOPLE WHO DO KNOW ME THEY KNOW THE BUSINESS WHORES
BITCH WHAT DO YOU HAVE THAT ANYONE WOULD WANT TO HATE ON???? YOU ARE PATHETIC!!!AND NO HUNNY YOU AIN'T LOVED! YOU ARE A NUISANCE TO EVERYONE! I FEEL SORRY FOR ANY MAN THAT FUCKS WITH YOU! WHY DO THEY EVEN STOOP THAT LOW? GLAD SOME OF YOUR EX MEN WISED UP! YOU HAD A FINE ONE A FEW YRS AGO BUT YOU COULDN'T KEEP HIM EITHER!!!! I THINK IT'S HILARIOUS!...I SEE HIM FROM TIME TO TIME AND HE SEEMS SO HAPPY! I ALWAYS TELL HIM THAT'S WHAT GETTIN AWAY FROM TRASH LIKE NANNY WILL DO FOR YA! YOU KILL ME WHORE! THE BAD THING IS ME AND U USED TO BE CLOSE..AND NOW I CAN'T STAND YOUR RAGGEDY ASS!
NANNY

Glasgow, KY

#17 Jun 20, 2009
Well be a real woman and tell me who you are bitch cause my close friend has been gone for a long time, let me tell you for the last time bitch leave me alone, cause you are not me you are jealous thats all, focusing on the pass is what you do cause i can get any of my men back EVEN YOURS cause thats why you are worried about me, worry about keepin the one you have instead of my life right now this topix shit is your man cause you are always commenting on something about me, nanny this and nanny that,lame ass bitches is worthless to me like you,THATS WHY YOU ARE WORRIED ABOUT ME...THATS OK BOO BOO KEEP DOING WHAT YOU DO CAUSE RIGHT NOW YOU ARE THE SCARED ONE, YOU ARE IN THE SHADOWS CAUSE YOU KNOW I WILL WHOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!! THAT ASSSSSSSSS FOR YOU, SO WHEN YOU GET THE NERVES TO COME OUT OF THE SHADOWS COME HOLLA AT ME YOU AND YOUR MAN SO I CAN SHOW HIM WHAT A WOMAN IS... THAT HAS TIME FOR HIM AND NOT THE TOPIX PAGE STUPID BITCH DID YOU LOOK IN THE DICTIONARY FOR THOSE WORDS THATS OK I LOVE YOU ANYWAY REMEMBER HOLLA AT ME
joker

Fort Huachuca, AZ

#18 Jun 20, 2009
blacks
Melissa B

Glasgow, KY

#19 Jun 20, 2009
WTF...how old are you all?
BLAH

Glasgow, KY

#20 Jun 21, 2009
I KNOW ONE YOU WILL NEVER GET BACK...MATTER OF FACT I DON'T SEE YOU GETTIN ANY OF THEM BACK! MY COUSIN WILL NEVER STOOP BACK LOW LIKE THAT AGAIN...HE HAS A WONDERFUL LIFE!!!!!!!!!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Glasgow Discussions

Title Updated Last By Comments
Fire pit spirits 3 min What you think 38
Georgia vote 12 min XMP 36
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 15 min ChromiuMan 164,814
News Former lawmaker, woman, arrested on assault cha... 1 hr What you think 5
Skater Kid 3 hr Glasgowfour20 2
Christy harper 7 hr Dont know u dont ... 3
Sara Crumpton where is she? 7 hr Looking 9

Glasgow Jobs

More from around the web

Personal Finance

Glasgow Mortgages