Carson, Carson, Carson,You need to pray little boy.

Posted in the Gilbert Forum

The Devil

Matewan, WV

#1 Jan 23, 2012
I have just place a spell on you, your health is not good does your chest ever hurt..lol you will be dead in 1 year hell awaits you my servent. I stood over you as you slept last night.

Whooo on he who puts stripe between man and wife, you forged your dads name on a title when he layed dead. You are evil. I'll have a welcome party for you your savior THE DEVIL.
Hmm

Hanover, WV

#2 Feb 6, 2012
Carson who? They're a few that live up gilbert crk.
HUH

Gilbert, WV

#3 Feb 6, 2012
carson cline probably
Is this Angie

Charleston, WV

#4 Feb 7, 2012
You mad again....you stay that way all the time...don't wanna call on them evil spirits you just might get more than you can handle there little girl

Why don't you get you a real man so you can be a real woman not have to do his job, Carson jr that is?
i know

Inez, KY

#5 Feb 7, 2012
Is this Angie wrote:
You mad again....you stay that way all the time...don't wanna call on them evil spirits you just might get more than you can handle there little girl
Why don't you get you a real man so you can be a real woman not have to do his job, Carson jr that is?
i would say that out of about 10 men one of them is a real man.lol..she drives a 18 wheeler at logan and she meets her men at 5 am. before she starts working. u can drive by and u will see her stop beside the road with one..if u ask me carson jr needs him a good woman...
wrong one

Gilbert, WV

#6 Feb 8, 2012
they are talking about carson lester. whoever is posting this is crazy.
The Devil

Matewan, WV

#7 Feb 9, 2012
Carson Lester I'm coming for you very soon Death is so painfull if you're mine and you are.
been there

Dunbar, WV

#8 Feb 9, 2012
The Devil you are so stupid telling someone that death is so painful...apperantly you dont know carson that well....Because if you did You would know that he tried killing him self so many time..and he never dies....he has nine lives i believe....and if you say ur the devil why dont you just take him and quit talking bull shit....
crazy

Gilbert, WV

#9 Feb 9, 2012
You are so scary. The title must have been to something you wanted. All these people killing, raping children and you want to take someone to hell over a title. Man, hard up for souls ain't ya? I thought with you it was the meaner the better. Go get Wayne Ellis
haha

Gilbert, WV

#10 Feb 10, 2012
crazy wrote:
You are so scary. The title must have been to something you wanted. All these people killing, raping children and you want to take someone to hell over a title. Man, hard up for souls ain't ya? I thought with you it was the meaner the better. Go get Wayne Ellis
LMBO.
crazy

Gilbert, WV

#11 Feb 13, 2012
Hey Devil, did ya get him? You have quit posting and I saw carson yesterday and he said his chest never hurt him. Are you sure you did your spell right? Anyway I was just wondering if you got over getting screwed out of that title? I know a few people you could go after, but before I give you their names I would like you to get your shit together a little better cause I don't think they should be walking around fine as wine, if you are hexing right. Can you ask someone you already got down there to make sure you know what you are doing. Thanks man. With hundreds of years of experience, you should have more game than that.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Gilbert Discussions

Title Updated Last By Comments
word association (Mar '08) 2 hr Theo 2,511
Drop a word/Add a word (Apr '11) 2 hr Theo 8,460
drop a word//add a word (May '11) 2 hr Theo 4,578
Keep a Word - Drop a Word (Dec '09) 2 hr Theo 5,192
Cross eye chick that works at gilbert pharmacy 3 hr Go figure 7
Katherine Hatfield (Nov '10) Tue Whatever 9
Residents vote for nickname Gilbertonians Mon Shallow And Pedantic 1
Gilbert Dating
Find my Match

Gilbert People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Gilbert News, Events & Info

Click for news, events and info in Gilbert

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 8:54 pm PST

Bleacher Report 8:54PM
What Experts Are Saying About Bucs vs. Bengals?
NBC Sports 3:52 AM
Jason Avant compares himself to NBA great Tim Duncan
NBC Sports 7:03 AM
Report: Devon Still hasn't paid child support since July
Bleacher Report 9:40 AM
Mother of Still's Daughter Speaks on Alleged Missed Child Support Payments
ESPN10:51 AM
Still: Claims of unpaid child support untrue