First Prev
of 2
Next Last
86-Pink Fiend-86

Fairmont, WV

#23 Nov 16, 2008
Okay kristi is my bestfriend i love her to death, what the hek is this about!!!??
Shes a beautiful chick and person. haha..wow people are messed up.
All the crap hayden has spread about her are in fact LIES. shes not bad. so Christi STOP doin this...you did it about austyn and now kristi. what the mess!!??
lmao you need to get a life.!
chrysti

Saint Louis, MO

#24 Nov 18, 2008
im not starting anything im trying to get them to stop talking about her thank you very much so get over it
chrysti

Saint Louis, MO

#25 Nov 18, 2008
86-Pink Fiend-86 wrote:
Okay kristi is my bestfriend i love her to death, what the hek is this about!!!??
Shes a beautiful chick and person. haha..wow people are messed up.
All the crap hayden has spread about her are in fact LIES. shes not bad. so Christi STOP doin this...you did it about austyn and now kristi. what the mess!!??
lmao you need to get a life.!
stop doing what? defending them? okay. and if i in fact did start this dont you think i would have put my name up there as i do on everything else on here. you probably get on here and talk bad about people as much as the next crap starter. so dont accuse me of starting stuff when all i was doing on here is defending my friends. sorry to disappoint you honey. and i really dont know why you want to get mad at me for nothing at all when i have done nothing to you.
chrysti

Saint Louis, MO

#26 Nov 18, 2008
and by the way i have a life and its my unborn child. sorry im too grown to be putting up with this high school crap. all im doing is trying to be a good role model for my kid. so i hope you can grow up and say it to my face instead of on here cuz im not scared of you or your mom or anyone.
Hmm Like to know

Fairmont, WV

#27 Nov 23, 2008
chrysti wrote:
and by the way i have a life and its my unborn child. sorry im too grown to be putting up with this high school crap. all im doing is trying to be a good role model for my kid. so i hope you can grow up and say it to my face instead of on here cuz im not scared of you or your mom or anyone.
Hmm..How old are you!? Are you still under 17?... Like to know! Thanks
Hmm Like to know

Fairmont, WV

#28 Nov 23, 2008
Because if you are over 17.. and you are about to have a kid.. WHY ARE YOU ON HERE TALKING CRAP?!
chrysti

United States

#29 Nov 23, 2008
im not talking crap. i havent about anyone get over it. and why does my age really matter. all you need to know is that im still in school. i'm on here trying to defend all my friends because i know how it is when people put a forum on here to talk about people. look at all the posts i put on here they have my name. tell me now if im talkin crap about people
Hmm

Fairmont, WV

#30 Nov 23, 2008
well tosh is being talked about by you and i would appreciate it if ya left her name out of your mouth! SHE HAS ENOUGH problems right now much less little kids on here talking crap... you and everyone else.
chrysti

Saint Louis, MO

#31 Nov 23, 2008
how am i talking crap about her if you would please like to tell me
ELVIS

Edenton, NC

#33 Dec 8, 2009
Curious Parent wrote:
Heard so much....Whats the story with this child? Trouble evryday?
This forum is all shook up.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Gideon Discussions

Title Updated Last By Comments
Lockdown? Shootings and lootings? 1 hr just saying 3
tornado sirens 2 hr concerned 1
Tornado Sunday Night 2 hr true 3
burning old gin! (May '17) 5 hr Suspicions 2
Mona's Diner 5 hr Bob Doesnt Like L... 5
Gideon Police cheif 5 hr Todd 29
strawberries bbq Sat abused 1

Gideon Jobs

More from around the web

Personal Finance

Gideon Mortgages