Georgia Fay Fegan

Cleveland, GA

#1 Dec 14, 2012
She goes out of her way to tell lies and be a bully online and call people wimps when the site removes the post, but when the truth about her comes out she can't hit the cry baby button fast enough.
I guess she can't take the heat in the kitchen.
lol

Maysville, KY

#2 Dec 14, 2012
Georgia Fay Fegan wrote:
She goes out of her way to tell lies and be a bully online and call people wimps when the site removes the post, but when the truth about her comes out she can't hit the cry baby button fast enough.
I guess she can't take the heat in the kitchen.
can dish it out but cant take it, hates the taste of its own medicine and takes one to know one always comes to mind when the skillet calls the kettle black theyre also usually the ones that jump from the fire to the frying pan
Georgia Fay Fegan

Cleveland, GA

#3 Dec 14, 2012
Whats wrong Georgia? Don't like the fact that everyone knows who and better yet what you and your nasty family are.
lol

Maysville, KY

#4 Dec 14, 2012
Georgia Fay Fegan wrote:
Whats wrong Georgia? Don't like the fact that everyone knows who and better yet what you and your nasty family are.
not her just saying
Georgia Fay Fegan

Cleveland, GA

#5 Dec 14, 2012
Yeah you are cause I just watched you post that.
lmao

Maysville, KY

#6 Dec 14, 2012
Georgia Fay Fegan wrote:
Yeah you are cause I just watched you post that.
ok i can see you are clearly insane and what i said fits you afterall
Georgia Fay Fegan

Cleveland, GA

#7 Dec 14, 2012
You spend all your time on here lying and tashing people turns out the people you attack were right you and your family are trash.
lol

Maysville, KY

#8 Dec 14, 2012
Georgia Fay Fegan wrote:
You spend all your time on here lying and tashing people turns out the people you attack were right you and your family are trash.
awww look whos talking you started this thread i dont know you or who you think your talking to this is too funny haha
Donna

Clarkesville, GA

#9 Dec 14, 2012
Whats she doing? Pretending its not her and claiming she is just some random person commenting?

Typical response from her. You are right the original person was dead on right about her and her family.
Seriously

Irvine, KY

#10 Dec 14, 2012
Yep its a sad case. She can't take the heat of people telling the truth about her after all the lies she told about everyone else.
If I remember correctly didn't she claim she was Donna Fanin and a nurse. LOL turns out she has never had a job in her life.
I wonder who predicted that?
im a fegan

Dahlonega, GA

#11 Feb 4, 2013
just so you know and that everyone is clear, not ALL of us Fegan's are trash. Some of us are bettering ourselves and trying to get out of the rut.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Germantown Discussions

Title Updated Last By Comments
robertson county discussions (Dec '14) 2 hr Really 3
drug testing at mason county high school 4 hr two cents 3
MacDaddy Fight 4 hr Suckem shirley 5
110 $ nice ibanez and pocket amp..must go today 5 hr :) 4
Temple-Inland - International Paper (Jan '12) 17 hr Wannabe 36
Marvin Gray 18 hr Marvin 52
Lindsey Teegarden 20 hr Concerned 1
More from around the web

Personal Finance

Germantown Mortgages