Flip

Georgetown, KY

#45 Oct 1, 2012
ash wrote:
My bad she not working at platinum its COWBOYS....GROSS!!!!
In other words....your other comment WAS a lie
hammerhead

Sarasota, FL

#46 Oct 1, 2012
I would still hit it
it is what it is

United States

#47 Oct 1, 2012
ash wrote:
My bad she not working at platinum its COWBOYS....GROSS!!!!
I thought she was supposed to be a pretty girl.....cowboys tho wow
stephanie

United States

#48 Oct 1, 2012
Back in the day she was rodger persleys main chic
yea

Georgetown, KY

#49 Oct 2, 2012
stephanie wrote:
Back in the day she was rodger persleys main chic
She still is!!!!!!! Jessica do us all a favor and leave that rabbit tooth jigga before he gives you something you ain't never gonna get rid of!!!!
it is what it is

El Monte, CA

#51 Oct 3, 2012
RogerPersley wrote:
Leave my hook alone. I pimp her out occasionally so if you need some Spring let me know until then let me be I got another chunky white girl to bang Holla!!!
so spring is fat now?? She doesn't look it from her fb pics.....
stdinfestedslt

Pikeville, KY

#52 Oct 3, 2012
How could she possibly be fat when she is on the crack diet.
lmao

United States

#53 Oct 3, 2012
stdinfestedslt wrote:
How could she possibly be fat when she is on the crack diet.
her fat (part time) hubby danny put her on his diet.
lmao

Georgetown, KY

#54 Oct 3, 2012
lmao wrote:
<quoted text>
her fat (part time) hubby danny put her on his diet.
nasty sob!! Danny so gross, don't see how he gt anythibg
it is what it is

El Monte, CA

#55 Oct 3, 2012
lmao wrote:
<quoted text>
her fat (part time) hubby danny put her on his diet.
dang has she really that bad off now?......how do you go from pretty to ugly that fast
yepp

United States

#56 Oct 3, 2012
it is what it is wrote:
<quoted text>dang has she really that bad off now?......how do you go from pretty to ugly that fast
a couple kids and hard living
stupid

United States

#57 Oct 3, 2012
PILL BILLY wrote:
I heard about a girl named Summer. Anybody know if she is any good?
i know a girl named summer she is crazy and will do whatever for a pill. She runs around in a tan van always trying to sell pitbull puppies and her kids bouncing around the back not buckled in. Sounds like she is up ur alley.
PlLL BlLLY

Georgetown, KY

#58 Oct 3, 2012
stupid wrote:
<quoted text>i know a girl named summer she is crazy and will do whatever for a pill. She runs around in a tan van always trying to sell pitbull puppies and her kids bouncing around the back not buckled in. Sounds like she is up ur alley.
Yeah
ash

United States

#59 Nov 10, 2012
heard she got fired from cowboys because she got caught with her "pack" in the bathroom. How the hell do you get fired from the nastiest strip club. Spring has really hit rock bottom. Poor thing
Huh

Georgetown, KY

#60 Nov 10, 2012
ash wrote:
heard she got fired from cowboys because she got caught with her "pack" in the bathroom. How the hell do you get fired from the nastiest strip club. Spring has really hit rock bottom. Poor thing
Call me stupid...what is her "pack"
ash

United States

#61 Nov 11, 2012
Huh wrote:
<quoted text>
Call me stupid...what is her "pack"
DRUGS
lol

Chicago, IL

#63 Nov 11, 2012
Now shes in ga hidin from all the dope dealers she ripped off. Had to find new ground 2 spread her nasty azz on.
ash

United States

#64 Nov 11, 2012
lol wrote:
Now shes in ga hidin from all the dope dealers she ripped off. Had to find new ground 2 spread her nasty azz on.
Really...that's ridiculous. I feel so sorry for her kids. But damn she went to GA to hide out. LOL its funny but its sad...drugs has really taken over her life. Pretty soon she will be on the corners of the hiway holding up a sign LMAO
u white peepz kill me

United States

#65 Nov 14, 2012
Sounds good to me I used ta trade rock fo spring every rip when she wizard wit Danny. Hey Danny I heard you like to take it up that lard ass of yours for a pill or 2. A little birdie told me so if it is true ill give you a couple. You try and act hard to wheezy when you a fat joke. Be a real man and take care of those 3 kids. Quit selling that ass to pay for skank hoes drug habbits. Smarten up and quit kissing these nasty white girls. If you wanna taste big black anaconda all you gotta do is ask a bruh. I would let you for sho. Wouldn't be no different then you kissing on yo nasty babymamaz. All are mommas baby an daddyz maybe. One thing fa sho is yo breaf smell like dick
Danny

United States

#66 Nov 18, 2012
Your fat greezy mammys breff smell like my di@k. You must be one of those illiterate black kids that was under-priviledged growin up. I bet your fat momma had you shop with a cop every christmas huh? Grow up bit@h.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Georgetown Discussions

Title Updated Last By Comments
bootlegged dvds at the flea market (Jan '11) 12 min whodathink 46
expired foods and meds at the flea market 1 hr Not me 4
scott caldwell murder suicide on valentines day 2 hr Blind 95
jason walker (Aug '13) 3 hr UPTOWN 25
Keith Jackson 4 hr nikkiray 1
Keith Died 5 hr nikkiray 4
bebe 5 hr papi13 2

Winter Storm Watch for Scott County was issued at March 02 at 3:23PM EST

Georgetown Dating
Find my Match
More from around the web

Georgetown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 5:55 am PST

CBS Sports 5:55AM
Devon Still tweets that daughter Leah is home after latest treatment
Bleacher Report 8:12 AM
Buzz: Colts Eyeing Trades for Veteran WRs Including Marshall
Bleacher Report 1:40 PM
Wayne Undergoes Surgery on Triceps
NFL 2:44 PM
Reggie Wayne had surgery, mulling Colts future
Bleacher Report 3:30 AM
Bengals' Blueprint for Winning Free Agency