curious

Chicago, IL

#1 Jan 17, 2012
Does any1 know anything about this chick??? Good or bad
Lookin

United States

#2 Jan 17, 2012
curious wrote:
Does any1 know anything about this chick??? Good or bad
i have heard she was a slut I don't know don't pass judgment but if she is I would give it to her
fat bitchs6552

Springboro, OH

#3 Jan 29, 2012
I know her she is a slut sucked me off for ten mins
True

United States

#4 Feb 9, 2012
major slut . one of the biggest sluts off her age if not the biggest, god help her
haha

Letart, WV

#6 Feb 11, 2012
oh how cool is that getting on here calling someone a slut. yep makes you cool for sure
chillin

Naperville, IL

#7 Feb 11, 2012
I want her bad where does she hang at
haha

Letart, WV

#8 Feb 11, 2012
your so funny chillin
haha

Letart, WV

#9 Feb 11, 2012
you see chillin has a woman. but he is still trying to sleep around. its nasty!

“version 2.0”

Since: Nov 11

Big Beaver, Pennsylvania

#10 Feb 16, 2012
Damn you people for not posting Facebook links. Lol.
nobody

Ravenswood, WV

#11 Mar 20, 2012
slut, idk. probly. but i do know for a fact that she's a thief, a bad person at heart. ran her mouth in highschool so much that nobody likes her, and everyone wants to get their hands on her. well guess what guys....she's 18 now!!!
Kalamazoo

Jackson, OH

#12 Mar 22, 2012
She is a nympho. Too bad she has a bf

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Gallipolis Discussions

Title Updated Last By Comments
Hot guys at kmart 24 min karmabitch 10
ferguson 53 min lover 16
Tuscany Cuccini 1 hr Hmmmm 7
why Richard beat bobbi up fo 3 hr Anne 15
overlifeingeneral 5 hr It gets better 2
topic missing? 8 hr small voice 14
craig lemaster (Apr '12) 9 hr me 28
Gallipolis Dating
Find my Match

Gallipolis People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Gallipolis News, Events & Info

Click for news, events and info in Gallipolis

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 7:52 pm PST

Bleacher Report 7:52PM
Breaking Down Bills' Game Plan vs. Browns
NBC Sports 9:17 PM
Week 13 skill-position injury report — Wednesday
NBC Sports 4:58 AM
Browns teammates said Josh Gordon needed to "find himself"
Bleacher Report11:53 AM
Betting Odds, Prediction for Bengals vs. Bucs
Bleacher Report12:01 PM
Betting Odds, Prediction for Browns vs. Bills