the doc

Southbury, CT

#1 May 27, 2010
WTF!!!!is wrong with this kid he cant keep it in his pants beware girls under 18 he has never wore a rubber there is no telling what you could catch and that car well junk with wheels i feel sorry for any female that let him touch her. IF YOU HAVE BEEN WITH LARAMIE ROGERS GO TO THE HEALTH DEPARTMENT A.S.A.P. ITS FOR YOUR OWN GOOD
Myself

Park Hills, MO

#2 Jun 14, 2010
Bahahahahahahahahaha! Roflmfao!
MEe

H÷xter, Germany

#3 Jun 14, 2010
personally this kid is one of my best friends so now "the doc" let me ask what is your real name so i can actually conceder your statement.
Myself

Park Hills, MO

#4 Jun 14, 2010
Just because he's one of your bestfriends, doesn't mean what they said was false.
MEe

H÷xter, Germany

#5 Jun 14, 2010
well that is my point, until i know who it is i cant even conceder there point on the matter bc if they simply hate him and i dont know the reason why should i even conceder what this ashole says

Since: Jun 10

Location hidden

#6 Jun 14, 2010
I've heard the same thing about Laramie. It's true. MEe, why don't you learn how to spell. WTF is "conceder"?????
Allison

Chicago, IL

#7 Jun 14, 2010
Hey "doc" why don't you look up the proper use of interjections.
Myself

United States

#8 Jun 14, 2010
I know Laramie extremely
well.
More then a lot of people.
And I'm more with the "doc" person.
Because he's is a manwhore.

Since: Jun 10

H÷xter, Germany

#9 Jun 14, 2010
just because you think you know someone does not mean you really do I would like you to conceder that fact lol.
Myself

United States

#10 Jun 14, 2010
WTF.. "conceder"?
Angie R

United States

#11 Jun 15, 2010
Is this Chantels little brother you all are talking about?
Myself

Park Hills, MO

#12 Jun 16, 2010
Ya
laramiesdad

Lexington, TN

#13 Jun 7, 2011
the doc wrote:
WTF!!!!is wrong with this kid he cant keep it in his pants beware girls under 18 he has never wore a rubber there is no telling what you could catch and that car well junk with wheels i feel sorry for any female that let him touch her. IF YOU HAVE BEEN WITH LARAMIE ROGERS GO TO THE HEALTH DEPARTMENT A.S.A.P. ITS FOR YOUR OWN GOOD
sounds like who ever your are doc you have no cojones

Since: Jun 11

Location hidden

#14 Jun 10, 2011
you guys are rediculous sereously. i know laramie hes a good kid, so what if he sleeps around most kids do now adays, not his fault the girls dont know how to say no and most of them probably seduce him anyways or does no one realize teenage girls like to do that??? whoever gets anything its their own damn fault and thats including laramie, why dont you all get a life and worry about yourselves instead of what other people are doing? or do you gotta pick on everyone else for no reason to make yourselves feel better about who you really are cause your just as bad if not worse? grow up all of you, except laramies dad no offense to you whatsoever your a good guy too.

Since: Jun 11

Location hidden

#15 Jun 10, 2011
and another statement in laramies defense.. he is a good kid, sometimes hangs out with the wrong crowd and sometimes makes bad choices but how many of you havent? i dont know anyone who hasnt done something wrong in their lives at one point in time, and laramies still young its all part of life. your all a bunch of hippocrytes.
PunkBitch(:

Saint Louis, MO

#16 Jun 11, 2011
LMFAO.
ROFL.
LMAO.
ROFLMFAO.
xDDDDD
jessica terry
#17 Jun 17, 2011
laremie used to be one of my best friends and i dont agree with the doc he probaly just *ucked u and stopped talking to you get over yourself!!
Laramie

Saint Peters, MO

#18 Oct 8, 2012
Ahhhhhhhhhh, this is so great!! lmfao. You guys crack my shit up, real talk. I mean, thanks for taking time outta your obviously busy schedules to talk shit on me. Good to know I'm getting under someones skin :)
just saying

Brookfield, CT

#19 Oct 11, 2012
MEe wrote:
well that is my point, until i know who it is i cant even conceder there point on the matter bc if they simply hate him and i dont know the reason why should i even conceder what this ashole says
I don't know what "conceder" means, but I think you mean "consider"
Kadee

United States

#20 Nov 4, 2012
Laramie Rogers is the shit. And just about every dude is a man whore maybe he's just better at getting it than most guys. Ppl are probably just pissy cuz he doesn't give a shit about what people think and tells it like it is and some people can't handle that. He does what he wants, lives to the fullest with no regrets. It's not like he tries to hurt others cuz then yeah he would be a bad person but he's not and has heart. Anyone who's talked shit is a worse person than he is. That's what's so funny about people who talk shit in others, they talk about others doing wrong about their choices but its their damn life. They are just jealous because they can't help but give a shit about what people think and he doesn't. Yeah, maybe he's made bad decisions but its his life and at least he isn't low and takes time out of his day to stop and post bullshit. There should be more people like him but most just live in fear and like to talk. He's rad and fuck anyone who disagrees.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Fredericktown Discussions

Title Updated Last By Comments
Favorite Cigarette (May '11) 8 hr poo tacos 70
Christine 12 hr Thinks she is nuts 22
Brian Boyer Mon David 2
Vote for Katy May 1 Concerned Citizen 14
Sheriff 2016 Apr 30 Kelly 34
she's a hottie (Sep '15) Apr 28 Stupid hick 6
Topix nazi Apr 28 anon 4
More from around the web

Personal Finance

Fredericktown Mortgages