elizabeth cook
#1 Aug 17, 2012
never trust this person.she is a thief /lying .she steals from her own family.what a sick bitch.please leave you comments on this nasty thief in our neighborhood.
elizabeth brown cook

United States

#2 Oct 8, 2012
who every wrote this shit don't even know me so grow the hell up
carol eichenlaub thompson

United States

#3 Oct 8, 2012
will let me tell you. This is her mom and yea she did a long time ago. And it was just her family and it is know ones business. I don't know why people can't just leave people only. don't you think that there is enough stuff going on in eveybodys life that you don't need people doing this crap .
elizabeth cook

Ashland, KY

#5 Oct 8, 2012
i am not a thief i am a nasty whore i do Michael Thomas for his drugs.i am ugly as hell but i su k very c.o.ck so bring your drugs and come and see me.remember i am ugly as dirt and smell like dead fish.but i like the drugs alot.com e on over and see myself and michael doing are thing. are you jealous get a life .and stop posting that fake elizabeth brown cook
me too

Ashland, KY

#7 Nov 7, 2012
Hell if u just gonna open wide ill bring u some if i van get in there haha
andrew workman

United States

#8 Nov 10, 2012
hey you guys need 2 just leave my girl alone grow up
lol

Ashland, KY

#9 Nov 26, 2012
your girl more like anyone girl that has drugs.she`ll do anything for drugs boys/ girls/dogs /cats/and so on. elizabeth brown cook is my name just look or call me.
andrew workman

United States

#10 Nov 28, 2012
ya need 2 get a life why cant you just come say the shit 2 our faces or are you 2 scared just one sec thats right you are scared thats why you cant even use your real names so get the point leave her alone
paul

Ashland, KY

#12 Jan 7, 2013
worthless pieces of trash all of them
elizabeth brown cook

United States

#13 Jan 17, 2013
hey paul why dont u come say that to my face cuz u dont know who i am grow up

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Franklin Furnace Discussions

Title Updated Last By Comments
Ironton Swingers Orgys 12 min Tnt 10
OH Who do you support for Governor in Ohio in 2010? (Oct '10) 27 min NRA_RWNJ 31,513
obama 45 min Nancy 70
Who is the Dominant 1% MC in Ohio? (Apr '11) 50 min Nancy 401
brandon justice (Jul '10) 1 hr Norma Stitz 45
14-year-old charged in shooting dea... 13 hr 1st private 23
Incest (Aug '13) Sep 28 no one 2

Franklin Furnace Jobs

Franklin Furnace People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Franklin Furnace News, Events & Info

Click for news, events and info in Franklin Furnace

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]