Anybody know Meechi?
Dubtape Records

Frankfort, KY

#1 Sep 23, 2010
is there a better drummer in town
watch him bang and lose his stick and keep the beat going

Yup

Frankfort, KY

#2 Sep 23, 2010
Watch him steal your dope and try to sell it back to you........He is a low life thief and has a dick like a 2 year old.
Dubtape Records

Frankfort, KY

#3 Sep 24, 2010
Yup wrote:
Watch him steal your dope and try to sell it back to you........He is a low life thief and has a dick like a 2 year old.
Not hard to tell who this is
krupa

Frankfort, KY

#4 Sep 26, 2010
Is he Don A Meechi's boy?
Fan

United States

#5 Feb 12, 2012
Love me some Meechi
mike

Frankfort, KY

#6 Feb 12, 2012
he's a piece of shitt..before you dumbasses start calling me a hater, let me just say my opinion of him has nothing to do with jealousy, but everything to do with his lowlife ways
Just sayin

United States

#8 Feb 19, 2012
umm i dont see that anyone has called you a hater......n another thing could you explain his low life ways?????????? im interested
JJJ

Frankfort, KY

#9 Feb 20, 2012
Yall need to back up off of Meechi! He's a great dude and yall are just hatin on him cause he's doin big things! Keep doin you Meechi, you and me go way back! Hope we can see you soon!
Well

Frankfort, KY

#10 Feb 20, 2012
I've seen the name Juxtapose around town before. Watched the video, and that was just brutal. What the heck was that crap ? It hurt my ears. There were like 6 people at that show. Glad I have never wasted my money seeing them out.
snozzberries

United States

#11 Feb 20, 2012
Yea, there are many better drummers in Frankfort that wouldn't be caught doin the dubtape diddle with pickle pie sally and that guy with the growth on his head. PEACE!
wow

Frankfort, KY

#12 Feb 21, 2012
they really sound like shit,and im not hating..the guy singing cant sing at all thats for sure..the last good rock band we ever had in this town was street walker,then they changed there names to cains rage.now danny could sing like a true rock band but is now just wasted talent and phill the drummer was way more tallanted than mechi,just ask mechi and he will tell you....now cains rage was a good band,there has never been no one in this town yet that has come close to them except pound and 10,000 watt hallo....now theres the truth.
juss sayin

United States

#13 Feb 22, 2012
No sense in doggin meechi due to what juxtapoze is doin these days....people fail to realize juxtapose is only Hybrid n Hupp. N I will say Meechi is the best damn drummer round here
remeber

United States

#14 Sep 12, 2012
I hope this joke gose to jail for ever

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Frankfort Discussions

Title Updated Last By Comments
Franklin County Humane Society 2 min friend 25
News Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 25 min CriminalsForever 149,625
Caleb Duncan 1 hr Mister man 2
ashley and jody smith 1 hr Nasty bitch 18
Bobbi jo Thompson 1 hr You Started It 2
Thieves on Mount Zion Road 1 hr Batman 60
Lyons Hardware 3 hr Studs Terkel 13

Frankfort Jobs

More from around the web

Personal Finance

Frankfort Mortgages