First Prev
of 2
Next Last
just asking

United States

#1 Nov 10, 2012
Does anybody know of him or anything about him
yep

Frankfort, KY

#2 Nov 10, 2012
he is a good dude
just asking

United States

#3 Nov 10, 2012
How certain are you,I heard different
Tammy

Columbus, OH

#4 Nov 10, 2012
LOL
friend

United States

#5 Nov 10, 2012
Yep he a gud dude kno him for years
Jonhny come lately

Duluth, GA

#6 Nov 10, 2012
Does he have a brother named Greg and there dad does lawn care?

Since: Jun 12

Location hidden

#7 Nov 10, 2012
He a great person ask him urself instead of throwin his name up on this nasty site.
wellknown

United States

#8 Nov 11, 2012
I know is he was on drugs real bad back in the day,crack,pills,weed you name it he done it. Where's he at these days? I hope he's got his shit together
seriously

United States

#9 Nov 12, 2012
Why would anybody waste their time an putting his name on here,he's a piece of s%%t,well he was back then and I'm sure he still is. Hope he's off everything he was on,and well-known couldn't have said it any better,he was on everything.
lmao

United States

#10 Nov 12, 2012
What pathic lives you all must have to b on topix talking about people.
my boy

United States

#11 Nov 12, 2012
Haters will hate
wellknown

United States

#12 Nov 12, 2012
lmao wrote:
What pathic lives you all must have to b on topix talking about people.
for one its pathetic,and only pathetic people make it to this site,It's probably him making all these positive comments about himself,Tony you know you was on that shit stop playing
yep

Frankfort, KY

#13 Nov 12, 2012
So what if he was on them...He is doing great now. Are you jealous or something. Let the dude live his own life.
Jonhny come lately

United States

#15 Nov 12, 2012
That is not saying much for urself '' well known''
Ur on this site u big wuss...
wellknown

United States

#16 Nov 12, 2012
Jonhny come lately wrote:
That is not saying much for urself '' well known''
Ur on this site u big wuss...
so are you
lmao

United States

#17 Nov 12, 2012
We all on here we all pathetic but wellknown n seriously on here running there mouths about the past under fake names lmao they most pathetic of all shoud change there names to coward ass bitches n im glad tonys doing good weve all had rough times .
pinto

Frankfort, KY

#18 Nov 12, 2012
Did he drive a pinto in highschool? Whent to fchs graduated in early 90's?
lmao

United States

#19 Nov 12, 2012
I forgot he had one of those hopefully hes got better taste n cars now lmao
Someone

Columbus, OH

#20 Nov 12, 2012
This is the best place to get a laugh...lol...people with nothing to do...get a life people!!
I wish

Columbus, OH

#21 Nov 12, 2012
I wish I had A pinto now..probably be worth a lot

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Frankfort Discussions

Title Updated Last By Comments
State Rep Bell of Glasgow 5 min Buff 3
Teacher to rehab 18 min what 11
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 40 min HistoricallySpeaking 133,364
Classmates we have lost (Nov '09) 43 min hmm 590
BAN posting under the names "Concerned", "Confu... 1 hr Concerned 14
Why all the cops at SOB? 1 hr None Ya 4
Henry Coots Arrested AGAIN! 2 hr mike 16
FCHS tracher 3 hr what 21
Frankfort Dating
Find my Match
More from around the web

Frankfort People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 10:04 am PST

NFL10:04AM
Richardson was suspended for two Colts playoff games
ESPN10:58 AM
Colts won't commit to RB Richardson for 2015
Yahoo! Sports11:49 AM
League conducts nearly 40 interviews into 'deflate-gate'
Yahoo! Sports11:50 AM
NFL: No decision yet on deflated balls
NBC Sports12:54 PM
Grigson goes silent on NFL investigation into Patriots