Weekend hot picks: A beer and a ballgame

Weekend hot picks: A beer and a ballgame

There are 10 comments on the Asheville Citizen-Times story from Jun 26, 2008, titled Weekend hot picks: A beer and a ballgame. In it, Asheville Citizen-Times reports that:

Comments on Topix forums : Friday: A beer and a ballgame The Asheville Tourists baseball team is back at good old McCormick Field.

Join the discussion below, or Read more at Asheville Citizen-Times.

sherri

AOL

#1 Jun 27, 2008
if you go to the ballgame don't forget to tip your beertender tony

“Report and Deport1866-DHS-2 ICE”

Since: Feb 07

Location hidden

#2 Jun 27, 2008
a beer and a ballgame and a night in the pokey. APD is johnny-on-the-spot around there, so don't drinkie too many and expect to drive.

“Thank You Veterans!”

Since: Mar 07

Texas & WNC

#3 Jun 27, 2008
Mtnbred wrote:
a beer and a ballgame and a night in the pokey. APD is johnny-on-the-spot around there, so don't drinkie too many and expect to drive.
Ya got mail - hope you don't mind! Thought you might enjoy it. Have a great weekend!

“Report and Deport1866-DHS-2 ICE”

Since: Feb 07

Location hidden

#4 Jun 27, 2008
bobette wrote:
<quoted text>
Ya got mail - hope you don't mind! Thought you might enjoy it. Have a great weekend!
I'm sure I will love it! Thanks in advance. Have a good one also.

“CLAN ROSE”

Since: Apr 07

Location hidden

#5 Jun 27, 2008
Mtnbred wrote:
<quoted text>
I'm sure I will love it! Thanks in advance. Have a good one also.
Enjoy your week's end, Mtnbred. Have some fun.

“Report and Deport1866-DHS-2 ICE”

Since: Feb 07

Location hidden

#6 Jun 27, 2008
Old Rose wrote:
<quoted text>
Enjoy your week's end, Mtnbred. Have some fun.
Hi there my friend! I have taken a p/t job and will be working the next 3 days about 6 hours a day. I'll tell ya about it. See ya shortly. Gotta take the daughter over to a friends and get some tomatoes while I'm out. My poor little plants aren't being show offs at all. Just like last year---pitiful. I'll not buy any more tomatoe plants from Home Depot.

“CLAN ROSE”

Since: Apr 07

Location hidden

#7 Jun 27, 2008
Mtnbred wrote:
<quoted text>
Hi there my friend! I have taken a p/t job and will be working the next 3 days about 6 hours a day. I'll tell ya about it. See ya shortly. Gotta take the daughter over to a friends and get some tomatoes while I'm out. My poor little plants aren't being show offs at all. Just like last year---pitiful. I'll not buy any more tomatoe plants from Home Depot.
Ah work. I think I remember something called work. Doesn't it involve physical or mental labour? Dreadful thought! LOL

“Report and Deport1866-DHS-2 ICE”

Since: Feb 07

Location hidden

#8 Jun 28, 2008
Old Rose wrote:
<quoted text>
Ah work. I think I remember something called work. Doesn't it involve physical or mental labour? Dreadful thought! LOL
LOL..so true. Part-time to me means 3 or 4 days a week 8 hours a day. I checked my 'time' yesterday and they have me 'working' 4 to 5 hours a day, 6 days and open for call in on the 7th. Needless to say, that ain't gonna fly. Heck, I'll just be paying for my gas back and forth with those kind of hours. Pretty bad when ya can't afford to go to work, ehhh?

I really feel the pain of folks who 'have' to take jobs like this one. I don't know how they survive. It pays over $9 an hour, but with the short hours it's just not worth the trouble. I believe everyone who works there has pretty much the same sort of hours, thus no benefits---no nothing except what they can save after taxes and gas. Its a shame.

Am thinking about going back to my old job from hell---good money, good benefits, they pay the gas---down side is no family time and too much BS. You know how those government jobs are. Married to the job....nah, changed my mind. lol

Think I'll just enjoy life thru the summer and fall and find something around October.

“CLAN ROSE”

Since: Apr 07

Location hidden

#9 Jun 28, 2008
Mtnbred wrote:
<quoted text>
LOL..so true. Part-time to me means 3 or 4 days a week 8 hours a day. I checked my 'time' yesterday and they have me 'working' 4 to 5 hours a day, 6 days and open for call in on the 7th. Needless to say, that ain't gonna fly. Heck, I'll just be paying for my gas back and forth with those kind of hours. Pretty bad when ya can't afford to go to work, ehhh?
I really feel the pain of folks who 'have' to take jobs like this one. I don't know how they survive. It pays over $9 an hour, but with the short hours it's just not worth the trouble. I believe everyone who works there has pretty much the same sort of hours, thus no benefits---no nothing except what they can save after taxes and gas. Its a shame.
Am thinking about going back to my old job from hell---good money, good benefits, they pay the gas---down side is no family time and too much BS. You know how those government jobs are. Married to the job....nah, changed my mind. lol
Think I'll just enjoy life thru the summer and fall and find something around October.
Sounds like a good plan to me!!! "The Boss" keeps telling me that I cnan get a PT job after February, but I've no idea what makes her think I want to go back to work.

She goes to work every day, 70 moles roundtrip, and the cost of the petrol is about $85.00 a week. tTo me, it just ain't worth it, but she has to prove something to that bunch, so....

I'll email you later, when you have time to read it.
Keith retired Gun-bunny

United States

#10 Jun 30, 2008
Old Rose wrote:
<quoted text>
Ah work. I think I remember something called work. Doesn't it involve physical or mental labour? Dreadful thought! LOL
In my case it don't. LOL

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Flat Rock Discussions

Title Updated Last By Comments
Trash bike/moped guy Sep 21 Trip 2
Pardee hospital Sep 21 Trip 2
News Mother of children in sexual assault case is no... Sep 20 Cc1evans 1
Hendersonville Music Thread (May '14) Sep 9 Musikologist 5
Hookers in Hendo (Apr '12) Aug '16 Glenn Thiel 6
Open Message to Judge David K. Fox (Apr '14) Jul '16 Michael Bublei 4
E. Dorsey (Dec '14) Jun '16 Haha 3

Flat Rock Jobs

More from around the web

Personal Finance

Flat Rock Mortgages