First Prev
of 2
Next Last
robbie

United States

#21 Oct 17, 2012
me wrote:
If someone was wanting to know about his father I think everyone knows his father doesn't even go by Robbie or Rob or Robert so to you dumb people you need to shut your mouth about his ex better half I really don't think it's her on here bashing anyone
I have a really good idea who you are and like you have room to talk about me and how do you know for sure that its not my ex on here??? Put your real name on here if ya have the balls!!!
blah blah

Chesterfield, MO

#22 Oct 18, 2012
BAHAHAHAHA his woman is old.Not a looker eiher
wonder

United States

#24 Oct 18, 2012
His father is Butch and his son is Robbie. What they do is there business. I don't imagine any of you lived in there household so mind your own business
Glade

United States

#25 Oct 19, 2012
blah blah wrote:
BAHAHAHAHA his woman is old.Not a looker eiher
His woman is old and a hooker?? Lmao. He does have a baby winnie tho and by the time we was in bed and i saw it i was too embarassed to say anything!!! It looked like a tatter tot or a peice of chewed bubble gum!!! I was just like how quet its just like a cock but minerature. Lol
robbie

United States

#26 Oct 19, 2012
wonder wrote:
His father is Butch and his son is Robbie. What they do is there business. I don't imagine any of you lived in there household so mind your own business
Really,if this is kw,you better watch your ass that's all I'm going to say,because no one else I know is stupid enough to say stuff like you do.
robbie

United States

#27 Oct 19, 2012
Glade wrote:
<quoted text>His woman is old and a hooker?? Lmao. He does have a baby winnie tho and by the time we was in bed and i saw it i was too embarassed to say anything!!! It looked like a tatter tot or a peice of chewed bubble gum!!! I was just like how quet its just like a cock but minerature. Lol
That last comment about kw was for your ass!!!
favorite cuz!!!

Park Hills, MO

#28 Oct 20, 2012
Wow!!! Some people are really lame and need to get a life!!!!;) You should clean the shit off your own door step b4 you trying to clean up other peoples!!!
detective

United States

#30 Oct 21, 2012
Funny thing is the topic started that started this thread and Robbie are the same ip address meaning came from the same computer. So he started this thread himself what a moron.
favorite cuz!!

Park Hills, MO

#31 Oct 21, 2012
detective wrote:
Funny thing is the topic started that started this thread and Robbie are the same ip address meaning came from the same computer. So he started this thread himself what a moron.


Your a moron yourself if any1 in there right mind knows about how this shitty site works they would not pit them selves out like that!!! This site is supposed to be for community shot not what all you crazy ass ppl with no lives to start drama n cause problems!! So get a life n stay out of ppls business losers!!!;)
Glade

United States

#33 Oct 22, 2012
Suck a toe robby suck it
Wouldyoulookatth at!

United States

#34 Oct 22, 2012
Hey here's a suggestion. If you didn't like the drama just don't comment. For someone who doesn't like drama you sure do jump all over it.
janis e

Dexter, MO

#35 Oct 23, 2012
I guess that this is just a trash sight! What ever happened to blood is thicker than water or for that matter human kindness? When you meet your maker remember what you've said & done. I'm guite sure there are some who arn't too proud of their past or present. Maybe they would like their laundry (dirty or otherwise) put on here for the world to see!
janis e

Dexter, MO

#36 Oct 24, 2012
Glade wrote:
<quoted text>His woman is old and a hooker?? Lmao. He does have a baby winnie tho and by the time we was in bed and i saw it i was too embarassed to say anything!!! It looked like a tatter tot or a peice of chewed bubble gum!!! I was just like how quet its just like a cock but minerature. Lol
My advice for you is to keep your pie hole shut!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Farmington Discussions

Title Updated Last By Comments
Bass Pro Shop 7 hr Big G 8
Jerrod Mahurin (Mar '14) 7 hr Big G 31
Brian in extra medium volleyball shorts 7 hr Disgusted 25
Dave74 hates handicapped people 8 hr Boyer 17
does anybody kno michelle black or crider and r... 16 hr dddhk6 6
Colin Moore 18 hr Bmosier 2
Nassira (yezza) moore 18 hr Lusting4her 1
More from around the web

Farmington People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]