Da night afo' Chrizzmus (A welfare Christmas poem)

Posted in the Fairdale Forum

Merry CHRISTMAS

Louisville, KY

#1 Dec 17, 2012
A Christmas poem

Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.

All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".

I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.

Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.

On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.

Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.

But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.

He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
Tyrone Jenkins

Louisville, KY

#3 Dec 18, 2012
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
dat be funny dawg! whurs my check?
Scarecrow

Louisville, KY

#4 Dec 18, 2012
Funny ????? About as funny as a truck load of sh*t.....
true dat

Louisville, KY

#6 Dec 24, 2012
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
true dat!
bob

Pikeville, KY

#7 Dec 25, 2012
But Obama hate isn't about race, it's about policy. Right. Ever consider that your problems come from being a racist piece of shit, not black people? I would say you're an idiot, but I don't want to insult idiots' intelligence.
seems you are an expert

Mountain Home, AR

#8 Dec 26, 2012
bob wrote:
But Obama hate isn't about race, it's about policy. Right. Ever consider that your problems come from being a racist piece of shit, not black people? I would say you're an idiot, but I don't want to insult idiots' intelligence.
so your problems come from just being a piece of shit and the poem is cute and somewhat true , someone just needs to make one up using you "white Boy". It's no doubt that you got your feelings hurt.
Scarecrow

Shelbyville, IL

#9 Dec 26, 2012
I think this poem and all of you are stupid. Just sayin'
Scarecrow

Louisville, KY

#10 Dec 26, 2012
Scarecrow wrote:
I think this poem and all of you are stupid. Just sayin'
Another fu**ing impostor. Hay sh*t head, I would never say that...
Scarecrow

Louisville, KY

#13 Dec 27, 2012
STFU who made you the king of the jungle ???? The brain dead comments coming from you speak for themselves. You probably posted that comment as me just to get something started.

Take your advice and shove it.......
Scarecrow

Louisville, KY

#15 Dec 27, 2012
Ya right.... and in another incarnation you were rich and waiting for a settlement before leaving Louisville. And in another, you bragged about drawing boobs on your young boyfriends back. You make me sick fagface, eat sh*t and die.....

And you are leaving town again ??? Going to fagville no doubt. Take little Piggy with you.... Then you can work on his Proxy Server....
Charlie Manson

Lexington, KY

#16 Jan 13, 2013
Wow... so much hate is in u. That's good my child... good... come to the dark side... never forget. "We're rebels boy, and well always be rebels. And we aint going to no Yankee schools." ~Uncle Jessie
lmao

Louisville, KY

#17 Nov 28, 2013
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
Happy Holidays yall!
Politically Incorrect

United States

#18 Nov 28, 2013
Nice poem, lol. Maybe my new default twas the night before Christmas in my house.!
lol

Louisville, KY

#20 Dec 15, 2013
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
Funn as sh!t! And true! Lol
lol

Louisville, KY

#21 Dec 16, 2013
Topping it out again! lol
Truth

Duluth, GA

#22 Dec 16, 2013
Negroes don't celebrate Christmas. Christmas is a holiday for humans only. Negroes celebrate that fraudulent negro holiday called kwanza.
Johnny Masterstroker

Louisville, KY

#23 Dec 18, 2013
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
I wis I was black, yo
lol

Louisville, KY

#24 Dec 14, 2014
Merry CHRISTMAS wrote:
A Christmas poem
Wus da night afo' Crizzmus, and all thru da hood,
everybody be sleepin' and da sleepin' be good.
We hunged up our stockins, an hoped like all heck,
dat dear Ol' Obama's gunna brang us our checks.
All of da family, was ly'in on the flow,
my sister wif her gurlfriend, and my brother wif some hoe. Ashtrays was all full , empty beer cans and all
when I heared such a fuss, I thunk...."Sh'eet, it must be da law".
I pulled the sheet off da windoe and what I'ze could see,
I was spectin' the sherrif wif a warrent fo' me.
But what did I see made me say, "Laaawd look at dat".
dere was a huge watermelon, pulled by 8 big-ass rats.
Now over all of da years, Santy Claws he be white,
but it looks like us brotha's got a black un' tonight.
Faster than a poe'lice car, my homeboy he came,
and whupped up on dem rats, as he called dem by name.
On Biden, On Jessie, On Polosi and Hillary Who,
On Fannie, On Freddi, On Ayers, and Slick Willy too.
Obama landed dat melon, right there in da street,
I knowed it fo' sho',- can you believe that Sh'eet!.
Dat Santy didn't need no chimney, he picked da lock on my doe,
an I sez to myself, "Son o' bitch...he don did dis befoe"!
He had a big bag full of presents - at first I suspeck? Wif "Air Jordans" and fake gold to wear roun my neck.
But he left me no presents, just started stealin my shit.
He got my guns and my new burglers kit.
Den, wif my crap in his bag, out da windoe he flew,
I sho' woulda shanked him, but he snagged my knife too.
He jumped back on dat melon wif out even a hitch,
and waz gone in two seconds, "democrat son of a bitch".
So nex year I be hopin' a white Santy we git,
'cause a black Santy Claws just ain't worf a sh'eet!!!!
It's a topix Christmas tradition!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Fairdale Discussions

Title Updated Last By Comments
UK rebels 1 hr Timmy 2
They need strip clubs in Shepherdsville 1 hr fredrick 4
what can someone tell me about louisville manor... 1 hr Boy George 2
searching for the best place to have my makeup ... 1 hr jam 2
joe schmo 1 hr fredrick 7
CTS Russell Louisville Half Way House (Sep '14) 2 hr Sober and safer 13
secret loser letter 3 hr angry man 12
Fairdale Dating
Find my Match
More from around the web

Fairdale People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]