People from Evansville really are ign...

People from Evansville really are ignorant

Posted in the Evansville Forum

Lol

Covington, KY

#1 Feb 15, 2013
Evansville Indiana probably has the most in educated and most jobless worthless people.
TheToothFairy

Akron, OH

#2 Feb 15, 2013
With what you just wrote you must be a life long resident
yolo

Newburgh, IN

#3 Feb 15, 2013
Lol wrote:
Evansville Indiana probably has the most in educated and most jobless worthless people.
Obviously where you're from isn't any better. It would be uneducated not in educated. MORON
real

Burlington, KY

#4 Feb 15, 2013
don't forget VERY VERY racist too
ThisIsFun

New Albany, IN

#7 Feb 15, 2013
Lol wrote:
Evansville Indiana probably has the most in educated and most jobless worthless people.
You truly are an idiot as well.
yeah buddy

United States

#8 Feb 15, 2013
Haha tell me about it! Too many desperate guys in this town. Actin all crazy when they don't get what they want and startin ish. If ur short fat and crazy nobody wants to be with you!
yeah buddy

United States

#9 Feb 15, 2013
ThisIsFun wrote:
<quoted text>You truly are an idiot as well.
Haha I like how this idiot is calling people uneducated and can't even spell it right.
ThisIsFun

Indianapolis, IN

#10 Feb 15, 2013
yeah buddy wrote:
<quoted text>
Haha I like how this idiot is calling people uneducated and can't even spell it right.
Exactly, I hope that person isn't from evansville. Because if he/she is then maybe they're correct! Hahaha
ThisIsFun

Indianapolis, IN

#11 Feb 15, 2013
yeah buddy wrote:
<quoted text>
Haha I like how this idiot is calling people uneducated and can't even spell it right.
And on top of that, the whole thing was a run on with no commas to be found. Talk about "worthless". Lol
girlie girl

United States

#12 Feb 16, 2013
ThisIsFun wrote:
<quoted text>And on top of that, the whole thing was a run on with no commas to be found. Talk about "worthless". Lol
Hahahaha love it

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
dillards 1 min really 1
Alison Tenbarge 4 min LadyJ 4
I HATE You 14 min Methville 263
Please stop this 15 min Yep 33
Is toyota that bad? 28 min 25yearMan 38
Shot at the pub 32 min GoodstartEPD 5
Deion Eastwood 35 min Gabriel Rice 39
New Stripper Angel The Pony 2 hr Real life 27
Another mudshark murdered 7 hr BlackOnMudsharkCrime 40

Evansville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Evansville Mortgages