carry weapon

Posted in the Evansville Forum

Comments (Page 2)

Showing posts 21 - 40 of43
|
Go to last page| Jump to page:
wow

Williamston, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Apr 2, 2013
 
Robert Henson wrote:
<quoted text>Umm did this moron not say he sold this gun like a week ago? It was all over topix how he called clips mags or some such thing. Yeah he said he sold it so how is he still carrying it?
Yeah I at least remember the pistol being up for sale and the whole clip/magazine thing.
jamzes

Hopkinsville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Apr 2, 2013
 
Beretta 96

“#1fan”

Since: Mar 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Apr 2, 2013
 
Robert Henson wrote:
<quoted text>Umm did this moron not say he sold this gun like a week ago? It was all over topix how he called clips mags or some such thing. Yeah he said he sold it so how is he still carrying it?
U really need a life and yeah I'm a moron because I own two

“#1fan”

Since: Mar 13

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Apr 2, 2013
 
Robert Henson wrote:
<quoted text>Umm did this moron not say he sold this gun like a week ago? It was all over topix how he called clips mags or some such thing. Yeah he said he sold it so how is he still carrying it?
It's ok tho it's nice to know that if I make a mistake on terminology on here ill b corrected
coloradoretards

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Apr 2, 2013
 
Colt anaconda
From the desk

Eaton, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Apr 2, 2013
 
Bigoahole wrote:
<quoted text>
U really need a life and yeah I'm a moron because I own two
This guy is so funny if he sold one and still owns two than he had three of the same glocks? I ran down the old thread and was reading it. Don't waste time on this guy. He is white trash redneck loser who is at least needs to get a life if he is paying so close attention to Topix that he made three post defending himself for a mistake he really did make. It scares me that people carry guns that do not know the difference between mags and clips and reading his last thread does not know what a CCW is. Oh and I guess has trouble k owing how many guns he owns.
Robert Henson

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Apr 2, 2013
 
Bigoahole wrote:
<quoted text>
It's ok tho it's nice to know that if I make a mistake on terminology on here ill b corrected
Hey I know ike lets have a spelling bee.
Lol
I guess he has duel side holsters and one shoulder holster all with the same model of glock with thirteen round cli........I mean mags (lol) in them.
ROCK RIVER

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Apr 2, 2013
 
Bigoahole wrote:
<quoted text>
Glock 21 sf
Hey stupids back. We missed you.
I carry a Beretta FS 92 stainless steel. She is a bit heavy at 32 ounces but she is nice looking.

Sorry I only have one of them so if I sold it I would than have um two right is that how bigo math works.
From the desk

Eaton, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Apr 2, 2013
 
Robert Henson wrote:
<quoted text>
Hey I know ike lets have a spelling bee.
Lol
I guess he has duel side holsters and one shoulder holster all with the same model of glock with thirteen round cli........I mean mags (lol) in them.
Love it.
M& P smith and Wesson 40 caliber.
I sold it but I still have one,lol.
coloradoretards

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Apr 2, 2013
 
From the desk wrote:
<quoted text>Love it.
M& P smith and Wesson 40 caliber.
I sold it but I still have one,lol.
U mean an immature prick that is so tuff he can talk shit on the Internet owns a gun
coloradoretards

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Apr 2, 2013
 
From the desk wrote:
<quoted text>Love it.
M& P smith and Wesson 40 caliber.
I sold it but I still have one,lol.
I bet u and Robert r the type that would shoot up a mall or school huh, talk about mental Heath checks
THE TOOL

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Apr 2, 2013
 
coloradoretards wrote:
<quoted text>
I bet u and Robert r the type that would shoot up a mall or school huh, talk about mental Heath checks
What a surprise that a dick like you hides his name. Bob has the guts to post his. You my little boy are just a lib that does not know anything. I am james vought. I am not scared to post a name.
Ford tough

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Apr 2, 2013
 
coloradoretards wrote:
<quoted text>
I bet u and Robert r the type that would shoot up a mall or school huh, talk about mental Heath checks
Man you are a loser.
coloradoretards

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Apr 2, 2013
 
THE TOOL wrote:
<quoted text>What a surprise that a dick like you hides his name. Bob has the guts to post his. You my little boy are just a lib that does not know anything. I am james vought. I am not scared to post a name.
So the truth offends u
Ford tough

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Apr 2, 2013
 
coloradoretards wrote:
<quoted text>
So the truth offends u
Your dumbness does.
THE TOOL

Anderson, IN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Apr 2, 2013
 
Thank you ford cor the support. However I am not going to waste time explaning how much or a ignorant person he is because he can tried to connect someone making fun of a guy who does not know the difference between mags and clips, and some one that would kill innocent people. Libs like him just do not understand how normal people are. You notice he s till won't put his name up. Because that just like to hide and talk.
James.
coloradoretards

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Apr 2, 2013
 
Ford tough wrote:
<quoted text>Your dumbness does.
Your wife offends me when she scrapes
hahayomomma

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Apr 2, 2013
 
She does scrape I had her last night
hahayomomma

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Apr 2, 2013
 
THE TOOL wrote:
Thank you ford cor the support. However I am not going to waste time explaning how much or a ignorant person he is because he can tried to connect someone making fun of a guy who does not know the difference between mags and clips, and some one that would kill innocent people. Libs like him just do not understand how normal people are. You notice he s till won't put his name up. Because that just like to hide and talk.
James.
Your momma should have flushed u down the toilet
tellem

Madison, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Apr 2, 2013
 
Roto rooter would be pissed if u flushed that shit down the toilet

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 21 - 40 of43
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

71 Users are viewing the Evansville Forum right now

Search the Evansville Forum:
Topic Updated Last By Comments
nick luttrells wife jennifer sidener 7 min sister again 30
what is a good fake ID site?? (Jul '13) 14 min Lee 48
Travis Adams 29 min Mammy 24
miss bell from memorial high school FIRED!!! 1 hr yea 19
dr steven rupert (Jun '13) 1 hr smiles 31
Debate: Marijuana - Evansville, IN (Aug '10) 2 hr Heavy hitta 132
bad tippers in evansville (Jun '13) 2 hr Heavy hitta 82
RIP Jacob Nelson 14 hr wtf 216
•••
•••
•••
•••

Evansville Jobs

•••
•••
•••

Evansville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••