real time

Evansville, IN

#48 Jul 26, 2012
it should be gi pussie. dey real hard.
biker4life

Chicago, IL

#50 Aug 16, 2012
curious to know wrote:
What about the motor cycle gangs what's that all about
there is only one biker gang in Evansville its the reapers which noone ever sees anymore the rest are motorcycle clubs we do charity events for the kids an the community
bat21

Lexington, KY

#51 Nov 5, 2012
I live with all kinds. I love weapons, I don't want to have to, but I will. If you mess around, I'll take you down, call the police, don't need an amulance, call the embalmer.
bat21

Lexington, KY

#52 Nov 5, 2012
I did not down grade to a 9mm, I have had a s+w 40, I shoot black talon.
bat21

Lexington, KY

#53 Nov 5, 2012
That' just for carry.
FoLkGanG74

Dayton, OH

#55 Nov 15, 2012
If any of you had any real good good knowledge or could spit a lit that you didn't just google, you wouldn't be sitting here bragging about your freaking guns or how good you are, if you were true OG hood that's where you would be is the streets with your feet down, not on some silly internet website arguing about gang knowledge, man for real if you gonna claim and rep take it to the streets and earn respect don't hide behind a screen...smh any true og`s out there?? 742 547 714 gd till the world blow
Respect

United States

#57 Jan 19, 2014
Earn respect by taking it to the streets your drugs, weapons, beatings and murders ? No, your spreading fear, addiction, cruelty and taking a life of another because you want the wrong kind of person to like you, or a free ride to money cuz your to lazy to work for it. You call that respect ? No, I call it jail time, wasted life, sad for your victims and ultimately you will burn in hell. Which is really sad. I've heard and read its forever and if your in a gang your probably going to die young so you will get there sooner and your eternity will last longer. Plus if you die quickly like shot in the abdomen you probably won't have time to ask Jesus for forgiveness before you die and that wud be sad too. It wud break your mothers heart. You think your gang will care that your gone ? No but they will use it as an excuse to start a gang war. Because they want Respect too.
So I guess respect means harming people, yourself, commiting murder, dieing, time in jail and /or hell, making easy money by causing addiction and then feeding those addictions which continues the cycle of harm, death, and destruction of families.
And u get respect out of all that ?
I'm sorry. All I can give u is maybe fear, definitely pity, and defend me and mine with my licensed to carry weapon. But never respect.
I'm sorry for all of you that have your priorities and terminology backwards and I hope you survive your current state of mind.
shutdafuckup

Jefferson City, MO

#58 Mar 6, 2014
all yall shut df up yall juss talkin shyt kuz yall aint in da krossfyre so sit df dwn an be kool haha rs
tony hardy

Dayton, OH

#59 Mar 9, 2014
Im a real gangsta I grew up on the eastside I claimed folks Southside now im 40 and wear red and claim jtc...na really im just a broke flip floppin false flaggin bitch!...hint...thats y gangs get looked at like jokes cause of hos like me...go ssg and jtc...hahaha im the realest ...tony mf hardy im a ho u know that im a ho!!!....p.s im broke homeless and hungry can I sleep on someones couch...
Uhoh

Evansville, IN

#60 Mar 13, 2014
cuz these job less low lives need to find something better to do than fuccc hoes and sell drugs real men dont need negative people in they life find God and a Positive support system and maybe u have a chance at a life .stop the bullshit just cuz u miserable u self.Better yet y dont u all wanna be gang bangers and kow life thugs shoot each other off the planet then maybe ya kids would hav a chance at a real life instead of trash drug thig bullshit
Uhoh

Evansville, IN

#61 Mar 13, 2014
Evansville is so respectable when we ha we "gang members" downing bikers who give charity to kids,of which are your's that YOU don't take care of.we need to stand up and take this city back.ket the trash and gang bangers shoot each other to death whether it be drugs or guns do us a favor and rid yourselves of our city
400 ctm

Evansville, IN

#62 Jun 8, 2014
My people came from Chicago we the deepest gang down here we don't play that games 4 world
who cares

Evansville, IN

#63 Jun 8, 2014
It aint where your from its where your at!...
shut the f--k up

Evansville, IN

#64 Jun 8, 2014
And gds are about silence and secrecy so quit throwin out codes...
wow

Newburgh, IN

#65 Jun 8, 2014
How bout "throw" my ball sack around cuz they are getting tired of smacking on your bitches face.. And I an others can give two shits less who you are, where u are from or what your little circle jerk of fags are called.. Go do the working/productive part of society a favor pull your pants up and stop trying to act hard little boys have to fight in a group or a bunch of GAYS cuz trust me I have no problem busting a little bitch in his mouth.. Not being an "Internet badass" but that's where I stand..
shameless

Evansville, IN

#66 Jun 10, 2014
Gangs r 4 misguided/weak people. A real man can handle their problems by their self... So man up lil boys and stop this bs!!
shameless

Evansville, IN

#67 Jun 10, 2014
biker4life wrote:
<quoted text>there is only one biker gang in Evansville its the reapers which noone ever sees anymore the rest are motorcycle clubs we do charity events for the kids an the community
But ur still a gang!!!! That degrade women, do a lotta meth, and beat people up. I don't think community service counts as charity work:) so man up and take care of business without ur"gang". U fkn misguided chumps
your moma

United States

#68 Jun 10, 2014
Your mom loves gettin gang banged!
only fools know

Chicago, IL

#69 Jun 10, 2014
All this gang shit is exactly shit!! But does it really matter if these gangs are real or fake ? If you have a couple of idiots with guns- thats obviously trouble. Even 1 idiot with a gun or any other kind of weapon is bad. I used to laugh at these poor fools. Have no clue on how to be a man. But you have kids wanting to be bad and needing to empress someone. Does it really matter if e- ville has real or fake gangs when you still have kids robbing and murdering people ? I dont think the question is does e-ville have gangs ? I think the question is - what do we do about all the crime ? I say lock them up and let all gang members lose in the rec yard ( or whatever its called ) and let them kill each other. Do you know how much $ that would save the state ? That is the life they chose. Kill. Thats it. Let them kill each other. Better in prison than on the streets of e-ville. At least an innocent person wont get killed sitting on front porch. Ive thought about this : how come tornadoes never hit prisons ?
lol

Bowling Green, KY

#70 Jun 11, 2014
I lost brain cells reading some of these posts lol.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
pony or scores? 13 min jason 4
Disappointed 13 min Trice 2
ashlee sidener 16 min Redman 41
I eat booty 36 min starfox 6
Police DO monitor topix and backpage. FACT! 39 min waste of funds 9
couples? 42 min horny 4
Tightest pu$$yEvansville go! 55 min Billy bob 2
sujan neupane 1 hr Ashlee 21
Evansville Dating
Find my Match
More from around the web

Evansville People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 4:00 am PST

Bleacher Report 4:00AM
6 Best Options to Replace T-Rich This Offseason
Bleacher Report 8:12 AM
Buzz: Colts Eyeing Trades for Veteran WRs Including Marshall
Bleacher Report 9:58 AM
Vince Young Registered at NFL Vet Combine
Bleacher Report 1:40 PM
Wayne Undergoes Surgery on Triceps
NFL 2:44 PM
Reggie Wayne had surgery, mulling Colts future