Why don't these black women teach the...

Why don't these black women teach their kids respect...

Posted in the Evansville Forum

Taught Resepct

Bowling Green, KY

#1 Sep 9, 2012
I'm tired of going to stores or out in public and these ghetto ass black women let their kids act a fool. Maybe if you didn't have 6 kids or more you could teach them words like "please, thank you, etc..." Tired of you letting your bad ass kids run through the stores screaming and knocking things over. If I could I would spank the hell out of your kids. Luckly I don't get a chance. One day someone is gonna teach your ghetto kids how to act because obviously you can't.
pleasestfu

Louisville, KY

#2 Sep 9, 2012
Taught Resepct wrote:
I'm tired of going to stores or out in public and these ghetto ass black women let their kids act a fool. Maybe if you didn't have 6 kids or more you could teach them words like "please, thank you, etc..." Tired of you letting your bad ass kids run through the stores screaming and knocking things over. If I could I would spank the hell out of your kids. Luckly I don't get a chance. One day someone is gonna teach your ghetto kids how to act because obviously you can't.
I see just as many white kids acting out. Slapping their parents, talking back, screaming over a toy, so stfu. Keep race out of it.
haha

Jeffersonville, IN

#3 Sep 9, 2012
Taught Resepct wrote:
I'm tired of going to stores or out in public and these ghetto ass black women let their kids act a fool. Maybe if you didn't have 6 kids or more you could teach them words like "please, thank you, etc..." Tired of you letting your bad ass kids run through the stores screaming and knocking things over. If I could I would spank the hell out of your kids. Luckly I don't get a chance. One day someone is gonna teach your ghetto kids how to act because obviously you can't.
If all u had to worry about was a kid sayin please and thank you, you doing pretty good! I had a little white kid throw something at me the other day. Why wasn't you there to teach that white kid any respect? Matter fact there's a little white boy I know who cusses his own grandmother out in public. Why didn't his mama teach him respect? Oh yeah cuz she abandoned him for meth! Damn! Guess your fkded then, cuz you got disrespectful white kids to worry about too!
Wat the wat

Evansville, IN

#4 Sep 9, 2012
Hahaha...thats sum funny sh**. Just last night i heard a white 11 yr old tell her white mom to shut up and get the hell out of her backpack .... the WHITE mom looked at her WHITE daughter and said WHATEVER .....Sooooo.....now wat????? You see more WHITE kids fightin ther parents .....cussin at their parents ....stealin their cars and the list goes on and on....so wtf r u sayin...lame azz cracker

Since: Aug 12

Location hidden

#5 Sep 9, 2012
Apparently the noose didn't fall far from the tree.
yourmom

Louisville, KY

#6 Sep 9, 2012
josh2k1 wrote:
Apparently the noose didn't fall far from the tree.
You mom should have swallowed you.
Irish

Lexington, KY

#7 Sep 9, 2012
pleasestfu wrote:
<quoted text>I see just as many white kids acting out. Slapping their parents, talking back, screaming over a toy, so stfu. Keep race out of it.
I definitely think it is not a racial issue. If the children's parents weren't raised right how can they lead by example. It is the generation issue, not a race issue. Bad ass kids come in all colors.
Amazed

Evansville, IN

#8 Sep 9, 2012
Irish wrote:
<quoted text>
I definitely think it is not a racial issue. If the children's parents weren't raised right how can they lead by example. It is the generation issue, not a race issue. Bad ass kids come in all colors.
Thank you!! Someone else seems to see the truth on this situation.
Taught Resepct

Bowling Green, KY

#9 Sep 9, 2012
I understand there are just as bad white kids as there is black or bi-racial kids, but let me tell you I see more of the black and bi-racial kids acting a fool then I see white. And yah, those kids need to be knocked the fuck out to. I say this if you don't want your kids acting stupid and ghetto teach them not to be. It all starts at home, its obvious the previous generation lost their minds and let their kids do what they want and so it passed down to their kids and so on. Its gonna be a sad day in the future because all these kids think everything needs to be handed to them, and they find out oh uh you gotta work for things.
getA life

United States

#10 Sep 9, 2012
this is stupid , and who ever made up this topic is stupid .. All the racist stuff on here is said by cowards, If you have such a big problem with it , you should have confronted the mother.. instead you go home and cry about it on topics Smh you f@*kin lame. O by the way im white
haright

Louisville, KY

#13 Sep 9, 2012
rebelman wrote:
you cant go anywhere without these monkey moolie babys everywhere all black females need to get to there tubes tied at 10!!!
And all the white, peckerwoods should swallow more so we won't have more sex offenders and Columbines.

Since: Oct 10

Union, KY

#15 Sep 9, 2012
Taught Resepct wrote:
I'm tired of going to stores or out in public and these ghetto ass black women let their kids act a fool. Maybe if you didn't have 6 kids or more you could teach them words like "please, thank you, etc..." Tired of you letting your bad ass kids run through the stores screaming and knocking things over. If I could I would spank the hell out of your kids. Luckly I don't get a chance. One day someone is gonna teach your ghetto kids how to act because obviously you can't.
Seriously? Now I'll agree that people (of all races) do not teach their children respect anymore. Children aren't taught respect for their elders, how to say please and thank you, or the value of hard work. However, since you chose to make this about race I have noticed white children in stores before. They're usually the ones screaming at the top of their lungs over a toy they cannot have. I've seen them hitting their parents and calling their moms bi*ch. I often see white parents on various talk shows desperately needing someone else to get their children in line because they are "afraid" of their own kids.

Since: Oct 10

Union, KY

#16 Sep 9, 2012
rebelman wrote:
<quoted text>confront the mother??? yeah like thats not gonna start a fight there is no reasoning with these monkeys they still blame us for something that happened over a hundred years ago!
Not true. What keeps us all separated is dumb a'holes much like yourself. You sit back and type this racist sh*t knowing that you wouldn't dare say it to a black person's face. You are a coward and such a waste of a human life. People like you should be placed on an island somewhere far from those of us who are able to coexist.
Sarah

United States

#18 Sep 9, 2012
Irish wrote:
<quoted text>
I definitely think it is not a racial issue. If the children's parents weren't raised right how can they lead by example. It is the generation issue, not a race issue. Bad ass kids come in all colors.
THANK YOU!!!! GEEZ MAN THIS IS SAD...WHY ALL THE RACE PROBLEMS AND NAMES AND BLAMES, U KNO! it doesnt matter what color you are...every races, familys, cultures etc could have a troubled kid that is disrespectful, rebellious, or whatever...but why do ppl get on her callin another from a different race as their hurtful names?? It doesnt make anything better! In fact it makes it worse
info

United States

#19 Sep 9, 2012
I LOOK SOMETHINGS UP B4 I POST FACTS BUT THERE R MORE WHITE CHILDREN WHO HAVE KILL THERE PARENTS THAN ANY RACE WHITE CHILDREN CUSS THERE PARENTS OUT IN PUBLIC THEY HAVE SEX WITH THERE CHILDREN AND U HAVE THE NERVE TO POST BLACK KIDS AND THERE PARENTS

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
katie sisk mattingly 3 min wantit 1
Steven Freels 30 min Sur13 1
Moving on 31 min No one cares 3
Ryan Collins 32 min Sur13 1
Don't fall for Mr.BS 34 min Jss 4
Amp 36 min nat 1
Thomas Hibbs 40 min Abh23 1
More from around the web

Personal Finance

Evansville Mortgages