First Prev
of 3
Next Last
nothingbutthetru thhh

United States

#1 Feb 27, 2013
Who knows him? Is he married?
Just me

Akron, OH

#2 Feb 27, 2013
Why do u want to know???
ole dude

Clearwater, FL

#3 Feb 27, 2013
hes dating pam sidall
Long friend of the fam

Hilliard, OH

#5 Feb 28, 2013
Why do you want to know about Richard?
Long friend of the fam

Hilliard, OH

#6 Feb 28, 2013
Aka Tony
pam

Kent, OH

#7 Apr 10, 2013
Ya he dating me and his bbymom hates it . Jealous dope Fein bitch
kaliko

Worthville, KY

#8 Apr 10, 2013
Lol both yall sim snitches, and u get off house arrest today Pam, don't think he gonna protect ya. Sorry a$$
ughh

United States

#9 Apr 11, 2013
Idk why anyone would be jealous of a girl who doesn't have anything going for her, who gave her kid to the state and sits around trying to take care of other ppls kids but couldn't her own, who STILL sleeps or does extra with old men for money because she can't keep a job, who has about a freshman level education and who can't stay off the pipe long enough to realize reality from a dream. This girl is nasty as they come, sleeping with all kinds of men and will sleep with her best friends man and not think twice, someone like this has really big issues with life, maybe daddy issues or maybe abandonment issues. shes just a really nasty person who doesn't care about herself so feels the need to try and make other ppl miserable including friends and family. Yuck yuck yuck.... So I dnt really believe his baby momma is jealous...
sissys friend

Newburgh, IN

#10 Apr 11, 2013
Tony is tha shit....ya'll bitche$ hatin cuz u ain't on his level
Particular Pete

Evansville, IN

#11 Apr 12, 2013
ughh wrote:
Idk why anyone would be jealous of a girl who doesn't have anything going for her, who gave her kid to the state and sits around trying to take care of other ppls kids but couldn't her own, who STILL sleeps or does extra with old men for money because she can't keep a job, who has about a freshman level education and who can't stay off the pipe long enough to realize reality from a dream. This girl is nasty as they come, sleeping with all kinds of men and will sleep with her best friends man and not think twice, someone like this has really big issues with life, maybe daddy issues or maybe abandonment issues. shes just a really nasty person who doesn't care about herself so feels the need to try and make other ppl miserable including friends and family. Yuck yuck yuck.... So I dnt really believe his baby momma is jealous...
Sounds like my kind of girl.
white trash

Indianapolis, IN

#12 Apr 15, 2013
pam wrote:
Ya he dating me and his bbymom hates it . Jealous dope Fein bitch
I believe the words you were grasping for are "yeah" and "fiend' little girl. Tony could've helped, but he was probably too drunk, yet again. Probably better than him tweaking out still, right? Or is he still mething around?? People, please do not use words that you do not understand.
white trash

Indianapolis, IN

#13 Apr 15, 2013
Remember, I before E, except after C. Third graders in a third-world country are smarter than most of the people in this area lmao.
jaycee

Lexington, KY

#14 Apr 22, 2013
He is dead now let him rest
dang

Indianapolis, IN

#15 Apr 22, 2013
How did he die
fgf

South Elgin, IL

#16 Apr 22, 2013
Suicide
Really

Fort Thomas, KY

#17 Apr 22, 2013
When???
fgf

South Elgin, IL

#18 Apr 22, 2013
Im guessing this morning?
stacy

Shelbyville, KY

#19 Apr 22, 2013
Tony is my husbands brother and our family and we love u so much bub. You will be missed
Lol

Florence, KY

#20 Apr 22, 2013
How did he pass? Praying for his kids, family & Pam.
You know me

Evansville, IN

#21 Apr 22, 2013
Damn Pam ugh just stated ur whole life they must know u pretty good lol

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
Things not to talk about on Topix 5 min Jedi Knight 666
Does anybody know Venita tocute Robinson on FB 25 min Real 2
Gape Ape Returns 27 min Jedi Knight 13
Fishing pigeon creek 29 min FisherMandingo 4
White trash girls of evansville 30 min Yup 11
Paralegals 50 min Father 1
Amanda Ryan 53 min wowza 3
Murder last night 1 hr Cream team 71

Evansville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Evansville Mortgages