First Prev
of 3
Next Last
dontworryboutit

United States

#1 Jun 2, 2012
NAME THEM ALL!!!!!
mrslady

Bowling Green, KY

#2 Jun 2, 2012
I like that gutta gambino and nupin...everybody else wannabes
smfh

Louisville, KY

#4 Jun 3, 2012
How can y'all hate on y'all local rappers!? I don't understand. I bet y'all postin can't even hold a beat for sh*t but quick to hate!
Kyle

Villa Park, IL

#5 Jun 3, 2012
Because they suck?? Sounds like a good reason to "hate on" them....
whitebo

United States

#6 Jun 3, 2012
Every black dude thinks he can rap, it's funny ass hell...they b on tha corner freestyln, soundn like cash ish... n tha whiteboys who r on they're nuts, r a disgrace to white boys...lol....they DNt like u (whiteboys that rap) n neither do we....stay white honkeys...!
MrClean

Huntsville, AL

#7 Jun 3, 2012
Shit I know some white dudes that can freestyle. And to prove our potential, I'd perhaps mention... Eminem? Stay ignorant bro.
abndgoja

United States

#8 Jun 3, 2012
DUANE GARRY. Only good Evansville rappers is Brandon Gabriel, Jordan Marquise, and Kameron Acree.Possibly a few other people.
Brandon Gabriel

Newburgh, IN

#10 Jun 3, 2012
I mean, it's a lot of dudes out here trynna grind, and if you ain't in my list, don't take it personal.. Either, I think you might need to work on something or I forgot your name. But I mess with music from every artist on this list. It's low key pathetic that y'all are on here trynna kill somebody's dreams, but I ain't mad at you; I used to feel the same way about most of the "wannabe rappers" in Evansville. The market's saturated, but all that means is you got more to choose from. Oh yeah... hotnewhiphop.com/bgthemiracle

Brandon Gabriel | The Miracle
Gutta Gambino
Nupin
M1's camp
Out The Pot's camp
Jay Jizzle
Tie-Ty
Kizzie
Why Wouldn't We's camp
FAM's camp
Willz Da Renegade
Lil Doe
Shuttlegang (They ain't making moves yet, but look out..)
Brandon Gabriel

Newburgh, IN

#11 Jun 3, 2012
Oh, and that list's in no particular order.
Kameron Acree

Evansville, IN

#12 Jun 3, 2012
Really, just remember the name "#ApplaudMusic". You'll understand eventually, it's just a matter of time.
anonymous

Newburgh, IN

#13 Jun 3, 2012
i dont really listen to most of these guys but i know that brandon gabriel is the truth and kurtise/paperboy/younggun sucks
Evansville

Naperville, IL

#14 Jun 3, 2012
I'm sure their were lames telling Nappy Roots since they were from Owensboro they would never make it too... It's retarded muthafuckas that hate on their own city is why Evansville is so lame... Please tell me what ur talent is? Thought so lol
toomanytocount

United States

#15 Jun 3, 2012
fam, tavis and artie are by far the worst, they beef wit erryone, an they are terrible, ask anyone they the worst
812ville

United States

#16 Jun 3, 2012
Yea Brandon is pretty good i must say...
DJ JON JAUN

Plain City, OH

#18 Jun 3, 2012
Brandon you are terrible and you can't dj either. Please stop it.
bottomdollarboyz

United States

#19 Jun 3, 2012
Billy the kid and ciddy they can spit and there some white boys check it out on youtube
Anonymous

Worthville, KY

#20 Jun 3, 2012
gutta
yourlame

United States

#23 Jun 4, 2012
DJ JON JAUN wrote:
Brandon you are terrible and you can't dj either. Please stop it.
ARE YOU SERIOUSSSSS. If Brandon couldn't DJ or rap I don't think he'd be out here having everyone all on his music downloading it and everything. You must suck talking about people. He's one of the best, get outta here
NeRo AnGeLo

Evansville, IN

#24 Jun 4, 2012
Well damn...they made a blog about suck-ass rappers from the Ville lol, glad I'm not on the list tho, I'm a rapper and producer from Evansville but, instead of bragging like an idiot, I'll just post what I have http://www.hotnewhiphop.com/nero-angelo-momen...
NeRo AnGeLo

Evansville, IN

#25 Jun 4, 2012
I really hope y'all take out the time to pay attention to the all of the ones out here that are really doing it, cause just one or two "big names" are not gonna get this city recognized.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Evansville Discussions

Title Updated Last By Comments
kimberly sallee robinson 23 min memememememememem... 1
Guys that eat the best puss y ?? (Jan '15) 24 min Yup 47
Platinum or gold teeth? (Jul '12) 38 min MVA 45
Where is aleah buried? 45 min Jesus 39
cara beckerle 1 hr Ummmm 71
Jordan Marquise Stewart 1 hr Jordans Cousin 2
Kayla kemper on Franklin st 1 hr Badbitch 5
Missing handicapped girl 2 hr Ummmm 2,106

Evansville Jobs

More from around the web

Personal Finance

Evansville Mortgages