First Prev
of 3
Next Last
bean station

Hermitage, TN

#43 Feb 26, 2013
Just curious why any of this stuff y'all have posted is any of your business just because you may or may not know the truth is it your story yo tell or does it make you feel better to talk or write post about someone and someone mentioned her and Facebook well if you was man or women enough you could have express your feelings on her wall oh but thats means you would have been exposed and it's much easier to talk sh!t when you can hide behind user name
sunshine

Blacksburg, SC

#44 Feb 28, 2013
Its always easy to talk when you can hide behind a fake name lmao.....anybody that ain't got anything better to do is the pathetic ones....grow up and focus on ur own life! Their are always 2 sides to a story! Hugs!:)
Person

Knoxville, TN

#45 Mar 2, 2013
Ppl crack me up wrote:
You ppl that want to talk shit about erica are so pathetic!! You are just jealous.. Keep making up your lies about her. Now go get a life! And stop worrying about hers.
No one is talking sh*t. It is the truth. She is a drug addicted skank slut. She left her last husband and ABANDONED her young son not to mention embarrassed the hell out of her daughter, who she also abandoned. I know her, I know her past and I know that she is a disgusting excuse for a person. Anybody that takes up for her must be just as bad. I feel terrible for her 2 kids, thank God one is grown now and they both had responsible fathers.
Person

Knoxville, TN

#46 Mar 2, 2013
sunshine wrote:
Its always easy to talk when you can hide behind a fake name lmao.....anybody that ain't got anything better to do is the pathetic ones....grow up and focus on ur own life! Their are always 2 sides to a story! Hugs!:)
She mIght have her version of the story but the results are still the same- she's an addicted home wrecker that abandoned her children and would do it all over again in a heartbeat. And as for you- who in the hell are you to say anything about people posting their real names? I guess your mama named you Sunshine, right? Don't talk about posting names unless you post yours
Sunshine

Candler, NC

#47 Mar 2, 2013
Looks like her ex drove her to it.Living in filth and laziness.
Person

Charlotte, NC

#48 Mar 2, 2013
Her ex drove her to it? Drove her to leave her children for drugs? That's insane! You dont EVER abandon your children- EVER! There is NO excuse to walk off and leave your kids. She is straight garbage that can't even call herself a real woman let alone a mother.
sunshine

Duncan, SC

#49 Mar 4, 2013
That's funny shit lol....its so easy for people to judge others when you or anyone else has no clue what really went on behind closed doors!! Mike just happens to be a thief, a liar and an alcoholic!! Responsible??? Rotfl!! As far as her daughter well just ask her about her mom and see what she will tell ya out of her own mouth!! Her son is just fine as well other than living in a pig sty which I might add was very nice and CLEAN when she lived there! Erica left Mike because after 10yrs she couldn't stand the lies, the whores from magnolia and the 18 thousand dollars he stole from coca cola while he worked there! If it hadn't been for her step dad which got him the job to start with....coca cola would've put him under the jail!! That's strait facts!! As far as Donny, goes leave him the hell outta this! I know for a fact he was messed up in the war and has ptsd!! The ONLY reason her kids are with their fathers is for one, she had a nervous breakdown and was admitted into a phsych ward!! Since then she has beaten cancer twice and is about to go in the hospital for her 4th surgery so she isn't physically able to work and take her son back! Her daughter is a very responsible girl who works and goes to college! If you ask her she will tell you its thanx to her mother!! So all you jealous bitches who wanna hate on her for shit U know nothing about....well KARMA IS THE BIGGEST BITCH! And the bible says judge not lest ye be judged! Take a good long look in the mirror sweetheart! I promise you one thing tho.......she wouldn't giv3e a flyin rats ass what you or anyone else thinks about her!! You damn sure don't have the balls to say shit to her face lmao.
Erica

Duncan, SC

#50 Mar 4, 2013
Person wrote:
<quoted text>
No one is talking sh*t. It is the truth. She is a drug addicted skank slut. She left her last husband and ABANDONED her young son not to mention embarrassed the hell out of her daughter, who she also abandoned. I know her, I know her past and I know that she is a disgusting excuse for a person. Anybody that takes up for her must be just as bad. I feel terrible for her 2 kids, thank God one is grown now and they both had responsible fathers.
. When you or anyone else grows ball enough to say anything to my face then come right on! You talk behind a computer screen and you don't even have the slightest clue of what ur even saying! Lol I think its hillarious and quite frankly pathetic!! When you call names and point fingers, there are 4 pointing back at you! If your gonna talk shit sweetie atleast brush your teeth cuz your breath is horrible and your hands are dirty also! I'm the only one who will have to answer for me and mine so if u can't say anything to my face directly then then shut the hell up cuz ur opinion is as worthless as the time I took to respond!!
this

Shelbyville, TN

#51 Mar 4, 2013
Erica wrote:
<quoted text>. When you or anyone else grows ball enough to say anything to my face then come right on! You talk behind a computer screen and you don't even have the slightest clue of what ur even saying! Lol I think its hillarious and quite frankly pathetic!! When you call names and point fingers, there are 4 pointing back at you! If your gonna talk shit sweetie atleast brush your teeth cuz your breath is horrible and your hands are dirty also! I'm the only one who will have to answer for me and mine so if u can't say anything to my face directly then then shut the hell up cuz ur opinion is as worthless as the time I took to respond!!
As I am sure many will agree, this tells everyone all they need to know about your "character".
Erica

United States

#52 Mar 5, 2013
The last few pages have said plenty about urs as well!!! Atleast if I'm gonna post I'm not at all shy about posting under my REAL NAME!!:)
karma

Monroe, NC

#53 May 8, 2013
While were on the subject....what's really funny is Amanda Roach, the very one who wrote half of this under various names, who wants to talk about bad parenting and drugs.....well her son Dylan Lusk is front page news for manufacturing methamphetamine!!! Saw that Erica posted about it on fb lol Or that's who I assumed she was talking about.....TALK ABOUT KARMA!!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Eva Discussions

Title Updated Last By Comments
I bet Obama Is real proud of his people 19 min Wait-----what 2
Any word on Joshua Darnell (Jun '10) 41 min richie rich 23
Slow Drivers learn to drive!!! 53 min Qitten 6
QUESTION, What type of woman contacts a Married... 1 hr Cracker 33
robbert Johnson 2 hr white boy 4
Shooting at College Square 2 hr jcpenney employee 19
tonya lewis (Feb '10) 2 hr Tammy 109
More from around the web

Eva People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]