5 of a Kind/Camping Trip?
nikki

Melrose Park, IL

#376 Sep 1, 2012
Holy Christ, she just apologized to this Guy for what ever happened and he still has people coming at her wtf. Brandy are these people sane or out of touch with reality omfg.
Katie

United States

#377 Sep 1, 2012
brandy wrote:
<quoted text>ok Katie lol lets pretend your not a stage 9 stalker! calling me texting me fbing me lol ok Katie , what do u know about me ? The stuff Tony told u out of anger? Ok the stuff on my fb page lol ok Katie. Leave me alone now. Ok
Brandy if you were smart you would realize that the other Katie posting isn't me. I have not said shit on here in a long ass time. I personally don't care what is said on here anymore but still find these people hilarious. You should know by now that people aren't who they say they are. Just a little hint check the location of these posts by people really gives a lot away. Haha
katie holmes

Erie, PA

#378 Sep 1, 2012
You guys are so funny . You need to find out who missinhim and lovr is. They are the ones with all the info.
curiousgeorge

Erie, PA

#379 Sep 1, 2012
WOW, this Tony must be DA MAN, having all these cows MOOOOOOOning over him, maybe he should be crucified at 12p.m. on Good Friday then taken off the cross at 3p.m.and put in a cave so he can resurrect himself, and be put up for Sainthood, seriously though when people say, OH MY GOD IN HEAVEN, are they really talking about him?
nikki

Melrose Park, IL

#381 Sep 1, 2012
Katie wrote:
<quoted text>
Brandy if you were smart you would realize that the other Katie posting isn't me. I have not said shit on here in a long ass time. I personally don't care what is said on here anymore but still find these people hilarious. You should know by now that people aren't who they say they are. Just a little hint check the location of these posts by people really gives a lot away. Haha
if she were smart? Lmao ok ok well I read all of these and this is the first time besides the previous post today, that you have added a last name! How would anyone know the difference?????????? Psychic ability ?
nikki

Melrose Park, IL

#382 Sep 1, 2012
ashley wrote:
Brandy he never cared for you.He told me you were nothing to him ever.I am the one withhis kid.Hate but bigtone says you wack job.
are you ADHD? Listen! what the man said was she did a good job wacking him off !!
tone

Erie, PA

#383 Sep 1, 2012
Nikki you are so wrong.I was seeing other ladies the whole time.I think you girls are funny.Fighting for someone you never had a chance with.I love one and one only.
amber

Erie, PA

#384 Sep 1, 2012
Who is missinhim and lovr? Everyone thinks it brandy.
Brandy

Melrose Park, IL

#385 Sep 2, 2012
tone wrote:
Nikki you are so wrong.I was seeing other ladies the whole time.I think you girls are funny.Fighting for someone you never had a chance with.I love one and one only.
no body is fighting for u , u n little friends are making a fu
Fck n show, cuz ur salty
Brandy

Melrose Park, IL

#386 Sep 2, 2012
amber wrote:
Who is missinhim and lovr? Everyone thinks it brandy.
wait amber Megan n Alex wanna blast u on here lmao u live in trailer Rt with no teeth stfu, same amber?
Brandy

Melrose Park, IL

#387 Sep 2, 2012
tone wrote:
Nikki you are so wrong.I was seeing other ladies the whole time.I think you girls are funny.Fighting for someone you never had a chance with.I love one and one only.
thought u weren't the one on here talkin shit? lmao ok Tony what ever u say. never had a chance with ? Um I had u Tony! N you had me!
Brandy

Melrose Park, IL

#388 Sep 2, 2012
amber wrote:
Who is missinhim and lovr? Everyone thinks it brandy.
swear to god on the rest of your teeth it aint u.
tone

Erie, PA

#389 Sep 2, 2012
Brandy you were a ez piece.But it all ok .Where am i now? You salty cause I was still with Amy.That the reason behind it all.
Brandy

Melrose Park, IL

#390 Sep 2, 2012
tone wrote:
Nikki you are so wrong.I was seeing other ladies the whole time.I think you girls are funny.Fighting for someone you never had a chance with.I love one and one only.
ur love ur dik n causing trouble
amber

Erie, PA

#391 Sep 2, 2012
Brandy it seems everyone is out to get u.I have all my teeth.I don't live in trailer.I was asking a question.Who is missinhim and lovr?It seems.who ever it is knows alot.
Brandy

Melrose Park, IL

#392 Sep 2, 2012
tone wrote:
Nikki you are so wrong.I was seeing other ladies the whole time.I think you girls are funny.Fighting for someone you never had a chance with.I love one and one only.
u know that shit was funny. And true
Brandy

Melrose Park, IL

#393 Sep 2, 2012
tone wrote:
Brandy you were a ez piece.But it all ok .Where am i now? You salty cause I was still with Amy.That the reason behind it all.
no actually Tony im not, when do I bother you? When do I look for u? Ask about u?? See u?? Ez piece lol ok . Cuz u tell everyone u love them, tell me why u use me and make a whole forum about ME when u are the one whos the cheating lying asshole,? Seems you can't let go of me
tone

Erie, PA

#394 Sep 2, 2012
Dont you have someoneto stalk?
Brandy

Melrose Park, IL

#395 Sep 2, 2012
amber wrote:
Brandy it seems everyone is out to get u.I have all my teeth.I don't live in trailer.I was asking a question.Who is missinhim and lovr?It seems.who ever it is knows alot.
TONY nuff said
jess

Erie, PA

#396 Sep 2, 2012
I admit i had tony.Sorry all.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Erie Discussions

Title Updated Last By Comments
FYI DIY Burglary 9 min BobVilla 1
Grossman's Statement: Shameful 32 min Fr Barts 52
Old Erie Bars 35 min Six Pack Sam 118
Dump ckub sunday 46 min Fred Driving for ... 2
Is crime the new entitlement? 54 min Professa Mo Fo Fe... 7
Starbucks' training... 1 hr Uncle Ted 9
Erie Sport Store 1 hr Iamozz 11
Wabtec the New GE Erie 1 hr Award winning 43
Why No Black Outrage? 4 hr Kathy D 26
Big announcement ge April 20th 19 hr Bluto 154

Erie Jobs

Personal Finance

Erie Mortgages