merritt football??
BIG ELK football

Ashburn, VA

#42 Sep 20, 2012
Real talk. Merrit sucks at football. And Cody Maddox ain't shit. Cody Pruitt is though.
Thrill

Yukon, OK

#43 Sep 20, 2012
BIG ELK football wrote:
Real talk. Merrit sucks at football. And Cody Maddox ain't shit. Cody Pruitt is though.
What was the score to the Tuttle-Elk City game?
Football Fan

United States

#44 Sep 20, 2012
BIG ELK football wrote:
Real talk. Merrit sucks at football. And Cody Maddox ain't shit. Cody Pruitt is though.
I wouldn't be putting other teams down. Elk City is right now sitting at .500 for the last time this season!

Thrill

Yukon, OK

#45 Sep 20, 2012
Football Fan wrote:
<quoted text>I wouldn't be putting other teams down. Elk City is right now sitting at .500 for the last time this season!
Yea with that lone win coming from a class A school that is 1-2.
THe

United States

#46 Sep 21, 2012
Merritt lost 52-22
smh

United States

#47 Sep 21, 2012
BIG ELK football wrote:
Real talk. Merrit sucks at football. And Cody Maddox ain't shit. Cody Pruitt is though.
GOOD GAME ELK!! At least Merritt scored!!
Joker

United States

#48 Sep 22, 2012
THe wrote:
Merritt lost 52-22
Well back to reality lmao...
BIG ELK football

Ashburn, VA

#49 Sep 23, 2012
ha who cares we have won WAY more games then y'all gay ass merrit kids have. So what we lost a game that aint nothing. At least we are a class A school!
BIG ELK football

Ashburn, VA

#50 Sep 23, 2012
Class 4 A^
Thrill

Yukon, OK

#51 Sep 23, 2012
BIG ELK football wrote:
ha who cares we have won WAY more games then y'all gay ass merrit kids have. So what we lost a game that aint nothing. At least we are a class A school!
Merritt: 2-1

Elk City: 1-2
THe

Weatherford, OK

#52 Sep 23, 2012
Thrill wrote:
<quoted text>
Merritt: 2-1
Elk City: 1-2
Merritt is 3-1
hmm..

Jenks, OK

#53 Sep 23, 2012
Man BIG ELK you can talk some tough football talk.....I am scared.. Okay back to reality. ;-).. What's sad and pathetic is that I doubt any of you go on to play college ball... Merritt is growing in numbers so we will be moving up in classes.... If I remember right we have had SEVERAL HS kids transfer from elk.... Elk is all about your name and bank account...
JimBob

United States

#54 Sep 23, 2012
BIG ELK football wrote:
Class 4 A^
You had it right the first time! Elks will be lucky if they win one more. They should have scheduled 2 more class 1A schools before conference play started.

Prediction : Anadarko 40 Elk City 0
BIG ELK football

Ashburn, VA

#55 Sep 24, 2012
[QUOTE who="hmm.."]Man BIG ELK you can talk some tough football talk.....I am scared.. Okay back to reality. ;-).. What's sad and pathetic is that I doubt any of you go on to play college ball... Merritt is growing in numbers so we will be moving up in classes.... If I remember right we have had SEVERAL HS kids transfer from elk.... Elk is all about your name and bank account...[/QUOTE]
haha the funny thing is we have had plenty of highschool seniors go play college ball. We HAVE many more going. There is some freshman like shayne thorton, Austin Maine, josh Adams, mark Adams, and sophomore like jarvey Jackson, axton Boone, Tate Harland and juniors like like Ben firth
And many more we have a shit load of guys that are going to end up playing college ball. And so what we are starting out rough will be kick ass
This year like we do every year. Yeah we have to some rough games but EVERYONE does
Thrill

Weatherford, OK

#56 Sep 24, 2012
THe wrote:
<quoted text>
Merritt is 3-1
Even better! I knew they only lost 1 and Elk's bye week threw me off.
Thrill

Weatherford, OK

#57 Sep 24, 2012
BIG ELK football wrote:
<quoted text>
haha the funny thing is we have had plenty of highschool seniors go play college ball. We HAVE many more going. There is some freshman like shayne thorton, Austin Maine, josh Adams, mark Adams, and sophomore like jarvey Jackson, axton Boone, Tate Harland and juniors like like Ben firth
And many more we have a shit load of guys that are going to end up playing college ball. And so what we are starting out rough will be kick ass
This year like we do every year. Yeah we have to some rough games but EVERYONE does
Name me one D1 athlete Elk City has had since Cade Davis.

And he transferred from Sayre! And that was basketball!
hmm..

Elk City, OK

#58 Sep 24, 2012
BIG ELK football wrote:
[QUOTE who="hmm.."]Man BIG ELK you can talk some tough football talk.....I am scared.. Okay back to reality. ;-).. What's sad and pathetic is that I doubt any of you go on to play college ball... Merritt is growing in numbers so we will be moving up in classes.... If I remember right we have had SEVERAL HS kids transfer from elk.... Elk is all about your name and bank account..."

haha the funny thing is we have had plenty of highschool seniors go play college ball. We HAVE many more going. There is some freshman like shayne thorton, Austin Maine, josh Adams, mark Adams, and sophomore like jarvey Jackson, axton Boone, Tate Harland and juniors like like Ben firth
And many more we have a shit load of guys that are going to end up playing college ball. And so what we are starting out rough will be kick ass
This year like we do every year. Yeah we have to some rough games but EVERYONE does
The ONLY one I remember playing SUCCESSFUL college ball is Davis and it was Bball! Sure you have had them GO to college and attempt it but I don't remember seeing ANY of them on the field?!!
PrettySure

Lawton, OK

#59 Sep 24, 2012
Clinton doesn't even produce many D1 athletes. A kid can get a good education at some smaller schools though. You won't see Cade Davis in the NBA. Maybe he can play overseas but I doubt that also.
Thrill

Weatherford, OK

#60 Sep 24, 2012
PrettySure wrote:
Clinton doesn't even produce many D1 athletes. A kid can get a good education at some smaller schools though. You won't see Cade Davis in the NBA. Maybe he can play overseas but I doubt that also.
Clinton doesn't produce many that's true. But they still have 15 state championships.

And he is playing overseas at Macedonia.
THe

Weatherford, OK

#61 Sep 28, 2012
Merritt loses, they fall to 3-2 on the season

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Elk City Discussions

Title Updated Last By Comments
How many girls from elk turned stripper 2 hr Juan Carlos 31
Elks Millionaires 3 hr Oilbaby 18
Gypesy Crocker 8 hr Oilbaby 7
Jake Moore = low life scum! Tue Bro get real 3
Christine coffin Tue Honest 23
Waiting in dhs. Mon owes me money 6
Wal-mart pig heads! (Jul '11) Nov 19 Lado 42

Elk City Jobs

More from around the web

Personal Finance

Elk City Mortgages