any women looking to hook up tonight

any women looking to hook up tonight

Posted in the Elizabethton Forum

mr easy

United States

#1 Dec 15, 2012
we need some women to party with tonight
LOL

Kingsport, TN

#2 Dec 15, 2012
You are on the wrong forum, You need to be on Craig s list. All of us here are old and worn out and way pass partying.... (LOL)

Since: Dec 12

Johnson City, TN

#3 Dec 15, 2012
Wow really? You seem desperate lol :)
Mr easy 2

Johnson City, TN

#4 Dec 16, 2012
We like older women
Tasha

Kingsport, TN

#5 Dec 16, 2012
mr easy wrote:
we need some women to party with tonight
I bet you are a "bird" trying to get women online. I suggest you troll the streets of Johnson City, in the evening hours. I am sure you would have to PAY to get anyone to go out with you.
big willie

United States

#6 Dec 16, 2012
hey tasha you wanna party
Mr easy 2

Johnson City, TN

#7 Dec 16, 2012
Tasha wrote:
<quoted text>
I bet you are a "bird" trying to get women online. I suggest you troll the streets of Johnson City, in the evening hours. I am sure you would have to PAY to get anyone to go out with you.
thats alright I'm willing to pay
Chickenhawk

Union, NJ

#8 Dec 20, 2012
Looking for 2 clean beauties tonight call 864_381_4209
wow

Kingsport, TN

#9 Dec 21, 2012
really lol
Larry

Kingsport, TN

#10 Dec 22, 2012
Chickenhawk wrote:
Looking for 2 clean beauties tonight call 864_381_4209
Hey, just wondering how many beauties called?
idk

Jonesborough, TN

#11 Dec 22, 2012
There is a place in johnson city called intimate treasures. Pretty sure they have blow up dolls. Go wild!
Ted

United States

#12 Feb 16, 2013
Anyone want to text?
Ted

United States

#13 Feb 16, 2013
Looking for a sexy lady
CptHowdy

Johnson City, TN

#14 Feb 16, 2013
Not gonna happen chief. And putting your number on here is about as dumb as a person can get. Soliciting is a crime there numbnuts. Pretty sure if you cant get women in public and are advertising it on this site, you are either very sad, or a rapist psycho. Either way, not gonna happen. Truth hurts pal, but you gotta hear it. I agree with whoever said go buy a blowup doll.
Sounds like

United States

#15 Feb 17, 2013
A real trams idea there buddy.
Not Interested

Johnson City, TN

#16 Feb 17, 2013
Ted wrote:
Looking for a sexy lady
Get you an electric blanket...will cost less in the long run.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Elizabethton Discussions

Title Updated Last By Comments
Jiggly rays 2 hr lol 10
Josh Scalf is a con artist 13 hr Carrie Gunning 50
Lacey Perry (Nov '13) 14 hr Shorty 5
Hampton Homecoming...is this RIGHT?!? 17 hr Carrie 10
Sammons in Elizabethton Mon Jsjdjkj 11
Jeff Greene Mon Dave 8
who is the best fighting brothers in carter county (Jul '11) Sep 16 Oliver Humperdink 13

Elizabethton Jobs

More from around the web

Personal Finance

Elizabethton Mortgages