J. Christy Construction

J. Christy Construction

Posted in the El Dorado Forum

First Prev
of 2
Next Last
HNIC

United States

#1 Feb 19, 2014
That place is a joke. Anybody ever had any dealings with them ?
Mr Christy

El Dorado, AR

#2 Feb 19, 2014
Look dikBreath, just because we don't hire U low lifeFag's don't make us a joke.
chuckme

El Dorado, AR

#3 Feb 19, 2014
get chuckedgooberweiner
crazy

El Dorado, AR

#5 Feb 22, 2014
Who is the Williams girl what works in there she is fine !!
crazy

El Dorado, AR

#6 Feb 23, 2014
Who is she ??
LMAO

El Dorado, AR

#7 Feb 23, 2014
crazy wrote:
Who is she ??
"Crazy?" How bout "IgnorantAzzFag"?
crazy

Oklahoma City, OK

#8 Feb 24, 2014
Wow that was a good one ? Man looking at all your post u must be super smart !!! You must be the guy who does suckiedickie ! DA
Chuckit

El Dorado, AR

#9 Feb 24, 2014
Too much gooberweinercock talk
crazy

El Dorado, AR

#10 Feb 24, 2014
crazy wrote:
Wow that was a good one ? Man looking at all your post u must be super smart !!! You must be the guy who does suckiedickie ! DA
Just joking heheeheheehe. Yep, I am theFag. How does everybody like the way I change my name every comment? Ain't I a smart HOMO? It's me who will sukieUdikie, IMAFAG. I'm all over topix like stink on a homo (sh-t, same thang). Every topic, dam near every comment. Gotta go, gotta change name and make another ignorantAzzFag comment.
wow

El Dorado, AR

#11 Feb 24, 2014
crazy wrote:
<quoted text>Just joking heheeheheehe. Yep, I am theFag. How does everybody like the way I change my name every comment? Ain't I a smart HOMO? It's me who will sukieUdikie, IMAFAG. I'm all over topix like stink on a homo (sh-t, same thang). Every topic, dam near every comment. Gotta go, gotta change name and make another ignorantAzzFag comment.
Some people should get a life ! Her name is Laruen Williams and she is hot and about to be single !!!
Fired from apex

Tampa, FL

#12 Feb 24, 2014
What??? Fired from Christy fired from apex
nasty

Oklahoma City, OK

#13 Feb 25, 2014
She likes them dark fellows only!
Lmao

Little Rock, AR

#14 Feb 25, 2014
I know her ex, he is a white man. He was no good to her but I don't think he drove her to totally swap races to date. He is a cop I think.
she bad

United States

#15 Feb 25, 2014
She needs me in her life
LMAO

El Dorado, AR

#17 Feb 25, 2014
WHY would she need aFag?
well

Chicago, IL

#18 Feb 25, 2014
Because you can't handle it.
LMAO

El Dorado, AR

#19 Feb 25, 2014
well wrote:
Because you can't handle it.
LMAO. You worthless homo POS. dikLicking low life welfareMF. Eat sh-t fagBtch. LMAO.
lover

Oklahoma City, OK

#20 Feb 25, 2014
Be careful you just may get something you can't scrub off..
lol

Oklahoma City, OK

#22 Feb 25, 2014
So HNIC are you R.G. Or P.A. Or D.M.??
lol

El Dorado, AR

#23 Feb 25, 2014
Because I will sukieUikie.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

El Dorado Discussions

Title Updated Last By Comments
Shealee Carr 25 min typical 4
Fila 8 hr EDea 5
Anonymous 8 hr Sandy Hooks 5
Black on Black Crime 9 hr Word 52
Anarchist dance clubs? 9 hr Word 11
Rusty Goss 9 hr mikey 58
Angela Hansen (May '12) 10 hr cheerio 22
More from around the web

El Dorado People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Personal Finance

El Dorado Mortgages