First Prev
of 2
Next Last
typical

Dallas, TX

#25 Sep 29, 2012
Redneck wrote:
<quoted text> FagFace you say enough stupid for everybody. LMAO. Lick them food stamps welfare homo. Take a bath, you thangs stank.
First, I am not fagface. Second, what do I say enough stupid of? Third, you don't lick food stamps. Forth, I don't receive food stamps. Fifth, I'm not on welfare. Sixth, I'm not a homo. Seventh, I already had a bath. And eighth, I'm not a thang that stinks. That should clear up your confusion.
m

El Dorado, AR

#26 Sep 29, 2012
Someone needs to chill thefuckout!!! This is the stupidest thing to talk shit on. And Jordan and Molly are broken up right now.....ignorant twaattts!:/
?

El Dorado, AR

#28 Oct 4, 2012
LaBroderick wrote:
<quoted text>Dat trick need 2 leave my fat cock alone or she get squited n da face again owwwwww
Wtf!? Your a fuckingdumbass dude! Quit dreamin
LaBroderick

United States

#29 Oct 4, 2012
[QUOTE who="?"]<quoted text>
Wtf!? Your a fuckingdumbass dude! Quit dreamin[/QUOTE]

U da fuckingdumbass for hopin u get some play. But yo boy b gettin while u b wishin. Bahahahahaha!!!!!
peckerman

El Dorado, AR

#30 Oct 5, 2012
Alright-- too much chucking gooberweiner people on here.
own

United States

#31 Oct 5, 2012
LaBroderick wrote:
[QUOTE who="?"]<quoted text>
Wtf!? Your a fuckingdumbass dude! Quit dreamin"

U da fuckingdumbass for hopin u get some play. But yo boy b gettin while u b wishin. Bahahahahaha!!!!!
This uneducated sob should quit trash talking and get a life
All The Same

El Dorado, AR

#32 Oct 5, 2012
ALL comments: TheFag.
LaBroderick

United States

#33 Oct 5, 2012
own wrote:
<quoted text>
This uneducated sob should quit trash talking and get a life
Boy I agree. Did dumbass biatches kneed to quit bullshittin n get a life! Word up my n!g!
LPJ

Lockhart, TX

#34 Jan 12, 2013
dontcare wrote:
Can choke on a big one. So can his friends.
and what exactly is your problem with him?
Bystander

United States

#35 Jan 12, 2013
Little shat can't drive for crap. His mom's kinda hot tho.
LaBroderick

United States

#36 Jan 12, 2013
Bystander wrote:
Little shat can't drive for crap. His mom's kinda hot tho.
I b done tea baggin dat chinny chin chin too! Ooowwweee!
chuckme

El Dorado, AR

#37 Jan 12, 2013
Sounds like chuck city trash talk.
bro

El Dorado, AR

#38 Feb 6, 2013
hahaha needs no leave my girlfriend alone is the best comment
dylan

El Dorado, AR

#39 Feb 6, 2013
lol my friend just told me i was on topix and apparently i cant drive and im a little shat lmao
Cougarsnatcher

United States

#40 Dec 26, 2013
dylan wrote:
lol my friend just told me i was on topix and apparently i cant drive and im a little shat lmao
And you're moms a hottie.
gooberman

El Dorado, AR

#41 Dec 26, 2013
Keep the trash talk coming

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

El Dorado Discussions

Title Updated Last By Comments
Will Dwain Miller issue a televised public conf... 9 min Hmmm 7
El Dorado Christians 46 min snoop 11
I had a dream... 3 hr worst roads 1
Reading the tea leaves 4 hr Sorry The Loser 20
Poll Did you vote today? (Jun '10) 4 hr --Bad Dad-- 40,036
Moving to Arkansas what are nice areas in El Do... 5 hr Peter Greenberg Jr 7
Local private investigator? 6 hr well 3

El Dorado Jobs

More from around the web

Personal Finance

El Dorado Mortgages