crimetime paper

Posted in the Eagle Rock Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of40
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Vick

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Oct 11, 2012
 
Has anyone seen the latest addition? Absolutely hilarious!
Its only

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Oct 11, 2012
 
a dollar. Go out and cop you one! lol
Lmfao

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Oct 11, 2012
 
Its only wrote:
a dollar. Go out and cop you one! lol
why go buy it when got matha f****** like yal talking bout it ....so i can save my doller HAHAHA so cop that Thanks.........i need to get me pack of noodles u know EBT card empty now!!!!!!
Vick

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Oct 11, 2012
 
poor honey boo boo! lmao!
curious

Irving, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Oct 16, 2012
 
has bradley haynes been in crime times? I heard he was...just wondering.
hell bent on the truth

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Oct 17, 2012
 

Judged:

1

1

1

i think this needs to be taken off the shelfs. because none of these people are guilty of the crime till court and it really messes with peoples lives. and in this god for saken town.. i swear need to grow up and get a life. people make mistakes...
flattop

Port Republic, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Oct 17, 2012
 
They still did a crime. U don't like it don't buy it
agree

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Oct 17, 2012
 

Judged:

1

1

I agree that the paper should not be printed. After a person has been found guilty then you can print their picture.

People judge based upon what they see in that paper.

I totally disagree with the Crime Times!!!
agree

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Oct 17, 2012
 
I don't buy it and I disagree with that paper!!!

A person is innocent until proven guilty, but with that paper people judge what they see.

In this small town all someone has to do is make an accusation and your picture can be in that paper and I don't believe you would like it if you were innocent.
funny

Silver Spring, MD

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Oct 17, 2012
 
Damn Covington CVS girls in their this week!
Mym

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Oct 17, 2012
 
Wow. Cvs ladies in crime times ? Is the black lady named seritta in it also? Lol to much
lol

Warren, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Oct 18, 2012
 

Judged:

1

If you read at the bottom of the front page, it says all people are innocent until proven guilty. Besides, its always the same people in there every week!! Crime times superstars!! Lol
lol

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Oct 18, 2012
 
covington cvs is ghetto
bystander

Warren, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 31, 2013
 

Judged:

1

1

1

Maybe theyre not buyin em all...probably stealing em!!!! HAHAHAHA
Amazed

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 31, 2013
 

Judged:

1

1

1

where is it sold?
shell

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Feb 1, 2013
 

Judged:

1

1

Shell in CF has them right where you check out. I arrests are public information. Right to the freedom of speech protects what that paper is doing. Is it fair? Yes. Is it right? Nope.
WTF

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Feb 1, 2013
 
CC didn't look very happy in her mug shot - lots of smiling faces on the cover though.
lawless

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Feb 1, 2013
 

Judged:

3

2

1

we as law abiding citizens deserve to know whos doing what. dont do the crime and you wont be in the paper. 99.999% of the ppl ARE guilty, they may just have enough loot to get off of the charges.

Since: Feb 13

Covington, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Feb 3, 2013
 

Judged:

6

2

1

They don't just go around posting just any pictures. You have to have done something to be put in there. I think it is a good thing. You can see what sick bastards live in this town. Like preachers molesting children, or who the theives are, if you keep your noses clean then you shouldn't worry about being plastered all over town. Just saying
Haha

Broadway, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Feb 3, 2013
 
Timber Newton!!! Thief!!!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of40
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Eagle Rock Discussions

Search the Eagle Rock Forum:
Topic Updated Last By Comments
bands in covington 18 min Slim 5
CF town manager 1 hr Forest_gump 4
Car deal? 2 hr just a thought 13
drug bust 4 hr hope 18
Is Darren Lee Martin Jr aka Dj a good guy? (Apr '11) 5 hr July 83
New and looking for someone just to converse with 6 hr newbie 2
A Wright 10 hr Haha 46
•••
•••
•••
Eagle Rock Dating

more search filters

less search filters

•••

Eagle Rock Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Eagle Rock People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Eagle Rock News, Events & Info

Click for news, events and info in Eagle Rock
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••