Amber

Covington, VA

#1 Apr 29, 2013
So amber mundy at the springs has a girlfriend now..haha
really

United States

#2 Apr 29, 2013
Who cares!!!
wow

United States

#4 May 4, 2013
Lmfao... that's funny..
amber

Philadelphia, PA

#5 May 4, 2013
Really is this all yall have to talk about. Get a life and do something with yourself.
captain kangaroo

Brooklyn, NY

#6 May 4, 2013
Shes a lesbian I be damn
Brian

Leominster, MA

#7 May 4, 2013
If that's her wish then.just leave her alone and go do yur own thing. And quit bashing people on here. If so bad then go tell it. To her face and quit hiding behind a computer. Everybody on here is selfish kids. Grow up and learn a responsibility and act yur own age NOT!!!!! 2
lol

Covington, VA

#8 May 4, 2013
Bahahahaha.
Cna

Hot Springs, VA

#9 May 11, 2013
I work with amber and she is a very nice person and if that's what makes her happy then I'm happy for her
wtf

United States

#10 May 11, 2013
Who is the girlfriend

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Eagle Rock Discussions

Title Updated Last By Comments
taylor irvin 40 min Debbie 15
Teresa Whitt is gay and gross 51 min T-BIRD 10
OMG, More druggies move in on Beverly Street! 2 hr BangBang 2
Stephen Stover 3 hr hey stupid 2
crack head in covington 3 hr stupid 15
hilleary downer 4 hr none yours 1
Excitement at D&J Resturaunt 4 hr working and watching 1
•••
•••
•••

Eagle Rock Jobs

•••
•••
•••

Eagle Rock People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Eagle Rock News, Events & Info

Click for news, events and info in Eagle Rock
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••