How Can I Become a Border Patrol

How Can I Become a Border Patrol

Posted in the Eagle Pass Forum

First Prev
of 2
Next Last
Peter

United States

#1 Dec 2, 2012
Can anyone tell me how to become a border patrol officer? Looks like an awesome job! The chicks all seem to go for them and I hear the pay is phenomenal..... Are they hiring????
Sounds like a dream job!!!!
user

Dallas, TX

#2 Dec 4, 2012
Peter wrote:
Can anyone tell me how to become a border patrol officer? Looks like an awesome job! The chicks all seem to go for them and I hear the pay is phenomenal..... Are they hiring????
Sounds like a dream job!!!!
USAJOBS.GOV
Rudys BBQ

United States

#3 Dec 4, 2012
All you gotta have is outdoor cookout skills. You will be spending most of your shift at the checkpoints having a picnic.
wrong

Lockhart, TX

#4 Dec 4, 2012
Rudys BBQ wrote:
All you gotta have is outdoor cookout skills. You will be spending most of your shift at the checkpoints having a picnic.
Mira mamonsito para mi k un bpa le vajo los calzones a su ruca x eso esta tan ardido
Awesome

San Antonio, TX

#5 Dec 4, 2012
Rudys BBQ wrote:
All you gotta have is outdoor cookout skills. You will be spending most of your shift at the checkpoints having a picnic.
Cool! I'm in!!!! I think I can handle that!
Ion

Lockhart, TX

#6 Dec 4, 2012
What a sissy job. Being uncle SAMs pet. What a joke....but there is an opening always for a jackass.
Eptx sux bals

Lockhart, TX

#7 Dec 4, 2012
Haha why would you wanna be a border security guard? xD they are so lame "uuuu i have a gun and i kill immigrants wah wah" and their excuse: " well they were throwing rocks at us waa waaa i want my mommy waaa waaa" haha bunch of uncle sam cocksuckers. if it hurt theyll reply ;)
green eyed monster

Lockhart, TX

#8 Dec 4, 2012
Instead of being pissed off at Border Patrol for being under "Uncle Sam" as you call it, you should be pissed off at people who are ripping off Uncle Sam in being lazy and unemployed and still receiving their welfare and unemployment
checks !
At least BP are working for their earned check!
You're probably a loser who didn't make the academy or was caught by BP trying to pass drugs or illegals.
user

Eagle Pass, TX

#10 Dec 5, 2012
Eptx sux bals wrote:
Haha why would you wanna be a border security guard? xD they are so lame "uuuu i have a gun and i kill immigrants wah wah" and their excuse: " well they were throwing rocks at us waa waaa i want my mommy waaa waaa" haha bunch of uncle sam cocksuckers. if it hurt theyll reply ;)
ummmmm. What do you think will happen to you if I hit you in the face or head with a rock?
Imagine a rock weighting more than a pound plus speed and force? Brother that will break your skull. So if somebody got shot for that reason.... he deserved.
Welfare

United States

#11 Dec 5, 2012
green eyed monster wrote:
Instead of being pissed off at Border Patrol for being under "Uncle Sam" as you call it, you should be pissed off at people who are ripping off Uncle Sam in being lazy and unemployed and still receiving their welfare and unemployment
checks !
At least BP are working for their earned check!
You're probably a loser who didn't make the academy or was caught by BP trying to pass drugs or illegals.
Being a border patrol is just another form of being on welfare. They don't do anything but work the system just like the lazy fks living off government goodies. Get a real job loser.
uhhh

United States

#12 Dec 6, 2012
Welfare wrote:
<quoted text> Being a border patrol is just another form of being on welfare. They don't do anything but work the system just like the lazy fks living off government goodies. Get a real job loser.
Still think a bpa f.ckd your wife
user

Dallas, TX

#13 Dec 7, 2012
Welfare wrote:
<quoted text> Being a border patrol is just another form of being on welfare. They don't do anything but work the system just like the lazy fks living off government goodies. Get a real job loser.
LOL Hater. You must be just another stupid loser or felon. Ya quisieras tener un buen trabajo y pendej0 no lo tienes. jajajaja
wtf

Lockhart, TX

#14 Dec 7, 2012
Welfare wrote:
<quoted text> Being a border patrol is just another form of being on welfare. They don't do anything but work the system just like the lazy fks living off government goodies. Get a real job loser.
I bet you didn't finish HS. How the f.ck is being a bpa be compare as welfare. Define Welfare:
 Financial or other aid provided, especially by the government, to people in need.

Definition of bpa:- a group of officers who patrol the borders of a country

Compare dumb f.ck!!
DHS

San Antonio, TX

#15 Dec 7, 2012
Border Patrol standards have hit solid rock bottom. Homeland security just needs to eliminate most of the border guards and hire cheap renacop security guards to do that job it would save the u.s. taxpayer a great deed of money.
Resident

San Antonio, TX

#16 Dec 7, 2012
Agree. Instead of paying these jokers all these money to do the easiest job in the world that federal money should go to real public servants and heroes (Police Officers, Deputies and Firefighters).
lol

Lockhart, TX

#17 Dec 7, 2012
Resident wrote:
Agree. Instead of paying these jokers all these money to do the easiest job in the world that federal money should go to real public servants and heroes (Police Officers, Deputies and Firefighters).
You must be a fat cop
Fat Cop

United States

#18 Dec 7, 2012
lol wrote:
<quoted text>
You must be a fat cop
I might be a fat cop but at least I don't whine and bitch about every little thing. So when is the next checkpoint cookout? Are the real fat heroes invited?
user

Dallas, TX

#19 Dec 11, 2012
hater hahahahahahahahahahah
moron

Lockhart, TX

#20 Dec 11, 2012
Bp are lazy all they do is stand at the check points and ask if u are legal or not! Anyone can do that lmao!!! I know someone from the family who is bp y se Cree la gran Mierda. Every time the family has a cookout he comes like he is the big shit and he makes other feel like we ain't shit. And he bitches for 20 if you owe him money! Like really your supposedly rich and u cry for 20 how pathetic
BP Exterminator

Sylmar, CA

#21 Dec 11, 2012
You don't need to get hired by the government to be a Border Patrol Agent. All you need is a gun and the right attitude. Can you spot an illegal? Can you pull a trigger? If you answered yes to both questions they you can be a self-appointed BP Agent. Just watch out for the drug traffickers cuz they put bounties out on BP Agents.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Eagle Pass Discussions

Title Updated Last By Comments
inappropirate school relations 1 hr told ya 1
teacher student relations 1 hr Sauce 2
Como se llama la esposa o novia de Mijares del ... 1 hr elver Gonzalez 1
Restored EP Library to Reopen May 15th 2 hr Jay 2
Jaime S. Rios please Do Your Job 2 hr Precint 2 citizen 14
Mirsa flores 2 hr Love 1
Fort Duncan Museum now open to the public (May '15) 2 hr mainstreet 22
La AMANTE DEL JUEZ SAUCEDO!!! 2 hr Nana 12

Eagle Pass Jobs

More from around the web

Personal Finance

Eagle Pass Mortgages