tolo

Sioux City, IA

#22 Jan 15, 2013
What a nasty who#re. fuc#in everybody. Does your boyfriend know bout your hep c? And apparenty your herpes too lol eeeww. Bet not but he must like it he got it now. sleeping with everyone for a lil dope gurl you sick. That is correct jada couldnt even find you when you ran off and left your kid. Runnin with dope cooks poor lil sack chaser.
well

Andrews, TX

#23 Jan 15, 2013
I heard jada couldn't find her either just left that poor baby with another junkie! Wow what's this world coming to?
loser

Sioux City, IA

#24 Jan 15, 2013
Aw donna are ppl ruining your swag? I think all these people you fuc$in have a right to know. I feel sorry for dude that said he slept wit you the other day. He lookin for that a$$ tho. Knowinly spreading that sh#t is wrong. Ppl should know about you. Something needs to be done bout your liein thievin nasty a$$. So when she go to jail in jackson? Get it together quit sellin your body for meth. I dont see who would want you. That is beyond me but hope ppl wake up about you and that dude finds you and beats the fu#k outta you!!
well

United States

#25 Jan 15, 2013
In December ....trying to get any and everyone to get her out, but guess what? No one came to her rescue. Some friends you have huh Donna?
real

Sioux City, IA

#27 Jan 15, 2013
Wow. And whos river rat
realwinner

Sioux City, IA

#28 Jan 15, 2013
Rat needs to grow up and at least act like a man. Junkie is what he is and always wanted to be.. Maybe someday..
haha

United States

#29 Jan 16, 2013
Wander where her super save a ho3 friend Bridget at? She not trying to comment taking up for Donna now! Don't blame ya Bridget ....I wouldn't associate with her funky @ss either! Heard she slept with a couple ppl you were sleeping with Bridget to try and give her herpes to you lmao
captian

Sioux City, IA

#30 Jan 16, 2013
Skank. Where she at these days anyway?
wtf

Sioux City, IA

#31 Jan 19, 2013
??
throwed

Sioux City, IA

#32 Jan 19, 2013
Shes shooting up still. Didnt you learn after you got hep c?
yep

Sioux City, IA

#33 Jan 19, 2013
Shes not your usual s!ut face h0e bag. She a whor@ slept wit mike swagg one night then his friend the next and then got with pbanks. And was fu(kin everyone while wit him! Now she got something she cant get rid of from the needle and she really spreading that sh!t now. Its awful. No denying it either. Steer clear.
lmao

United States

#34 Jan 19, 2013
She is a straight junkie
racheal

Sioux City, IA

#36 Jan 21, 2013
Whats she been up to?
true

Sioux City, IA

#37 Jan 22, 2013
Seen her [email protected] around wit some black dude the other night
ruff

Sioux City, IA

#38 Jan 25, 2013
[email protected] she in jail i was really lookin forward to some head again this weekend.
Just Sayin

Sioux City, IA

#39 Jan 25, 2013
The meth using, crack head, black c#ck sucking [email protected] is where she needs to be.... She is one nasty ass ho. getting stamps an welfare selling the stamps to buy her drugs.... what a shame...
true

Sioux City, IA

#40 Jan 25, 2013
What you said!! Bout time she not spreading that shit shes got for a min. And to "ruff" ew, who would touch that h0e?
ruff

Sioux City, IA

#41 Jan 25, 2013
Cause shes cheap she does it for a lil bit of money. Got some last weekend for almost nothin
Anonymous

Sulphur Springs, TX

#42 Jan 26, 2013
Yal sum pittiful mufuckas, my nephew is fine he wit his tt rite now fed,bathed an tooken care of! Yal talking bout Methhead lol half yal mufuckas putting dat prolly snorting, shooting dat shit up 2! But I don't bang ova internet all yal prolly kno who I am, so quit banging an come see me if yu wanna talk shit cuz im da rite one to talk to....oan:put ya real name scary ass hoes
heres your sign

United States

#43 Jan 26, 2013
da rite one wrote:
Yal sum pittiful mufuckas, my nephew is fine he wit his tt rite now fed,bathed an tooken care of! Yal talking bout Methhead lol half yal mufuckas putting dat prolly snorting, shooting dat shit up 2! But I don't bang ova internet all yal prolly kno who I am, so quit banging an come see me if yu wanna talk shit cuz im da rite one to talk to....oan:put ya real name scary ass hoes
This right here ladies and gentlemen is what out society has boiled down to, what our schools are putting out. This is some of the most illiterate shit I've seen. Respect yourself you fool!

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Dyersburg Discussions

Title Updated Last By Comments
Grace walker 1 hr Eta 1
Deep down you both know it 3 hr woozers randy 47
Cockroach in my food at Los Portales 4 hr FatHicksLoveMexic... 27
Mental Warfare 5 hr Come on 10
rough country 7 hr solo jo 36
Not always so rosy in Dburg 8 hr REDS don t care 11
Top Dyer County welfare suckers 8 hr eddy 2

Dyersburg Jobs

More from around the web

Personal Finance

Dyersburg Mortgages