Adams Road Wreck
First Prev
of 3
Next Last
Concerned

Chicago, IL

#1 Aug 3, 2011
There was a wreck on that road Tuesday night, does anyone know what happened?
Friendofcrashie

Chicago, IL

#2 Aug 4, 2011
I do, girl was driving back road too fast didn't see the curve up ahead slammed on brakes and flew off into the ditch.
Concerned

Chicago, IL

#3 Aug 4, 2011
someone told me people died? They hit a tree at 50 mph??
LMAO

Waterloo, IL

#4 Aug 4, 2011
her names shana harr. from columbia. her mom buys her a new car everytime she totals them, so she drives too fast and runs them to shit. it was the day before her 21st birthday so you know she was drinking. bottom line, she'll do anything to get sympathy. poor girl.
LMAO

Waterloo, IL

#5 Aug 4, 2011
there were no deaths, she was the only one with injuries. megan farris, and joseph vasquez were also with her.
Megyn

Chicago, IL

#6 Aug 4, 2011
First off nobody died I didn't even have a bruise on me! Shana and jp went to the ER but are out and fine now! Secondly she was not drinking!! They did blood work on her at the hospital, and obviously she doesn't have any tickets cause she obviously wasn't drinking!! So why don't you wait to open your mouth till you know what the hell you're talking about! Who cares if she gets a new car or not, it's none of your concern what her mom does or does not do for her!
nice

Waterloo, IL

#7 Aug 4, 2011
that girl never worked a day in her life. doesnt have to do anything. its sad.
nice

Waterloo, IL

#8 Aug 4, 2011
Megyn wrote:
First off nobody died I didn't even have a bruise on me! Shana and jp went to the ER but are out and fine now! Secondly she was not drinking!! They did blood work on her at the hospital, and obviously she doesn't have any tickets cause she obviously wasn't drinking!! So why don't you wait to open your mouth till you know what the hell you're talking about! Who cares if she gets a new car or not, it's none of your concern what her mom does or does not do for her!
this is coming from a stripper who doesnt take care of their son. yeah girllll, your pretty wack yourself
Megyn

Chicago, IL

#9 Aug 4, 2011
nice wrote:
<quoted text>
this is coming from a stripper who doesnt take care of their son. yeah girllll, your pretty wack yourself
Right, just because someone works at a strip club doesn't make them a stripper! I've had plenty of people who know me come in and have seen first hand I am a waitress! Point blank, end of story, nothing more! And my son is no fucking concern of yours and if you want to stoop that low and talk about my child why don't you say it to my face sweetheart! Cause you obviously have no idea about me or my son to say he's not taken care of.
Concerned

Chicago, IL

#10 Aug 4, 2011
I love people who talk shit about people they know nothing about.
Megyn

Chicago, IL

#11 Aug 4, 2011
Concerned wrote:
I love people who talk shit about people they know nothing about.
exactly!! And to bring a defenseless child into it, only shows how ignorant you truly are!
iHeard

United States

#12 Aug 4, 2011
This is so upsetting. Poor girl has to spend her 21st in the hospital. On top of that her friends are being complete snobs and weren't there to know what happened! I live in dupo and I know how bad the turns are. Doesn't matter how well u know the road or if you think your have your speed under control. Its called an accident for a reason! People grow up!
hahaha

Chicago, IL

#13 Aug 4, 2011
Shana is one of the sweetest people I know! Although she's dating a couple dumbass from dupo shes an amazing person! I don't know megyn but you're an ignorant bitch to bring a baby into this!
Megyn

Chicago, IL

#14 Aug 4, 2011
I was in the car with her and jp, which is the only reason I even commented on this. I just wanted people to know what really happened! And then I get attacked!! It's completely bs! Me and my child get attacked cause I happen to be in a wreck? Shana is an absolute sweetheart and she wasn't drinking or anything like that and I went to the hospital with her in the ambulance! People are just hateful for no reason!
dupo girl

Chicago, IL

#15 Aug 4, 2011
Funny how you love to shit talk about how shana is or what her parents do for her and now who she dates! Then about her friends who were in the accident with her, mentioning stuff that has nothing to do with the accident It is really any of your concern?
Skank

Dallas, TX

#16 Aug 4, 2011
Megyn wrote:
<quoted text>
Right, just because someone works at a strip club doesn't make them a stripper! I've had plenty of people who know me come in and have seen first hand I am a waitress! Point blank, end of story, nothing more! And my son is no fucking concern of yours and if you want to stoop that low and talk about my child why don't you say it to my face sweetheart! Cause you obviously have no idea about me or my son to say he's not taken care of.
You're a waitress because your boobs are too small to be a stripper. Next time I'm in the club I'll let you give me a hand job to earn a few extra bucks.
pathetic people

United States

#18 Aug 4, 2011
yall need to grow up. she got in a wreck and shes ok thats all that matters. yall need to get off your computers and get a life. you got kids go with them get off topix. you guys are truely pathetic. if you guys wanna talk shit open your own pages. why sit here and cry to eachother how someones a hoe or skank on a page that is talkin about someone that could have lost there life. yall are pathetic. yea ive had a rocky road with this girl but it would bother me if she died in a car accident. yall are lame grow up. she told the truth which is more than most of you would have done.
Kathy foster

Waterloo, IL

#19 Aug 5, 2011
LMAO wrote:
her names shana harr. from columbia. her mom buys her a new car everytime she totals them, so she drives too fast and runs them to shit. it was the day before her 21st birthday so you know she was drinking. bottom line, she'll do anything to get sympathy. poor girl.
you tell em sister. she's pathetic. I heard she was churning butter to rub on her bunyons.
Meg f

Waterloo, IL

#20 Aug 5, 2011
I herd she was making candels why she was driving that's why their was wax everywhere. who would do that. she is so domb. if I ever see her on the road I hope she flips.
Lover

Waterloo, IL

#22 Aug 5, 2011
okayyy i think you guys need to grow up....shana is a great person and your being imature saying you hope she flips.....wtf what if i said i hope you flip...this shit is stupid she could've lost her life and shit...i mean really..ya'll need some help..if you dont know what happen you need to stay the hell out of it and mind your business..grow up and get a fucking life:)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Dupo Discussions

Title Updated Last By Comments
I dare any knee gers 14 hr Richard Rollo 1
Jami Schmidt Thu Ladontraeus 3
motorcycle trailer Thu I love Monya 4
I hate all fat ugly monkey woman Wed Mikey 4
I hate stupid fat knee gers Wed Mikey 5
Monday Open Weight Challenge on Godin Wed Mikey 2
Thursday Open Weight Challenge on Godin Wed Mikey 2

Dupo Jobs

More from around the web

Personal Finance

Dupo Mortgages