I second this comment

Jamestown, NY

#240 Oct 2, 2013
JJB wrote:
<quoted text>
What a hell of a group of real winners. You have this "Dozer" or what ever nickname he decides to go by, doing mass amounts of cocaine. Who doesn't have a job so he steals from whoever to support his habit.
There's the rest of Bandits who we don't really hear to much about. Except there a bunch of jobless, welfare collecting leaches.
The top dawg of the DK Bandits, The President Tony D. LMAO. Were do I start? Rents the club house builds a stripper stage for a place to find sluts (who end up pregnant)to cheat on his wife with. Then over half the members quit because Dictator Tony wants it his way or no way. All local MC find them a joke.
Get out of Dunkirk & make sure you take all the trash with ya
Hot dame, I second this comment as well! Very well said not to mention a hundred percent true.
LKMDKM

Dunkirk, NY

#241 Oct 6, 2013
so so true
Someoe who cares

Mineville, NY

#242 Oct 8, 2013
I don't know how the DK Bandits can help a family out that use are system like crazy it makes me sick that this family gets welfare and SSI and what every they feel can give them free money and then on top of all that they work under the table to make money. This family are dirt bags they don't take care of there children because if they did that boy would have never got that infection think about what your supporting Parent's that abuse there Children and use the system like there own personal bank way to go you should be proud of your self's........
WTF

Jamestown, NY

#243 Oct 8, 2013
Someoe who cares wrote:
I don't know how the DK Bandits can help a family out that use are system like crazy it makes me sick that this family gets welfare and SSI and what every they feel can give them free money and then on top of all that they work under the table to make money. This family are dirt bags they don't take care of there children because if they did that boy would have never got that infection think about what your supporting Parent's that abuse there Children and use the system like there own personal bank way to go you should be proud of your self's........
Who are they trying to support?
stpatty

Lockport, NY

#244 Oct 13, 2013
what tony d going to do when the guy he jumped at big daddys on st pattys day finds him?
wow

East Hartford, CT

#245 Oct 22, 2013
Looks like tony d lost all of his good guys...puts a smile on my face....also looks like you have some compeitition and I'm rooting for the other team. I knew you would screw over you own guys and they would eventually see through you fake swelled head BS LOL!
HOW ARE THEY STILL HERE

Fredonia, NY

#246 Oct 22, 2013
CAUSE THEY THE BEST
joke

Newington, CT

#247 Oct 24, 2013
Hahaha fkn jokes. .. DK LOOOOOSERRRRS
Just Curious

Buffalo, NY

#249 Oct 24, 2013
So who's going to get in trouble for not giving the kid the bike that the Bandits were rasing money for? They never provided him with one. Is that not fraud, a crime for providing the public with false information to rase money?
joke

Brighton, MA

#250 Oct 24, 2013
Tooley probably sat on it.....
joke

Cambridge, MA

#251 Oct 28, 2013
Better yet he sold it for 5$ so he could get a big mac
Funny

Fredonia, NY

#252 Oct 28, 2013
stpatty wrote:
what tony d going to do when the guy he jumped at big daddys on st pattys day finds him?
Finds him? He who "allegedly got jumped" must not be looking very hard!! He's always at the club ! Oh and I was there that night Tony jumped NOONE. He got into a physical altercation with a drunk man running his mouth. Get your stories right before you look stupider then you already are.
Huh

Fredonia, NY

#253 Oct 30, 2013
How would you rate the 1st lady of the dk bandicks,
tss

Buffalo, NY

#254 Oct 30, 2013
DK Buttpirates
Funny

Fredonia, NY

#255 Oct 30, 2013
Huh wrote:
How would you rate the 1st lady of the dk bandicks,
Lol
Truth be told

Dunkirk, NY

#256 Oct 31, 2013
Dk bandits all they do is win win win but yet now y'all are just the bandits so I guess y'all are not winning anymore more if y'all lost your cityso who y'all fooling calling your self a MC while real MC'sare funny at your members walking or on a ten speed don't fool yourself now cuz dk ain't your city it belongs to the outlaws so win that
Now if this post gets removed we know its cuz y'all hate hearing the truth
Truth be told

Dunkirk, NY

#257 Oct 31, 2013
And this tony d who does he think he is GOD check again
Wishful thinking

Fredonia, NY

#258 Nov 3, 2013
Come on wrote:
<quoted text>You told a shit load of ppl you got that chick pregnant so now your new son is here TONY D you want to act stupid now. You will pay for every wrong you've done to everybody
Did you find your baby daddy yet?
joker

Dunkirk, NY

#259 Nov 8, 2013
"Win win win"..."out laws"......your living a fantasy world based off tv shows and rap lyrics...get real you are all a joke...noone is scared of you...ooooo u ride mmotorcycles....noone cares lol....bunch of SOA wanna bes
real talk

Fredonia, NY

#260 Nov 10, 2013
joker wrote:
"Win win win"..."out laws"......your living a fantasy world based off tv shows and rap lyrics...get real you are all a joke...noone is scared of you...ooooo u ride mmotorcycles....noone cares lol....bunch of SOA wanna bes
None of them want you to be scared of them. They all are husbands, fathers, sons, uncles, and so on. They are just like you. You join your polish / Italian / etc. club they joined a biker club. So stop giving these men a bad name.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Dunkirk Discussions

Title Updated Last By Comments
Mikey Poo, Where are you??? :?) 39 min Zeke the Pinhead 7
Who has the best fish fry in the Dunkirk- Fredo... (Jul '12) 19 hr bfb 11
Nick Shelley 22 hr Winning 27
Married women for fun Mon Zeke the Pinhead 22
Zeke the pinhead revealed Sun Zeke the Pinhead 34
Any ladies free tomarrow morning Sun Zeke the Pinhead 5
Zeke the pinhead troll Sun lake bay boy 3
More from around the web

Personal Finance

Dunkirk Mortgages